Tatitar :)

  • Viestiketjun aloittaja UllMaij
  • Ensimmäinen viesti
Joo kyllä aihe nousee keskusteluun ihan säännöllisin väliajoin. Muutama päivä sitten viimeksi tyttö asiasta puhui.

Kuulepas, aletaanko naisissa keksimään sinulle nikkiä niin voidaan lähetellä y-viestejä. Se vasta hauskaa onkin. =)
 
No tuohan kuulostaa mukavalta!

Mikä me laitettaisiin sinulle nikiksi? Minun nikki tulee siitä, kun yritin rekisteröityä Tatti-nimisenä, mutta se oli jo varattu. Niimpä otin siitä Tatista femiinimuodon. :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ull-Maij:
No nyt pääsin, mulla on aina tuo sama nikki ni laitoin sen nyttenkin.
No niin, hyvä ja tervetuloa tänne joutilaitten kotirouvien hiekkalaatikolle! Täällähän sitä on kuulemma kaikki laiskat ja luuserit aikaansa kuluttamassa! :D :D Tosi puheessa sen minkä minä ehdin täällä käymään, täällä on ihan hyvää ja järkevää asiaa käsittelyn alla. Tässä kun on se hyvä, että voi itse valita, minkä avauksen avaa! B)
 
Niinpä. Me ollaan alettu kyläilemään pojan kanssa ku minusta tuntuu että en jaksa aina vain olla kotona.

Päivät on niin samanlaisia. Aamulla ylös ja puuroa keittämään. Sitten leikitään ja syödään välipala. Päiväunille ja taas leikitään ja välissä syödään... Mies tulee aina joskus viiden jälkeen kotiin... pitkä on odottavan aika.

Oli tosi kiva tulla tänne H:n luo kylään :) Poika nukkuu tosi hyvin vaikka yleensä vieraassa paikassa ei suostu kuin torkahtamaan.

Mitäs teidän arkeen?
 
Mitäs tässä, odottelen, että tyttö tulee 13:n jälkeen koulusta ja mies töistä. Sitten mies hakee pojan eskarista ja minä yritän saada restautoitua itseni kaupunkikuntoon, on nimittäin tytön opettajan luona vanhempainvartti tuossa ennen 14:ää. Tuo restaurointi olisi paljon helpompi suorittaa, jos kaikki ihmiset pitäisivät päänsä kaljuna - siis minullakin olisi kalju eikä tällainen ihan hirveä Röllin kampaus! |O |O No, ei auta kuin rohkeasti vain käydä hiusharjalla työmaan kimppuun! :kieh: Pitää tästä ihan pikapuoliin häipyä noihin puuhiin. Sano velimiehelle terkkuja ja palaillaan palstalle. :wave:
 

Yhteistyössä