Hakutulokset

  1. P

    SOKERIKLUBI II

    Heippa vaan kaikille pitkästä aikaa! Huomaan että nämä sivustot on uusiutunu siinä välissä, ku oon viimeksi vieraillu täällä :) Onko täällä palstalla ketään sellaista rd-mammaa, jolla on insuliinipistoshoito? Meinaan vaan, kun mulla tuli ukaasia päälle, että viikko aikaa 'siistiä'...
  2. P

    SOKERIKLUBI II

    Heips! Pontsu, hyvä että verikokeet ja kaikki sujui mallikkaasti! Nyt vaan rautaa popsimaan ahkerasti, eikö sulla lähde taju noin mahtalalla hempalla?! Huih! Juu todellakin tajunnan rajamailla välillä mennään, ja minä höntti vaan muistelin että tällaistahan se on ku on raskaana, ja kun...
  3. P

    SOKERIKLUBI II

    Hellou! Neuvolareissu, ja labrareissu onnellisesti takana. Ja huomenna mennäänkin sitten ultrauttaan vauva, kun ei terveydenhoitaja saanut selkoa oliko vauva oikeenpäin vai väärinpäin. Kivaa, niin pääsee kurkkaamaan taas pienokaista! Ja pissakin oli puhdas, mutta arvatkaa, hemoglobiini 90...
  4. P

    SOKERIKLUBI II

    Hei vaan taas kaikille ja kiitokset lämpimästä vastaanotosta! Täällä kirjottelee siis entinen bonzo, nykyisin Pontsu. Piti nääs vaihtaa tuota nimimerkkiä, kävin oikein rekisteröitymässä, ja kyseinen nimimerkki oli jo jollain käytössä. Olen siis se tuleva 5 lapsen äiti, mut kylläkin aika...

Yhteistyössä