Hakutulokset

1. L

auttakkee

HUomenta Taas pulmakulma iski...Mulla on viellä ensiviikko saikkua ja sit pitäs töihin kammeta, mitenkäs jos supparit jatkuu mutta kohdunkaula yms ei ole muuttunut eli kaikki siltä osin ok. Kävin yksityisellä ultrassa ja kaikki näytti olevan mainiosti..Supistelee edelleenkin kauhean helposti...
  2. L

auttakkee

Huomenta Sain pariviikkoa saikkua ja sit lisää jos tilanne ei parane. Vauva näyttäs voivan ihan hyvin. ultrasivat samalla pikkuista. kohdunkaulan ei ole lyhentynyt eikä pehmentynyt
  3. L

auttakkee

Kiitos kamalasti kaikille vastanneille...Kävin juuri kävelemässä huikean kilometrin ja supistelemaan pisti niin kauhiasti.. Nyt vaan rohkeutta kerään ja iltapäivällä marssin lääkärin puheille.
  4. L

auttakkee

Eli tänään pitäisi lähteä lääkäriin "ruinaamaan" sairalomaa, kun ei paikat kestä olla töissä teen fyysisesti raskasta työtä metallialalla...päivässä nostellaan paljon painavia tavaroita paikasta a pisteeseen b ja istua jökötetään samassa paikassa tuntitolkulla. Työergonomiasta meillä ei olla...
  5. L

töistä pois jäänti

Hei kaikki Olen miettinyt pää kuumana et onko väärin jos hakee saikkua pelkästään sen takia et pelkää et jotain voi sattua töissä. Meillä vedetään painavia lavoja 300 - 600 kilosia, nostellaan paljon, ja istutaan huonossa asennossa. Jonkin verran minua on supistellut ja vatsa ja alaselkä...
  6. L

töistä pois jäänti

hei Triinu mä ole olen tehtaassa metalli sellaisessa ja mua kanssa pelottaa juuri se että jos jotain sattuu vauvalle. Meidän työ on kauhean raskastakin nostelua paljon ja istumista..Olen ajatellut itse jäädä pois työstä jos pikkasenkin alkaa vaivoja tule´maan. mulla laskettuaika on kesäkuussa...
  7. L

TAAS HAAMU...tuleekohan tästä ikinä PLUSSAA vai tipunko :(

En minäkään ole saanut kun haamuja..ja kesäkuussa odotan vauvaa syntyväksi..Kyllä se haamukin plussa on. Onnea odotukseen :flower:
  8. L

multa

joo kiitos poika kannustuksesta, niin eihän tämä mailma muutenkaan ihan sterilliä ole mutta tästä mullasta on tullu miulle kauhian iso kysymys...mut onneksi muutama päivä on jo mennyt ja mitään ei ole tullut..uskaltaisiko jo luottaa ettei tulekkaan?
  9. L

multa

kauheeta jos itämis aika on niin pitkä niin mielenterveyshän tässä menee oireita odotellessa..Kuume, flunssa voi ei |O perhanan multa kököt.
  10. L

multa

kiitän vastauksista. Toi listeria on kyllä miulle sellainen peikko :ashamed: Mut toivottavasti se ei nyt iskisi kun on vauva kyydissä. Kestäisi tuonne kesäkuulle matkassa.
  11. L

multa

Oltiin miehen kanssa syömässä eräässä ravintolassa..kun yhen äkin huomasin salaatin syönnin ohessa et mulla on multaa suussa :x (hyi) En siinä sit tajunnut asiaa sen kummemmin ajatella vaan jätin loput syömättä..ja söin pääruuan. sitten kotona tuli mieleen et siitähän voi saada listerian...
  12. L

uusi odottaja

Apua! Voiko listerian oikeesti saada jos suuhun joutuu hedelmän kuorta. Omenassa jää melkein aina sinne tyeen vähän ja sit kun sitä järsii nii sehän on tottakai suussa. pitäisi halkaista koko omppu jos meinaa kaikki hituset pois saada??? laura&vauva 5+0

Yhteistyössä