TAAS HAAMU...tuleekohan tästä ikinä PLUSSAA vai tipunko :(

eli nyt kolome haaleaa plussaa eli haamua takana....
maanantaina clearblue testillä haalea plussa, keskiviikkona acon 10 vähän tummempi haalea plussa ja tänään jollakin CM halppistestillä haalea plussa...vahvistuukohan vai painunko takaisin haaveilijoihin...
pelottaa ihan sikana...

selvyyden vuoksi kp ovat 28/26-28
eli voiko huomenna MUKA JO näyttää vahvan plussan jos tänään on tullu aika haalea??
vai voiko se hävitä huomenna?
ja menkat alkaa....pelottaa... :(

miten teillä on alkanu raskaudet?
kaikilla vahvat plussat?
panniikki iskee kohta...

Anteeksi tyhmyyteni... :ashamed:

Ei mitään vahvaa plussaa. Ensimmäinen haamujen haamu ilmestyi malttamattoman testaajan tikkuun, jos oikein muistan, kp 25/29. Kontrolliviivan
vahvuista plussaa en saanut missään vaiheessa, enkä millään tikulla vaan kaikki tehdyt testit olivat enemmän tai vähemmän haamuja, apteekin omaan testiin taisin saada lähes yhtä vahvat viivat.

Ja niitä menkkajuilintoja tosiaankin kesti monta viikkoa haamuilun jälkeenkin ja joka kerta vessassa käydessäni piti katsoa että tuleeko sitä verta vai ei?

Jaksuja kovasti :hug: , yritä ottaa rennosti ja nauttia haamusta. Ja ainahan voit soittaa terveyskeskukseen josko tekisivät siellä testin, sen pitäisi ainakin olla luotettava. Toivottavasti sun haamulle käy yhtä hyvin kun mulle, eli nyt menossa rv 33.

Tääl peukut pystys et haamut vahvenis mahdollisimman pian!! Mulla näytti tikut haamua viikon verran ekasta haamusta. Tai siis ei ne enää siinä viidennen päivän jälkeen suunnilleen ollu haamuja vaan haaleita mut selvää kunnon viivaa sain oottaa viikon. :)

Hei, mahtavaa!! Olenkin koittanut käydä vauvakuume-puolelta kurkkimassa tilannettasi, mutta ei ole selvinnyt.. mutta nyt selvisi, ja hienoja uutisia! Kyllä minäkin kolmesta haamusta jo uskoisin, että raskaana sitä ollaan! Nyt vain nauttimaan olostasi, ja vaikka viikon päästä vielä varmistustesti oman mielenrauhan takaamiseksi, silloin luulisi vahvaa viivaa jo tulevan. Onnea vielä!! :flower: =)

Huomenta Aurinkoenergiaa!

Laitoin sulle jo eilen testeistä tonne kuumeilijoiden puolelle, ja nyt katoin vielä kalenterista millä kiertopäivillä sillon tein testejä, eli kp 29/30 aconin herkällä haamujen haamu, sit tein Bulgariassa ollessamme kp 33/30 ja 34/30 rfsu:n halpis liuskatestillä haaleat viivat, kunnes Suomeen kotiuduttuamme tein predictorilla kp 39/30 kontrollipistettäkin tummemman tuloksen. Eli kyllä siinä voi mennä aikaa, testejä ja rahaa ennenkuin sen vahvan plussan saa :LOL: :LOL: Älä huoli, etköhän säkin sen vahvemman plussan vielä saa, oo pari päivää nyt testaamatta ni hcg-arvot saa rauhassa nousta!!

:heart: :Ninni ja Kirppu 24+4

tää on nyt vähän asian ohi, mutta sanon kuitenkin.. mä oon aina testannut vasta kun menkat on myöhässä viikon. suosittelen sitä muillekin! välttyy monilta itkuilta, minä kun uskon että 100% varmuudella lähes kaikki naiset saa joskus elämänsä aikana noita varhaisia keskenmenoja jotka saattais näkyä haamuna mut sit alkaiski menkat. joten, jos malttaa olla testaamatta heti niin välttyy mielipahalta!

mut siis joo, voihan se plussa siitä tummentua! tottakai. :hug: pidän sulle peukkuja! :)

Apteekin omalla testillä saanut selkeät plussat jo samana päivänä kun ois menkkojen pitänyt alkaa. Jotain halpistestiä joskus koitin, mutta yhden "syrjähypyn" jälkeen päädyin taas apteekin omaan... Ja siihen aion jatkossakin luottaa mikäli tarve vaatii... ;)

Toivottavasti ap:n haamu muuttuu kunnon plussaksi ja et kaikki menee loppuun saakka hyvin. :)

aurinkoenergiaa ihan ensimmäiseksi :hug: ja onnittelut :flower: :flower: mulla kävi silleen että mä säin silloin kun menkkojen ois pitäny alkaa ja päiviä myöhemminkin vain haaleita viivoja. ei todellakaan yhtä vahvoja kuin kontrol. viiva. no soitin sit nvlaan ja pyysin et tekisivät tämän epäselvyyden ja hermojen raastavuuden takia mulle sielä raskaustestin. kun testin tekivät tais olla 3 pv. siitä kun kuukautisten ois pitäny alkaa, ja plussahan sieltä tuli haalea taas mutta selkeä. ei sillä viivan vahvuudella oo merkitystä kun jokaislla niin yksilöllisesti erittyy se hormoni. no mä hermoheikkoinen jokatapaukses jatkoin testien tekoa, ja joskus kun menkat oli viikon myöhässä tuli saman vahvuiset viivat... :heart: nyt sitten mennä viiletetään maailman onnellisimpana tukevasti raskaana rv:lla 18+5.
kaikki on varmasti sullakin ihan hyvin :hug: ja ei se hormoni niin nopeasti lisäänny. kun kuitenkin vielä testailet niin älä tee sitä nyt aivan heti, odota nyt muutamia tai vaik 3pv. jos maltat niin viiva on varmasti vahvistunut tummemmaksi.( vaikkain sillä tummuudella ei tos vaihees mun mielestä oo mitään merkitystä ) onnea vielä!!! varmasti te saatte sen elo-vauvan syliin. yritä nyt vaan nauttia plussasta :heart:

mä tein muuten testit aina samalla testillä että sain silti seurata viivojen tummentumista ( säilytin vanhat testit ) vaikka viivat ei ollu kontr. viivan kans tasavahvoja sain kuitenkin katottua että joka kerta viivat oli jonkin verran vahvistunu ja mua rauhoitti vähän edes se että siitä päättelin raskauden etenevän koska hcg kuitenkin nousi.

aurinkoenergiaa älä suotta huolestu. siskolikka odottaa viikolla 18 eikä saanu haamua kummmepaa aikaiseksi, kun huvikseen kokeili noita mun tikkuja. En ole itekkään yhtä vahvoja viivoja noilla saanu. kp 32/28.30 oli aika vahva, mutta kyllä ne haamut ja vahvemmat haamut jo sai sitäkin ennen vakuuttuneeksi asiasta. Kyllä se sullakin vahvistuu, mutta eiköhän se pikkuinen kuitenkin siellä pesää tee kaikesta huolimatta. Onnea odotukseen. L-M rv 5+2

PS samaa olen harrastanut kuin mimmuli82 :)

Malla29
Minä uskoin itse eniten tuohon clearblue-testiin, rfsu viiva oli todella heikko vaikka raskaana olinkin. Aconilla myös haamu joten sama skaala :whistle: on tullut kokeiltua.
Edellisissä raskauksissa testasin apteekin omalla ja aina olen saanut pelkkiä haamuja. Ja siis kolmas lapsi on tulollaan maaliskuussa. Tosin kakkosen aikaan oli yksi testi jäänyt käyttämättä ja huvikseni sen sitten tein vaikka oli jo jotain vk12, silloin vasta tuli kontrolliviivan vahvuinen vastaus. :LOL:

Mä kanssa veikkaan, että riippuu vähän testistä. Ekassa raskaudessa tein testin, kun oli noin viikon myöhässä Apteekin testillä ja sain tasaväriset viivat (meni kesken rv 9). Sitten oli yksi kemiallinen raskaus jossa tein muistaakseni mammaksin testillä samana päivänä kun menkkojen piti alkaa, tuli haamu ja vuoto alkoi seuraavana päivänä. Tässä raskaudessa tein sitten testin Apteekin omalla 3 vkoa ovulaatiosta ja tuli kontrolliviivaa tummempi viiva. Eli luultavasti johtuu eri testeistä ja varhaisesta testaamisajankohdasta, varsinkin jos et tiedä varmaksi ovulaatioajankohtaa eli nyt vaan onnea odotukseen!! Muistankin sut tuolta vauvakuumeilijoiden keskenmenopinosta missä itsekin olin!

malttamaton&hippu 19+1

Yhteistyössä