Hakutulokset

1. I

gesslein-emmaljunga

meillä on kokemusta sekä Emmaljungasta (City Cross) että Gessleinistä (Mac ja Future F6). Itse en pitänyt yhtään Emmaljungan jäykästä jousituksesta. Myös Emmaljungan kuomu löystyi helposti, eikä ollut tarpeeksi suojaava. Gessleinin F6 ovat olleet meidän vaunuistamme parhaat. Nämä ovat ns. uuden...
  2. I

Gesslein Mac fin-vaunut + lämpöpussi

Esim babystyle ja vaunuaitta myyvät Sleepy makuupussia, joka sopii Mac rattaaseen, jos et omasta kopastasi pysty lämpöpussia tekemään.
  3. I

apuja selkämenosuuntaan istuimeen 6kk:lle jonka saisi tarpeeksi takakenoon jotta pää ei retkota.

on Britaxin Multitech ja on siinä on todella hyvä asento lapselle
  4. I

Kissaihmiset

kaksi leikattua Ragdollia sininen ja ruskea bicolour... =)
  5. I

Kuinka monta lasta haluaisit ja kuinka monta jo on?

Meillä on 5 lasta... kuudennen tekisin, mut mies pihtaa siemeniä.... :(
  6. I

Mitä huomenna kasvisruoaksi?

Tee linssikeittoa punaisista linsseistä Hanna Partasen ohjeella (löytyy googlesta) nam, nam ja on myös kevyttäkin
  7. I

Vaunut, joihin lisävarusteena talvipyörät

Gessleinilla on kaksi mallia, joissa mukana sekä pienet, kääntyvät kaupunkipyörät että isot maastopyörät. Toinen malleista on Future ja toinen F6.
  8. I

Britax two way / Two way elite?

Meillä on ollut tuo vanha two way istuin... ostimme sen 1998. Kyllä siinä niskatyyny oli, mutta erona two way eliteen on se, ettei tätä vanhempaa mallia voi käyttää kasvot menosuuntaan kuin auton omalla kolmi-piste-turvavyöllä. Elite-istuimenhan voi kiinnittää kasvot menosuuntaan kiinteästi ja...
  9. I

Gessleing ja Ping Pong-nettikauppa

Itse olen tilannut Ping Pongilta kahteen otteeseen. Tavarat ovat tulleet perille luvatusti.... tosin Teutonian vaunuja sain odotella, mutta se johtui kyllä tehtaan ongelmista. Tilauksen jälkeen olen seurannut käyttäjätunnuksillani tilaukseni statusta Ping Pongin sivuilta. Myös sähköpostiini tuli...

Yhteistyössä