Hakutulokset

  1. L

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Niin olis kai sitä jotain omiakin kuulumisia voinut kirjoittaa... Eipä meille tosin ihmeitä kuulukaan. Poika on vihdoin alkanut syödä meidän kanssa samaa ruokaa. Ihanaa, ihan yhtäkkiä alkoi kelvata! Poika on muutenkin ruvennut syömään tosi paljon. Tuntuu, että poika on pyöristynytkin kovasti...
  2. L

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Kivat kirjoitusvirheet, ei jaksa korjata :whistle: :ashamed:
  3. L

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    En edes muista, mitä äsken kommentoin, mut yritetään... Tutti/tuttipullo mun mielestä niiden kanssa ei tarvitsis niin hätäillä. Kunhan nyt 2-vuotiaaksi mennessä saa pois. Toisille lapsille ne on kovin tärkeitä ja toisilta saa taas pois melkein huudotta. Meidän pojallehan ei tutti kelvannut ja...
  4. L

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    :headwall: :headwall: Mä en ikinä muista kopioida tekstiä ennen kuin lähetän. Taas kirjoitin pitkät pätkät ja taivaan tuuliin meni |O Myöhemmin uudestaan, jos jaksan.
  5. L

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    MB ei meillä kyllä oikeesti ikinä nukuta noin pitkään B) (yleensä herää 7-8 aikaan) . Tai muutaman kerran on nukkunut, kun mulla on ollut aamulla menoa ja on jäänyt isänsä kanssa nukkumaan :kieh: . Poika nukkuu päikkäritkin paljon paremmin, kun mä oon pois kotoa. Kerrankin oli vetäissyt 4h...
  6. L

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Paranemisia RouvaP:n pojalle :hug: ! Ikävää, kun pikkuiset on kipeänä.
  7. L

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Piti vielä tuosta imetyksestä sanoa... Meillä se ei lopu varmaan ikinä. Poika on todella kiinni tissittelyssä. Jos en ruuan päälle muista antaa tissiä, tulee kovaan ääneen vaatimaan sitä hetken päästä. Tavallista maitoa olen yrittänyt tarjota, mutta yhtä huikkaa enempää ei mene. Myöskään...
  8. L

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Huomenta huhtiset! Oi ihana aamu! Poika heräsi vasta klo 10! Hörppäsi maitoa 6.30, kun en vielä jaksanut nousta ja siitä posotteli kymppiin asti. Ite heräsin tosin klo 9, mutta sainpahan syötyä aamupalan rauhassa. Poika tuossa vetelee omaa aamupalaansa nassuun (lue: liiskaa banaania pöytään...
  9. L

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Jaksuja RouvaP:lle! :hug: MB silloin tällöin ollaan Strömbergissä käyty keinumassa. Hiekkiksellä mekään ei olla vielä käyty, kun poika ei kävele ja syö hiekkaa. Aattelin myöhemmin iltapäivällä/illalla viedä poikaa keinumaan.
  10. L

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Juu liberokukat vaan rinnuksiin :D Nooh, eiköhän me törmäillä!
  11. L

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    MB mekin asutaan S-marketin nurkilla :D
  12. L

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Moikka kaikille! Mullakin tää kirjoittaminen aina jää.... Siis mitä häh?! MB noin pitkällä, etkä meille oo mitään kertonut ;) Onnea vaan kovasti! :heart: :flower: Voi kun meillekin tulis... Mihin päin länttä muutitte? Me asutaan Pitskussa. Ei tietty oo pakko kertoo, jos et halua. Kiva...
  13. L

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Neuvolamittoja meiltäkin pikaiseen... tosin käytiin jo reilu viikko sitten :ashamed: . Eli poitsu oli 77cm pitkä ja painoa oli 9180g, py:tä en muista. Omaan tasaiseen tahtiinsa kasvaa, ei tullut noottia et olis liian laiha. Meillä ei vielä kävellä, mitä nyt tukea vasten silloin tällöin...
  14. L

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Tervetuloa Ruujsal! Pikaiseen vaan. Mulla on sellainen mielikuva, että se oli Essi, joka silloin pyysi yksäriä tapaamisasiasta (hällä tais olla muutto silloin tjtn).
  15. L

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Huh hei, onpa vuosi tosiaan mennyt vauhdilla! Kiitoksia pinosta RouvaP:lle :flower: ! Ihan uskomatonta, että poitsu täyttää ensi viikolla vuoden :o :) . Tänne ei ihmeitä. Ollaan sairasteltu koko perheen voimin. Mies oli pari viikkoa ihan reporankana. Poitsulla oli samaan aikaa flunssa...
  16. L

    ***HUHTIHIPUT 2008 - Vuoden avaus***

    Kiitos kaikille haleista! :heart: Onneksi sentään meni näin alussa kesken, vielä kurjempi olisi ollut myöhemmin, kun ajatukseen olisi enemmän ehtinyt tottua. Essi Meillä poika myös narskuttelee hampaitaan, tosi kamalan kuuloista |O . Unohdin asiasta hammaslääkärissä kysyä. Toivottavasti...
  17. L

    ***HUHTIHIPUT 2008 - Vuoden avaus***

    Onnea Lyy plussasta! :flower: :heart: Itsekin meinasin marraskuisiin odottajiin juuri liittyä, mutta menikin heti alkuunsa kesken :( . Koskakohan me päästäisiin yksiin päikkäreihin? Poika saattaa vieläkin välillä nukkua kolmet päikkärit. Useimmiten kuitenkin kahdet, ensimmäiset klo 10...
  18. L

    ***HUHTIHIPUT 2008 - Vuoden avaus***

    Heippa mammat ja hiput! Meillä lapset on hiihtolomalla, ihania talvipäiviä ollut jo pitkään, mahtavaa! :) Keskimmäinen täyttää tänään 9-v., justhan se synty..... Dooris on teillä kyllä tosiaan aikaiset aamut, huh huh |O :hug: . No ainakin ehdit siellä saada hommat tehtyä. Mä oon taas...
  19. L

    ***HUHTIHIPUT 2008 - Vuoden avaus***

    Essi- :hug: kovasti voimia, ei varmasti helppoa ole, vaikka omasta aloitteesta lähtikin :hug: . Hysteeriselle paranemisia :hug: . Nyt puuroa pojalle, ihanaa nukuttiin ysiin!
  20. L

    ***HUHTIHIPUT 2008 - Vuoden avaus***

    Pikaiseen: Annalea meillä syödään 1-2 kertaa aamuyöstä. Yleensä, jos syödään 2 kertaa, on se toinen kerta tavallaan turha... mamma ei jaksa vielä nousta, vaikka olis jo ihan aamu :ashamed: .

Yhteistyössä