Hakutulokset

  1. V

    Kuinkas paljon täällä perheitä jossa on 5+lapsia

    Meillä viisi tyttöä, iältään 1,5v-12v. Tällä hetkellä en lisää halua mutta saa nähä.. Jos joku haluaa vaihdella ajatuksia kirjeitse tai sähköpostilla laittakaa yv:tä. Ois kiva tutustua muihin suurperheellisiin =)
  2. V

    Taaperoimettäjät

    Kuinka kauan teillä on pysyneet kuukautiset poissa? Onko normaalia et yli vuoden ovat poissa?Imetän yhä 2-4krt vuorokaudessa ni vaikuttaako siihen et kuukautiset ei ala?En oo aiemmin imettänyt näin kauaa ni siksi mietityttää..Nuorin siis nyt 1v 3kk.
  3. V

    Heinäkuun 2007 taaperot

    Mulle vois kans laittaa sen salasanan..
  4. V

    Heinäkuun 2007 taaperot

    Olen joo tosiaan sama 4tytönäiti. En ees oo huomannu et siel oli vanha nimimerkki. Nyt olen tosiaan viidentytönäiti :heart: Meille kuuluu mukavia. Syksy etenee kovaa vauhtia, koululaisilla koulujuttuja, yksi tytöistä kerhossa ja pienen kans kerhoillaan myös. Tuntuu et päivät hurahtaa...
  5. V

    Heinäkuun 2007 taaperot

    Tervehdys meiltäkin tosi pitkästä aikaa..Nyt on 1-vuotissynttärit juhlittu ja neuvolassa käyty. Mitat oli 8840g ja 74cm. Kävelty on jo puoltoistakuukautta, nyt jo yrittää juosta siskojen perään..Sanoja ei viel montaa ole: äiti, anna ja ei nyt ainakin.Kova tyttö on kiipeämään joka paikkaan mut...
  6. V

    **~**HEINÄVAUVAT 2007**~**

    Laitan pikaisesti kuulumisia. Ollaan sairasteltu. Tytölle nousi kuume ja käytiin moneen otteeseen Jorvissa. Ilmeisesti korvatulehdus kun ei pissatulehustakaan löytyny. Sitähän epäilevät aina ekana kun pienelle nousee kuume. Nyt antibioottikuuri päällä ja tyttö taas paremmassa kunnossa, nuhaa kyl...
  7. V

    **~**HEINÄVAUVAT 2007**~**

    Tulin vaan pikaisesti ilmoittamaan et meille syntyi tyttö 7.8. Pienen mitat oli 3370g 51cm. Synnytys meni ihan hyvin.Kotona on sujunut hienosti. Tyttö syö ja nukkuu ja on tosi rauhallinen.Isosiskot on tosi innoissaan auttamassa hoitamisessa =) Pitänee vaihtaa nimimerkkiä.. :heart: Onnea...
  8. V

    ***HEINÄMASSUT-07*** vol 3

    Täällä ei supistuksista tietoakaan. Ei ole kyllä aiemmillakaan kerroilla ollut ennenkun sit kun on lähtö tullut..Olen käynyt tällä viikolla pari kertaa äitipolilla kun neuvolassa vauvan syke oli yli 200. Mut sairaalassa käyrällä rauhoittui. Tänään olin taas, syke huiteli 140-170, kuulema ok, kun...
  9. V

    ***HEINÄMASSUT-07*** vol 3

    Onnea kaikille vauvan saaneille :flower: Täällä voidaan ihan hyvin. Ei mitään merkkejä synnytyksen alkamisesta, mutta eipä ole aiemmillakaan kerroilla mitään tapahtunu ennenkun varsinaisena synnytyspäivänä. Nukkuminen on tosi hankalaa, on kuuma ja hyvää asentoa ei löydy millään.Päivät menee...
  10. V

    Heinämassut-07 vol.2

    Mahtuisko tänne vielä yksi "maija myöhänen" mukaan? :ashamed: Oon ahkerasti lukenu tein kuulumisia mutta en vaan ole saanut aikaiseksi ite kirjoitella. Nyt päätin ottaa itteäni niskasta kii ja ilmottautua mukaan mukavaan joukkoon. Odotan nyt viidettä lastani, laskettu aika on 29.7. Nyt kun...
  11. V

    Kirjeystäviä

    Löytyiskö täältä perinteisen kirjeen kirjoittajia? Vanhat kirjekaverit kadonneet vuosien saatossa tai sit on siirrytty sähköposteiluun. Mutta etanapostit on niin paljon kivempia =) Olen 30v, naimisissa oleva neljän lapsen kotiäiti. Jos haluat uuden kirjeystävän, laita osoitetta tulemaan... =)
  12. V

    Kirjekavereita

    Olisiko täällä uusia kirjeystäviä neljän tytön äidille? Tytöt on syntyneet -96, -98, -01 ja -04. Ois mukava vaihtaa ajatuksia muiden äitien kanssa. Olen naimisissa ja ikää on 29 vuotta.Laita sähköpostilla jotain itsestäsi niin vaihdetaan osoitteita. katjadavidsson@hotmail.com

Yhteistyössä