Hakutulokset

  1. E

    Jännitysniska...

    Tulin vasta nyt kirjoittelemaan, kun on ollut tuossa sellainen lopputyörumba että oksat pois :o Noh nyt sit vihrosta viimein mun pitäs valmistua ensi viikon perjantaina.. jeee! Mulla noi kaikki huimausoireet, puutumiset ym helpottiva hieman sen jälkeen, kun oon tänne viimeksi kirjoitellut...
  2. E

    Jännitysniska...

    Tuun vaan nopsaan kirjoittaan, että mulla on ollu hirveesti töitä ja ressiä lopputyön kanssa, joten en ole kerennyt käymään täällä. Mulla on tässä 9 työpäivän putki takana ja lopputyötä oon yrittänyt vääntää siinä sivussa huonolla tuloksella. Mun pitää palauttaa lopputyö opelle ensi tiistaina ja...
  3. E

    Jännitysniska...

    Kävin uudelleen neuroligilla nyt "ekan" kerran tän uuden huimausjakson aikana, eli siis viimeksi oon käyny neurologilla reilu vuosi sitten (jopa 4 kertaa). Halusin mennä, kun alkoi taas tuskastuttaan nää oireet ja halusin taas vaihteeksi kuulla ammattilaisen mielipiteen kaikesta tästä. Mulla...
  4. E

    Jännitysniska...

    Mulla ei oo tää huimaus lähtenyt mihinkään pois :-( Lohduttavaa kuulla, että sulla on kaikkia samoja oireita kuin mulla :-) Toivottavasti päästään niistä eroon. Mulla ei niitä nykinöitä ja elohiiriä ole enää juuri lainkaan lihaksissa, mutta nyt sit on alkaneet silmät temppuilla.. grrr! Tänään on...
  5. E

    Jännitysniska...

    Käyn täällä lähes joka päivä, mutta silti en saa aikaiseksi kirjoitella :whistle: Noh.. tässä koitan parantaa tapojani :D Drosera: Pakko heti kirjoittaa sulle. Mäkin oon välillä koittanut syödä tota sirdaludia, mutta se ei sovi mulle kyllä yhtään. Meinaan nukahtaa pystyyn ja huimaus...
  6. E

    Jännitysniska...

    Kiitos kaikille vastauksista selkäydinnäytejuttuun ym. :hug: Joo... voi olla, että siihen selkäydinnäytteen ottamiseen ei pääs sit ihan helpolla :D Eli kaippa vaan tyydyn sinnittelee ja toivoon salaa et oireet lähtis. Voi olla jos nää mun huimaukset ei lopu kuukauden sisällä, niin sit meen...
  7. E

    Jännitysniska...

    Minttux: Oon lukenut varmaan kaikki sun viestit täällä, ja huomaan että meillä on tosi samanlaiset oireet. Kiva siis että en ole yksin :flower: En nyt muista mikä toi ENMG-tutkimus on.. siis joku magneettikuva? Mistä se sulla otetaan? Mullakin keinuu päässä koko ajan ja juurikin sama fiilif kuin...
  8. E

    Jännitysniska...

    Mulla on just parhaillaan sellasta pientä kihelmöintiä jalkapohjassa... niitä tulee aina välillä ja etenkin koneella istuessa. En jaksa ressata niistä hirveesti, kun on toi huimaus inhottavampana niin se vie hieman huomiota muilta oireiden tarkkailuilta. Kannattaa testata venytellä jalkoja.. se...
  9. E

    Jännitysniska...

    Mulla tää keinutus jatkuu edelleen. Nyt olen alkanut ressaan enemmän noita jo aiemmin mainitsemiani elohiiriä eri lihaksissa. Onko teillä esiintynyt noi elohiiret aina tietyssä kohdassa vai ympäri kehoa sattumanvaraisesti? Mulla on ollut vähän joka paikassa, mutta eniten jaloissa. Eilen...
  10. E

    Jännitysniska...

    Juu.. et oo ainoo pulputuksien kanssa :D Muistaakseni täällä on aika moni muukin niistä ketjussa aiemmin kirjoittanut. Mulla niitä elohiiriä ei oo kovin usein... en siis usko et ainakaan joka päivä tai sit en vaan huomaa niitä. Nyt oon vaan taas kiinnittänyt niihin enemmän huomiota ja alkanut...
  11. E

    Jännitysniska...

    Hienoa Keisari että pääsit niskan magneettikuvaan. Kerro tuloksista kun saat niitä! Kysyisin nyt kaikilta, että onko teillä ollut lihasten nykinää/ pulputusta.. eli niinkuin elohiiriä eri puolella kehoa? Miten ne on teillä ilmenneet ja kuinka kauan kestäneet? Onko lääkärit sanoneet mitään...
  12. E

    Jännitysniska...

    Drosera: Mulla on venynyt tää pahuksen lopputyö jo vuoden.. eli jouduin hakeen lisäaikaa :( En pystynyt enää tekeen koneella mitään, kun oli niin paha huimaus ja sit pelkäsin ms-tautia, niin ei paljon jaksanut enää ressata mitään lopputyötä. Nyt sitä vasta osaa arvostaa terveyttä. Että sen aina...
  13. E

    Jännitysniska...

    Sorry kun lopetin tänne kirjoittelun niin äkkiä keväällä. Olin vaan niin ressissä näiden oireitteni kaa, että pyrin olemaan koneella mahdollisimman vähän. Kaiken lisäksi, kun mulla oli taipumus eksyä aina MS-sivuille, niin päätin olla viettämästä aikaa netissä. Tosin tänne palstalle kirjoittelu...
  14. E

    Jännitysniska...

    Mulla ei olo parane olleenkaan. Huimausta on aamusta iltaan ja välillä semmoista oksettavaa oloakin edelleen. Puutumisia on ehkä vähemmän, mutta välillä nekin aina muistuttaa olemassaolostaan. Onko teillä uusilla ollut huimausta? Mulla tää huimaus on kaikista ahdistavinta ja elämää...
  15. E

    Jännitysniska...

    Täällä myös yksi halukas liittymään vittuuntuneiden kerhoon! :laugh:
  16. E

    Jännitysniska...

    Kävin perjantaina uudelleen neurologilla (siis kunnallisella) ja oli taas aikas tylyä meininkiä niinkuin kaikilla muillakin kunnallisilla lääkärikäynneilläni. Menin neurologin vastaanotolle ja aloin normaalisti kertoa mikä on huoleni kunnes muutaman sanan jälkeen neurologi keskeytti minut ja...
  17. E

    Jännitysniska...

    Nyt sitten kävin ekaa kertaa semmoisella virallisella OMT-fysioterapeutilla ja eka kerta meni aikas lailla puhumiseen ja hieman tutkittiin tota mun niskaa. Hänen mukaan mulla ei ole niskassa enää lukkoja, mutta kallonpohja on jumissa. Sit sain kuulla, että mulla on liian suora selkäranka. Olikos...
  18. E

    Jännitysniska...

    Ottaa aivoon taas aikas lailla, kun nää meitsin oireet ei meinaa lakata millään. Eka tuli takas se samainen huimaus (joka taas jatkuu ihanasti aamusta iltaan) ja nyt sit lisäksi taas puutumiset. Mulla puuduttaa nytkin vasenta poskea ja huulta :( Onko teillä muilla noi huimaukset olleet vaan...
  19. E

    Jännitysniska...

    Moi taas kaikille ja hyvää joulua näin myöhässä :) Olen lueskellut näitä teidän juttuja monta kertaa ja aina uudelleenkin, mutta laiskuuttani en ole saanut itse aikaiseksi kirjoittaa mitään. Mulla palasi oireet takaisin viime viikon tiistaina, joten sekin on masentanut ja en ole jaksanut tulla...
  20. E

    Jännitysniska...

    Moi Leppäkerttunen! Se neurologi jolla kävin ei tehnyt mitään kummallisia testejä. Odotinkin jotain tosi ihmeellisiä testejä joilla se selvittäisi sitä mikä mulla viiraa :D Olin valmistautunut menemään siihen aivojen magneettikuvaankin, mutta se neurologi sanoi että se olis mun rahojen...

Yhteistyössä