Hakutulokset

  1. K

    Kolmatta Lasta 'Yrittävät' (vol. 2)

    Onnea RD:lle! Toivottavasti päästään täältä joskus perässä tulemaan. Kukahan jaksaisi tätä päivitellä? Mulla on niin paljon projekteja etten taida tähän hommaan ehtiä.... Täällä tuli täti kylään, niin kuin uumoilinkin. Eli nyt on kp 2 menossa. Ei kun uutta yritystä vaan, ja vähän...
  2. K

    Kolmatta Lasta 'Yrittävät' (vol. 2)

    Tulentytölle paljon onnea! :flower: Mulla ei edelleenkään menkkoja kuulu... Täytyy myöntää, että mahkut kuitenkin on aika vähäiset. On tuo pupuilu ollut vähän liian vähäistä... Ei vaan huvita, mua siis. Vaikka sen vauvan haluaisikin... Kummallista. No, muulla stressillä lienee osuutensa...
  3. K

    Kolmatta Lasta 'Yrittävät' (vol. 2)

    Onpa tullut loistettua poissaololla.... Ihan ensiksi onnittelut plussanneille ja lohdutushalaus pamu k:lle :hug: Täti kävi täällä kylässä, kierron pituus sitten kait 29-48.... Nyt menossa kp 13. Mulla on nyt vähän epäily, että mulla on endometrioosi... Tärinäkipua, alavatsan jomotusta...
  4. K

    Kolmatta lasta "yrittävät"

    Minäkään en kuulu tuohon 04&06-kerhoon, kuopus -02 eli iltatähdestä täällä haaveillaan. B) Toivottavasti ei jää haaveeksi, vauvakuume on kyllä hirmuinen.
  5. K

    Kolmatta lasta "yrittävät"

    No niin, joulun pyhät vei ajan pois täällä käymiseltä. Niin ikävästi kävi, että menkat alkoivat 22.12... Eli mun laskujen mukaan nyt olisi sitten kp 5 ja ekan kierron pituus oli se 48 päivää... Eli jos Red Dragon jaksaa päivittää? Uutta yritystä vaan sitten. Menkat oli kyllä tooodella niukat...
  6. K

    Kolmatta lasta "yrittävät"

    Edelleen odottavalla kannalla... Viime viikolla tehty Predictor-testi nega. Onko noissa testeissä tosiaan herkkyys-/luotettavuuseroja? Haluaisin mahdollisimman herkän ja luotettavan testin... En tiedä pitäisikö tässä tehdä jotain että saisi kierron tasaiseksi ja "normaalin" pituiseksi ja sitä...
  7. K

    Kolmatta lasta "yrittävät"

    Onnea Pamulle! Täällä ollaan jännityksessä. Tosissaan eka kierto menossa pillereiden lopettamisen jälkeen, ja ennen pillereitä ollut epäsäännöllinen kierto, joten ei mitään hajua missä vaiheessa kiertoa ollaan... Nyt on yövuoroputki menossa, jospa vaikka sen jälkeen jossakin kohtaa viikolla...
  8. K

    Kolmatta lasta "yrittävät"

    Odotusta täällä... Valkovuotoa on runsaammin ja jostain syystä vessassa pitää ravata tiuhemmin kuin yleensä (psykosomaattista? :p ) ja väsyttää koko ajan, pystyn jopa nukkumaan vapaapäivinä päiväsaikaan (mitä en yleensä osaa tehdä). Oiskohan mahdollista, että olisi jo eka kierrosta pillereiden...
  9. K

    Kolmatta lasta "yrittävät"

    No niin, pillereiden lopettamisen jälkeen sitten alkoi menkat. Kunhan tästä päästään niin sitten voi alkaa toivoa ;) No, saapa nähdä, kun ei yhtään tiedä miten toi kiertokaan asettuu. Toivossa eletään. Kp 2/??
  10. K

    Kolmatta lasta "yrittävät"

    Hei vaan! Ilmoittaudun minäkin sitten mukaan. Pillerilevy loppui keskiviikkona 31.10. ja saavat jäädä, tilaus haikaralle kolmannesta lapsesta laitetaan vetämään. Kaksi on ennestään, tyttö -99 ja poika -02. Kummankaan tulo ei ole helposti sujunut, mutta ilman hoitoja selvittiin kuitenkin...

Yhteistyössä