Hakutulokset

1. P

rakastatko miestäsi?

kyllä, niin hyvinä kuin huonoinakin päivinä vaikka ei sitä ääneen tule päivittäin sanottukaan, mies tietää sen sanomattakin
  2. P

Miksi te äidit olette NIIN hysteerisiä???

Onkohan mun lapset jääneet pahasti paitsi jostain kun kenelläkään ei koskaan ole ollut reimateckejä :o :o . En mä vielä aikakaan kovin vakavia merkkejä niissä ole huomannut, josko ne ilmenee vasta vuosien päästä :ashamed:
  3. P

Miksi te äidit olette NIIN hysteerisiä???

Onkohan mun lapset jääneet pahasti paitsi jostain kun kenelläkään ei koskaan ole ollut reimateckejä :o :o . En mä vielä aikakaan kovin vakavia merkkejä niissä ole huomannut, josko ne ilmenee vasta vuosien päästä :ashamed:
  4. P

Äidit, joilla monta lasta ja olette olleet kotona kauan, oletteko lapsia tehdessänne ajatelleet näitä asioita:

meillä on 4 lasta , jokainen lapsi saa tarvitsemaansa rakkautta ja huolenpitoa, heitä kuskataan harrastuksiin monen päivänä viikossa, tytöt käyvät ratsastamassa kerran viikossa lisäksi on ilmaisia ja helvempia harrastuksia, omille harrastuksille eï tällähetkellä paljon jää aikaa kun töissäkin on...
  5. P

G: Kuinka usein juot alkoholia enemmän kuin 2 saunan jälkeen?

ehkä kerran vuodessa tulee oltua kunnon kännissä , se riittää ja seuraavana päivänäkin tulee todettua että sen kerrankin ois voinu ottaa rauhallisemmin. Baarissa olen viimeksi käyny vissiin reilu pari vuotta sitten... Aika ikäloppu ja perin tylsä ihminen vissiin :o
  6. P

ketkä on ihan selvinpäin?

:wave: , jaffalinjalla vain

Yhteistyössä