G: Kuinka usein juot alkoholia enemmän kuin 2 saunan jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja mii
  • Ensimmäinen viesti
ääti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikäs noin naurattaa? etkö pysy katja vastaamaan?..tais osua arkaan paikkaan.
aikasta säälittävää..katja87 on kypsä ja tajuaa,että elämä muuttuu,kun lapsi syntyy!ekaa,kun odotin 10vuotta sitten oli myös rafloisssa mukana kavereitten kanssa. ja ihan 8kk asti.harmittti et melkein kaikki suomalaiset käsittää raflassa käynnin dokaamiseksi!!!!mikä teitä suomalaisia vaivaa..ei ravintolassa oleminen meinaa dokaamista ja kuka idiootti on edes koskaan yrittänytn vauvaa saada raflaan sisälle ei varmaan kukaan.mut hei tajutkaa,ettei raflas oleminen aina meinaa känniä!

Alkuperäinen kirjoittaja ääti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikäs noin naurattaa? etkö pysy katja vastaamaan?..tais osua arkaan paikkaan.
aikasta säälittävää..katja87 on kypsä ja tajuaa,että elämä muuttuu,kun lapsi syntyy!ekaa,kun odotin 10vuotta sitten oli myös rafloisssa mukana kavereitten kanssa. ja ihan 8kk asti.harmittti et melkein kaikki suomalaiset käsittää raflassa käynnin dokaamiseksi!!!!mikä teitä suomalaisia vaivaa..ei ravintolassa oleminen meinaa dokaamista ja kuka idiootti on edes koskaan yrittänytn vauvaa saada raflaan sisälle ei varmaan kukaan.mut hei tajutkaa,ettei raflas oleminen aina meinaa känniä!
Juuri näin..en ymmärrä miksi pitäisi lopettaa harrastaminen siihen (karaoke) että on raskaana?? Ihan kun tämä joku sairaus olisi..

kotona en koskaan juo mitään, en saunan jälkeen enkä ruoan kanssa. Baari-iltoina sitten yleensä juon jotakin kaverin seuraksi (välillä toki lähden ihan selvinpäinkin).... baarissa (tai useemmin keikalla) tulee käytyä ehkä keskimäärin kerran kuussa...joskus useemmin joskus harvemmin...nyt on varmaan jo yli 2 kuukautta edellisestä baari-illasta, tosin laivalla oon pari krtaa käyny, mutta nekin työ/koulutusjuttuja.

Enpä muista millon olisin viimeks juonut enemmän kuin kuin kaks. Baarissa käyn 1-4 krt vuodessa nykyään. Useammin olis kiva käydä, biljardia pelaamassa ja tanssimassa, mut kun täällä ei sellaisia paikkoja ole, ja ei jaksa kovin usein kauemmas lähteä.

Mä käyn baarissa 2-3 kertaa vuodessa ja alkoa otan n.joka toinen kuukausi. Silloin tällöin, varmaan kerran kuussa, voin ottaa saunan jälkeen siiderin. Mutta kesäisin, etenkin lomalla, tulee kyllä tissuteltua siideriä. Voin vaikka joka päivä ottaa siiderin tai kaksi.

Viimeksi käynyt baarissa muutama kuukausi takaperin. Muutaman join silloin. Seuraavan kerran baariin ensviikon lauantaina. Ja kotona en yleensä juo mitään alkoholijuomia (en tiä mihin ne saunakaljatkin on nykyään jääny). Mutta tänään aattelin tehdä poikkeuksen ja juoda ehkä parikin olutta. :p :D

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Entä kuinka usein käyt baarissa?
Muuten vaan kyselen... :)
Itse en juo alkoholia kuin yhden saunan jälkeen todella harvoin. Baarissa käyn n. kerran vuodessa.... tylsä???
Todella harvoin tulee saunan jälkeen yleensäkään juotua, joskus suursiivouspäivinä tykkään palkita itseni jääkylmällä oluella tai siiderillä.

Baarissa tulee käytyä todella, todella harvoin. Siellä on todella tylsää! :eek: Tai sitten minusta on tullut vanha pieru?

Saunan jälkeen otan 1-2 lonkeroa kerran tai kaksi vuodessa.
Todella harvoin käyn baarissa, baarissa olen käynyt 6½-vuoden aikana 3kertaa ja kaksi kertaa niistä niin että olin selvinpäin.
Viimeksi olin baarissa kun oli mun veljen ja hänen vaimonsa yhteiset polttarit heinäkuussa -06 ja olin silloin selvinpäin kun olin raskaana.

pax
ehkä kerran vuodessa tulee oltua kunnon kännissä , se riittää ja seuraavana päivänäkin tulee todettua että sen kerrankin ois voinu ottaa rauhallisemmin. Baarissa olen viimeksi käyny vissiin reilu pari vuotta sitten... Aika ikäloppu ja perin tylsä ihminen vissiin :eek:

Yhteistyössä