Hakutulokset

  1. L

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2

    Minut voi poistaa listalta:'( Sain eilen joukkopapa tulokseni, joita odotin niin kauan, että pääsivät jo unohtumaan. Raskauden jälkeen olin luokka 3 ja hoidettiin pitkään. Arvot kuitenkin paranivat. Nyt on papa luokka 5 ja heti sen lapun eilen saatuani soitin gynelle, että mitäs tämä nyt on...
  2. L

    Pikkukakkosta toivovat VOL.2

    Minut voi poistaa listalta :'( Sain eilen joukkopapa tulokseni, joita odotin niin kauan, että pääsivät jo unohtumaan. Raskauden jälkeen olin luokka 3 ja hoidettiin pitkään. Arvot kuitenkin paranivat. Nyt on papa luokka 5 ja heti sen lapun eilen saatuani soitin gynelle, että mitäs tämä nyt on...
  3. L

    ** Piinaviikko 47 ** (nostoa)

    Minut voi poistaa listalta :'( Sain eilen joukkopapa tulokseni, joita odotin niin kauan, että pääsivät jo unohtumaan. Raskauden jälkeen olin luokka 3 ja hoidettiin pitkään. Arvot kuitenkin paranivat. Nyt on papa luokka 5 ja heti sen lapun eilen saatuani soitin gynelle, että mitäs tämä nyt on...
  4. L

    Pikkukakkosta toivovat VOL.2

    mantana wau minkä kokoinen neiti :heart: Minä kun luulin, että meidän tyttö oli iso, mutta aivan hentoinen teidän omaan verrattuna :D Meidän muru painoin vain 5185g ja oli 54,5cm pipokin vaatimaton 39,5cm :) Hän syntyi sektiolla, kun ensin lähes kaksi vuorokautta synnytettiin. Ultrassa...
  5. L

    ** Piinaviikko 47 ** (nostoa)

    Kaikenlaisia kommentteja olen kuullut ammatinvalinnastani. Yllättävää kyllä, suurin osa ihmettelijöistä on naisia. Joillekkin miehille olen yksi jätkistä, eikä kaikki varmaan muistakkaan, että olen neinen, ennen kuin pikkujoluissa, jolloin he eivät oikein tiedä miten suhtautua, kun mulla ei...
  6. L

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2

    Lumi-Marja Onnea paljon teidän tytölle :heart: Ompa hän suloinen :) Ovistikut tulivat postissa ja ihmettelen kuinka nopeasti tulivat. Illalla tilausta tein ja jo nyt tulivat. Siinä kyllä lupailtiinkin toimitusta seuraavalle päivälle, jos tilaa ennen seitsemää, mutta en oikein uskonut...
  7. L

    ** Piinaviikko 47 ** (nostoa)

    marjonetti ja muutkin, minun työ ei ole kovin naisellista, mutta haastavaa. Tai oikeastaan, naisia on tällä alalla jo suhteellisen paljon. Olen teollisuusvartija ja kiertelen koiran kanssa erinäisissä paikoissa yön aikana. Päivisin vuorot on suurissa kauppakeskuksissa ja vastaavissa paikoissa...
  8. L

    ** Piinaviikko 47 ** (nostoa)

    Huh huh mikiä ilta ja yövuoroputki takana. On ollut pakko tehdä ylimääräisiä öitä, kun sijaista ei saatu. No, tulipa ainakin tunteja ja päivärytmi siitä syystä aivan sekaisin. Pitänee mennä tänäyönä nukkumaan joskus pikkutunneilla, niin saisi rytmiä kääntymään. Menkat alkaa olemaan...
  9. L

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2

    Nyt on päivärytmi taas sekaisin, kun pitkiä iltavuoroja ja yövuoroja puoltoista viikkoa takana. Ei tälläisiä vuoroja yleensä ole, mutta olen joutunut tuuraamaan työkaveria ja tehnyt ylimääräisiä tunteja. Menkat alkaa olla ohitse ja pian saa alkaa miettiä tositoimia. Minulla ei ole oikeastaan...
  10. L

    Pikkukakkosta toivovat VOL.2

    Eli, olen 36-vuotias kolme vuotiaan neitokaisen äiti ja sisarusta hänelle kovasti suunnitellaan. Pitää pian töihin lähteä iltavuoroon, joten piakisesti yritän jotain riviäni varten laittaa. Juuri sitä katsoin malliksi, mutta unohdin jo, mitä kaikkea siinä oli. Tässä jotain...
  11. L

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2

    Minä myös tahtoisin tänne. Kauan olen seurannut taustalla, mutta yrityksemme alkaa olla siinä pisteessä, että ajatuksia olisi mukava jakaa toisten kanssa. Toista lasta kuumeillaan. Tyttäremme on kolme vuotias, joten sisarus olisi tervetullut. Olen 36-vuotias. Osaisinkohan oman rivini...
  12. L

    ** Piinaviikko 47 ** (nostoa)

    Hei. Mahtuuko mukaan :) Pitkän pitkän aikaa olen keskustelua seurannut, mutta en ole rohjennut mukaan. Olen 36 vuotias 3v tytön äiti. Toista kuumeillaan. Eka sai alkunsa jo toisesta kierrosta, mutta en usko, että tämä toinen niin pian kuitenkaan, kun kolmatta kiertoa aloitellaan. Vähän myöhään...

Yhteistyössä