Hakutulokset

  1. J

    Neljännestä kuumeilevia??

    Ei taida tämä meikäläisen kuumeilu johtaa mihinkään tämän kummempaan. Eilen miehen kanssa taas asiasta keskusteltiin ja hän ei tosiaankaan koe että jaksaisi enää yhtään lasta. Meillä on kaikki kolme olleet melko terveitä ja ihan "normaaleja" lapsia, että vaikka on ollt tietysti raskastakin niin...
  2. J

    Neljännestä kuumeilevia??

    Minulla vauvakuume välillä pukkaa päälle, vaikka ajatus on ollut että kolme riittää. Mies on vahvasti sitä mieltä että kun on kolme tervettä lasta saatu niin miksi ottaa riskejä että neljäs lapsi ei oliskaan terve. Ikää alkaa olla molemmilla melkein 40. Onko muilla tällasia keskusteluja käyty...
  3. J

    8 v kaverisynttärit - ideoita!!

    Liekö jo myöhäistä, mutta oletko kysäissyt seurakunnalta tms kerhotiloja lainaan? Ne on usein halpoja. Jos tekee helpot tarjoilut niin ei ole iso vaiva viedä ruokia mukanaan. Tarjoiluastioita yleensä niissä tiloissa on. Mukaan kertisliinat ja -astiat ja ilmapalloja yms. koristeeksi...
  4. J

    Lentomatka kahden

    Hei, itse olen todennut kanga-liinan ja repun tosi käteväksi yhdistelmäksi lapsen kanssa yksin matkustaessa. Lapsi on helppo laittaa liinaan lonkalle lentokentällä ja repussa kulkee kaikki lennon aikana tarvittava. Jotkut ottaa rattaat portille saakka tai turvaistuimen koneeseen jos kone ei ole...

Yhteistyössä