Hakutulokset

1. K

** Helmikuun Helmet** HELMIKUU vol2

Kävin jo kirjoittelemassa tuonne "mitäs nyt" osioon (mulla siellä eri nicci). Elikkäs tyttö syntyi karkauspäivänä 29.2.2008 klo. 00.27. Paino 3510g ja pituus 47cm + pipo 34,5 :heart: Onnea vauvautuneille ja paljon paljon tsemppiä odottajille :hug: KatariinaVaan ja prinsessa =)
  2. K

Juu, neuvolassa tekevät tutkimuksen pyydettäessä ja mullakun oli nuita supistuksia tullut niin ajattelin sitten pyytää katsomaan. Siivoilla yritän, jospa ne supparit tästä tulis sännöllisemmiksi..Välillä on niin kipeitä jo etten seisaaltaan pysty olemaan.
  3. K

Rv26 - SF-mitta 30cm paino 800g

Mulla istukka kans edessä ylhäällä ja sf mitta tänään rv40+0 oli 30 :whistle: 3,5kiloista lasta lupaillaan, joten eipä tuolla sf mitalla näytä loppujen lopuksi olevan lapsen kokoon paljoakaan merkitystä.
  4. K

Neuvolassa käyty, 2cm olin auki (kiitos aamullisten ja yöllisten supistuksien) ja vauvan pää todella matalalla. Pitkiä matkoja en saa kävellä, jottei vauva synny matkalle.. Uutta neuvola aikaa en enään saanut (neukkistäti lomalla ma ja ti) ja sanoi että hyvin epätodennäköistä että vauva...
  5. K

Hensu Täällä ollaan vieläkin :'( 8 asti tuli supistuksia tasan 10min välein, sen jälkeen tuli 3supparia 20min välein ja sit nukahdin. Välillä heräsin siihen kun supisti mutta väsytti niin paljon etten jaksanut edes nousta sängystä katsomaan millä aika väleillä tulee.. Nyt on tullut...
  6. K

Nyt tullu 1 asti suppareita, 2-3 aikaan jo tosi kipeästi..En oo jaksanut laskea yöllä mikä on väli nyt ollut n.10-15minuuttia..Välillä pitempään väliä.Nukkua en kuitenkaan pysty enään..syntys nyt.. Sairaalaan matkaa 40km ja esikoinen pitäs viedä 10km eteenpäin hoitoon, mies lähti just töihin...
  7. K

Niin ja opiskelijamamma:lle onnea pienestä prinssistä :heart: :flower:
  8. K

No niih, taas parit "eikö vieläkään" puhelut otettu vastaan, kaveri aikoi tulla maanantaina kylään vähän kauempaa ja lupasin olla kotona, niin varma olo että 2viikkoa yli menee että uskallan tuollaisiakin lupailla :D Mun on nykyään hirveän vaikea saada yöllä unta, saattaa mennä helposti...
  9. K

Yöllä tuli pari supistusta, mutta ei sen enempää merkkejä vaavin tulosta. Huomenna olis neuvola ja laskettuaikakin..Jaksais vaan ajatella niin että eihän siihen ole enään kuin n.2viikkoa korkeintaan jos ylimenee, mutta vaikealta se välillä tuntuu ja odottavan aika tosiaankin on pitkä.Miten...
  10. K

G: rv:t ja rauta-arvot

Rv 39+5 ja n. 130, rautaa olen joutunut syömään.
  11. K

zuku:lle vielä sellainen kysymys, että muistelinko väärin että sinäkin olisit oulun lähi ympäristöstä? Oletko oyssiin menossa synnyttämään, itsellä matka sinne.
  12. K

:wave: Änkesinpä itseni taas tänne, vaikka olen ollut todella huono kirjoittaja ja peräti kerran tänne kirjoittanut :ashamed: "Kiva" että on vielä muitakin helmikuun kärvistelijöitä täällä, tuntuu että kaikki muut on jo synnyttänyt paitsi minä :( Ei minkäänlaisia oireita ole että...
  13. K

Mesekavereita?

Mie lisäsin kans :wave:
  14. K

häät kesällä, nyt häävinkkejä, muistelua ymv...

Hei, laitoin yv:tä tulemaan =)
  15. K

Kävin vastaamassa, vastaile takaisin. Lähden tekemään ruoan, joten kirjoittelen syönnin jälkeen uudelleen.
  16. K

Laitoin 2 kuvaa tulemaan =)
  17. K

kumpaa uskoa?

Mulle sanottiin ultrassa että: Poika, hmm..ehkä tuo vähän enemmän tytöltä näyttäis...en kyllä osaa yhtään sanoa ja lopuksi tämän perusteella ei kannata sitten vaatteita ostella. Niin minkä perusteella? :laugh:
  18. K

Mitäs veikkaatte kumpi tulossa?

Nyt työ tappelette täällä onko mulla vauva maha vai ei, vaikka kysyin arvauksia kumpi tulossa :laugh: =)
  19. K

Ei kuulu minun tapoihini.
  20. K

Aivan varmasti tuntee, kun potkut tuntuu sitten sitäkin selvempinä ja kovempina :) Itseasiassa en tiedä mihinpäin kohtu on kallistunut, mutta itsekkin veikkaisin tuota taaksepäin kallistuvaa, istukka on edessä, johtuskohan siittä mahan koko.

Yhteistyössä