Hakutulokset

  1. M

    Miten paljon lihasten kasvu voi nostaa painoa?

    No joo, tiedän että mitään tarkkaa vastausta tuohon kysymykseen ei ole, koska lihaksethan voivat kasvaa vaikka kuinka paljon... Mutta niin. Olen alkuvuoden yrittänyt pudottaa muutamaa kiloa, siinä kuitenkaan onnistumatta. Paino on pysynyt suurinpiirtein samana (56,5). Ymmärrän tämän, olenhan...
  2. M

    Kun hakee opiskelemaan luojanopettajaksi...

    Onko se koe kaksiosainen, vai koostuuko se vain VAKAVA-kokeesta?
  3. M

    Mie oon päässyt kuvaan...arvatkaas kukas noista oon!

    jes
  4. M

    Hävettää olla saikulla...

    Olen kesätöissä, viimeviikolla aloitin, olin ahkerana kaikki neljä päivää. Maanantai-illalla se sitten iski. Mulla on jo pitkään ollut paha olo, muttta sitten tuli lopulta iaivan järkyttävä itku ja pehempi olo kuin ikinä. Päätin seuraavana aamuna että nyt lopultakin haen apua. Kävin...
  5. M

    Plussalaisia SaunaOpenAirissa?

    Ketäs oli ja miten meni?:)
  6. M

    Nyt mä sen sitten tein...

    Menin juttelemaan terveyskeskukseen ongelmistani. Tai siis mielenterveyshoitajan kanssa juttelin. Lääkärille illmemmalla, hän oli sitä mieltä että mielialalääkkeet olisivat paikallaan..En tiedä sitten. En oikein tiedä mikä olo on nytten. Maailman ihanimman viikonlopun jäljiltä vaan niin paskat...
  7. M

    Vittu kun sitä voi inhota itseänsä, miten ihminen voi olla tälläinen...

    Mä olen sotkenut kaiken niin pahasti. Pettänyt poikaystävääni useamman kuukauden jo. Eikä se mua niin haittaa, mutta olen nyt ihan rakastunut tähän toiseen mieheen. Nähdään about kerran kuussa ja ollaan muutaman kerran viikossa yhteydessä. Mut meidän suhde perustuu aika lailla vaan seksiin...
  8. M

    Eilinen keskustelu lapsimalleista..

    Löytäisikö joku sen mulle? :wave:
  9. M

    En sitten päässyt röntegeniin eilen...

    ...kun ei saatu huulikorua auki. Voi että mua harmitti ja hävetti... Huomenna sitten uudestaan, jos saisin sen keploteltua auki. :headwall:
  10. M

    Tekisi hurrrrjasti mieli leipoa!

    Jotain ihanaa hyvää ja rasvaista. :p Nami. Joku ihana fetapiirakka ja jälkkäriksi jotain suklaajuttua ja korvapuusteja. :p
  11. M

    Miun mies käy sit varmaan täällä lukemassa mun juttuja...

    Eilen tuli jotain juttua ja hän vahingossa paljasti käyneensä plussalla. Kovin sitten tuli monta selitystä että missä oli ollut johonkin keskusteluun linkki tai joku työkaveri oli lähettänyt linkin hauskaan keskusteluun... Eipä tullut mieleeni että hän mua vakoilisi. Onneksi ei tätä nikkiä...
  12. M

    Ooh, illalla lävistäjän luokse :) (turhis tämäkin)

    Ihanaa :D Todennäköisesti bridge, eli tuohon silmien väliin.
  13. M

    Kyllä nämä e-pillerit vaan lihottaa...

    Vaikka lääkärit on miulle sanonut että pillerit ei lihota, niin lukeehan se siellä pakkausselosteessakin että sivuvaikutuksena saattaa olla painonvaihteluja. Voi pahus :headwall: Miulle on ainakin tullut sellainen kolme kiloa aika pikaseen. :| Mitenkä muilla? :)
  14. M

    Tää keksi kesätukkan (turha)

    =) Lopultakin luovun tästä omien hiusten mustiksi värjäämisestä, heitän värinpoiston jälkeen violetin ja pyydän äidin saksimaan takkutukan lyhkäisemmäksi. =) Sitten kahta(?) eri violettia kuiturastaa pää täyteen. Iih, ihan innostuin. Tosin huomenna varmaan taas uusi idea...
  15. M

    Mie oon maailman laiskin opiskelija...

    Lukiossa olen eikä jaksa millään. Tänäänkin niin kova väsy ja oih ja voih joten täällä sitä vaan palstailen. :|
  16. M

    Mitäs mieltä...Saako mies kieltää...

    ...että tyttöystävä/vaimo ei saa käyttää jotain tiettyä vaatetta? Jos vaikka kyse olisi jostakin miniministä lateksihameesta tai vastaavasta?
  17. M

    Miun mies lähti kostoreisulle...

    Mie petän sitä,kuten täälläon monetsi kerrottukkin. Nyt selähti viikonlopuks työ/ryyppäysreissuun ja oli kyselly tyttöjä seuraksi. Pitihän se arvata, tosin tuota se on aiemminkin tehnyt. Melkein pistää mua v.ituttaan. Ja aika turha aloitus tämä, koska tästä aiheesta on keskuteltu monesti jo.. :/
  18. M

    Nyt löytyi jotain mitä on pakko saada...

    http://www.backstreet.fi/shop/product_details.php?p=2664 Tuo asu. :p *kuola valuu*
  19. M

    E-pillerit ja vuodot...

    Jooh. Aloin tuossa pari viikkoa sitten syömään pillereitä, jotta saisin kuukautiset säännöllisiksi. Nyt sitten pahus pahus pahus vuodan koko ajan. Siis ihan pientä vaan, ruskehtavaa tai verensekaista, ei pakko käyttää edes pikkuhousun suojaa. Loppuukohan tää nyt ollenkaan? Vaikka pientä onkin...
  20. M

    Kyl tää varmaan kohta loppuu. Jos tuo ei itse lähde...

    ..niin jätän sen kohta. Että onkin voinut käydä raivostuttavaksi tuo mies! Oma vikani on joo, mutta tuo murjotus käy silti hermoille. Kaikesta pitää kiukutella ja valittaa, tai sitten olla vaan puhumatta. Sanoisi nyt vaan ääneen sen mikä on..

Yhteistyössä