Mitäs mieltä...Saako mies kieltää...

Mua saa kieltää vaikka mistä, mutta sitten minäkin saan.

Tasapuolisesti.

(ja tietty fiksu muotoilee kieltonsa toiveeksi)

Niin. Mua ei siis kielletä, mutta se vaikuttaa. Kaikki vaikuttaa.
Jos mä pukeudun lateksihameeseen, on mun parempi pysyä kotona tai sen huomaa, miten toi välittää vähemmän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja MariaS:
...että tyttöystävä/vaimo ei saa käyttää jotain tiettyä vaatetta?
Jos vaikka kyse olisi jostakin miniministä lateksihameesta tai vastaavasta?
Saahan sitä kieltää, eriasia sitten onko siitä mitään apua
:whistle:

jos saan tässä samassa kysästä niin oletko mistä päin keski suomee?? pakkohan ei ole vastata :D
 
No mun mielestä saa! Mun mielestä ei oo mitään syytä lähteä itteään esittelemään kaduille, jos elää parisuhteessa. Ja on toisen kunnioittamista olla edes ehdottamassa semmosia vaatekappaleita päälleen. En mä ainakaan haluais, että mun mies kulkis kaduilla puolialastomana. Mua kyllä loukkais. En siis halua häntäkään loukata.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sopraano:
No mun mielestä saa! Mun mielestä ei oo mitään syytä lähteä itteään esittelemään kaduille, jos elää parisuhteessa. Ja on toisen kunnioittamista olla edes ehdottamassa semmosia vaatekappaleita päälleen. En mä ainakaan haluais, että mun mies kulkis kaduilla puolialastomana. Mua kyllä loukkais. En siis halua häntäkään loukata.
peesi.
 
Juu, joskus valittaa avonaisista kaula aukoista. Tahallani pidän että miehet kattelee?(mieheni mielipide)
Tosi asia on se että ku ostaa kaupasta jonkun, paita/tunika ok. Mutt just pesun jälkeen ja käytössä tuntuu olevan liian avara. Yritän nyt pitää jotain kaunista huivia etten kiusaa miehiä! :LOL: :LOL:
 
vieras
No on sekin välittämistä ja kunnioittamista, jos koittaa estää vaimoa nolaamasta itseään täysin.

Miksi luulet, että sun mies ei tahdo, että näytät torinkulman huokeimmalta horolta?
 
Hups
Alkuperäinen kirjoittaja MariaS:
Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:
Saahan se mies koettaa kieltää. Nainen sitten valitsee, että toteuttaako aikomuksensa kiellosta huolimatta..
Mutta pitääkö sitä miestä sitten "totella"?
No ei tietenkään pidä, jos kielto on mielestäsi perusteeton. Mutta kuuntele perustelut, voit oppia niistä jotain.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sopraano:
No mun mielestä saa! Mun mielestä ei oo mitään syytä lähteä itteään esittelemään kaduille, jos elää parisuhteessa. Ja on toisen kunnioittamista olla edes ehdottamassa semmosia vaatekappaleita päälleen. En mä ainakaan haluais, että mun mies kulkis kaduilla puolialastomana. Mua kyllä loukkais. En siis halua häntäkään loukata.

No mutta jos kyse ei ole pelkästään itsensä esittelystä, vaan myös siitä että itse sattuu ko. vaatekappaleesta pitämään.

Ja mielestäni miehen pitäisi edes selittää että miksi niin jyrkkä ei.
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
mies vaan pelkää että joku kattelee... :LOL:
juu, ei sais kieltää B)
Ja sun mielestä se on ihan ok, että kaikki kattelee?!? Mä en voi käsittää tätä nykyajan moraalia... Mikä tarve sulla on näytellä ittees vieraille, jos sulla on oma mies jo? Arvostaisit nyt vähän itteeskin, hei!
 
No saahan se kieltää... mut en minä usko!Mä puen päälleini mitä haluan...(melkein)--> Pitääpä muistaa muuten sanoo, että jos mä yritän joskus jossain mielenhäiriössä pukee lateksihametta päälle, niin se saa potkaista! :kieh: :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja MariaS:
Alkuperäinen kirjoittaja Sopraano:
No mun mielestä saa! Mun mielestä ei oo mitään syytä lähteä itteään esittelemään kaduille, jos elää parisuhteessa. Ja on toisen kunnioittamista olla edes ehdottamassa semmosia vaatekappaleita päälleen. En mä ainakaan haluais, että mun mies kulkis kaduilla puolialastomana. Mua kyllä loukkais. En siis halua häntäkään loukata.

No mutta jos kyse ei ole pelkästään itsensä esittelystä, vaan myös siitä että itse sattuu ko. vaatekappaleesta pitämään.

Ja mielestäni miehen pitäisi edes selittää että miksi niin jyrkkä ei.
No mun mielestä se asia on jo selitetty, jos mies sanoo, että älä viitti laittaa tota päälles, ja jos kyseessä on miniminihame...
 

Yhteistyössä