Hakutulokset

  1. K

    Marraskuun masuasukit <3 *lokakuussa*

    Pinoa päivittelin ennen huomista. Niipa-85 , mielelläni luovutan päivitysvastuun sinulle. Ihan copy-pastella ja kirjoituksia sieltä välistä muokkaamalla mä olen listaa muokannut. Enkä itsekään ole mikään avaruusinsinööri, joten ei tuo kovin vaikeaa ole. :) Uusi pino kannattaa luoda niin...
  2. K

    Marraskuun masuasukit <3 *lokakuussa*

    Pitkästä aikaa taas pyörähtämässä. Onnea Firesun! :heart: Otin nyt synnyttäneet pois tuolta laskettujen aikojen listasta. Päivityspyynnöt olisi edelleen mukava saada punaisella huomaisin ne tekstin seasta helpommin. Monella oli jo käynnistysaika tiedossa, tsemppiä vauvanhakureissuille...
  3. K

    Marraskuun masuasukit <3 *lokakuussa*

    Firesunille hirmuisesti tsemppiä! Jännittäviä uutisia... :heart: Kyllä vauva lähiaikoina mailman tulee, kun kerta kalvotkin on puhkaistu. Supistuksia toivon sinulle. :) Kuume ja pikkuinen
  4. K

    Marraskuun masuasukit <3 *lokakuussa*

    Lista päivitetty. Kuinkas muuten tehdään synnyttäneiden kanssa, poistellaanko heitä tuolta laskettuaikalistasta? Ajan myötä tuo aloitusviesti lähes kaksinkertaistuu, kun uusia ihmisiä merkkaillaan maailmaan saapuneeksi. Kuume
  5. K

    Marraskuun masuasukit <3 *lokakuussa*

    Pikaisesti pyörähtämässä. Tänään juhlin lauantaina tapahtunutta vanhenemistani (30) kavereiden kanssa. Oli tosi kivaa, kun tupa oli täynnä ihania ystäviäni lapsineen. Sujui tuo juhliminen hyvin kofeiinin ja sokerihumalan avullakin, etenkin niiltä lapsilta. Nyt sitten olenkin ihan poikki, kun...
  6. K

    Marraskuun masuasukit <3 *lokakuussa*

    Mulla oli tänään neuvola rv35+2: Hb oli noussut, nyt 115 Pissassa leukkarit +, mutta ei tarvi viedä näytettä, kun edellisen kerran vein ja kasvoi sekaflooraa Paino +300/vko, alusta yhteensä 4,4kg Sf 34,5 vauva tuntuu edelleen isolta :| Vauvan syke 140, liikkeet ++ Lupauduin mukaan...
  7. K

    Marraskuun masuasukit <3 *lokakuussa*

    Ajattelin nyt listan päivittäjänä odotella hetken aikaa, että pahin kohu laantuisi. Koska luotan ihmisen luontaiseen uteliaisuuteen, niin uskoisin niidenkin, jotka ovat itsensä ilmoittaneet listalta poistuviksi käyvän kuitenkin täällä kurkkimassa. Olisi mukava, jos ihmiset ilmoittaisivat...
  8. K

    Marraskuun masuasukit <3 *lokakuussa*

    Pitkästä aikaa kirjoittelemassa. Aina välillä käynyt vaan tarkistelemassa, ettei ole tullut listaan päivitettävää. Useimmiten puhelimella tai ipadilla surffailen ja niillä tänne kirjoittaminen on vähintään raivostuttavaa. Uimisesta oli ollut jossain vaiheessa puhetta, enkä jaksa käydä...
  9. K

    Marraskuun masuasukit <3 *lokakuussa*

    Lisäilin nuo Tirppana83:n ja Aapaliinin tyttölupaukset listaan. :heart: Omanapaisesti vaan lääkärineuvolakuulumisia eiliseltä rv 33+3: Painoa edelliseltä käynniltä 1kg (noin 250g/vko), yhteensä tullut +4kg Sf-mitta 33 senttiä (hui!!!) Hb 104, rautakuuri jatkuu RR 102/68 Pisassa...
  10. K

    Marraskuun masuasukit <3 *lokakuussa*

    Avasin nyt tämän lokakuun pinon. Kauhua, loppukuusta viimeistään alkaa jo päiviteltävää tulla. :heart: Kyselen Millimama sulta apuja, jos menee sormi suuhun. :) Tervetuloa Charolina :flower: Mä nyt toivottavasti vihdoinkin saan sitä sairauslomaa huomenna. Muutettiin mun tämän päivän...
  11. K

    Marraskuun 2012 masuasukit <3 *syyskuussa*

    Lokakuun pino avattu: http://http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2193345-marraskuun-masuasukit-3-lokakuussa/#post27244979
  12. K

    Marraskuun masuasukit <3 *lokakuussa*

    Syntyneet: daizy06 / 21.9. (rv 31+0) / tyttö 44cm 2050g Neonroze / 17.10 (rv38+0) / poika 50cm 3249g Firesun / 26.10. (rv??) / tyttö 50cm 3755g Nukkapallero / 27.10 (rv 37+4) / poika 48cm 2930g *metsätähti* / 30.10. (rv38+6) / tyttö 50cm 3828g py 35cm Laskettu aika...
  13. K

    Marraskuun 2012 masuasukit <3 *syyskuussa*

    Minä voin kyllä ottaa päivittäjän hommat kontolleni lokakuun ajaksi. Huomenna ehdin perustaa pinon. Nyt ei enää ehdi muuta kommentoimaan. Kuume ja pikkuinen 33+1
  14. K

    Marraskuun 2012 masuasukit <3 *syyskuussa*

    Tooosi pitkästä aikaa täällä. Lukemassa kyllä käyn, mutta jotenkin kommentointi jää tuonne facebookin puolelle, kun se on muka olevinaan nopeampaa ja helpompaa. :ashamed: Daizylle onnea tätäkin kautta pienestä tytöstä. :heart: :heart: :heart: Lumineiti, jos sulla on paremmin aikaa, niin...
  15. K

    Marraskuun 2012 masuasukit <3 *syyskuussa*

    Pikaiseen puhelimella kommentoimassa. Kiitokset uudesta pinosta. Tuohon ehdotukseen 3kk:n ketjusta: musta olisi kiva, jos esim. syntyneet tulisi etusivulle. Nyt en voinut ottaa hommaa itselleni, koska työviikolla harvoin ehdin koneelle ja puhelimella on tosi hankala kirjottaa tänne. Mutta...
  16. K

    Marraskuun 2012 masuasukit <3 *elokuussa*

    Hävettävän pitkä aika edellisestä kirjoitelusta tänne. Koska asiaa on tullut mielettömästi sitten edellisen vierailun, kommentoin vaan lyhyesti, kun ei ajatus pysy mukana muuten. Parisuhde on nyt aika tasaisella mallilla, tosin läheisyyttä saisi olla enemmänkin. Esikoisen syntymän jälkeen...
  17. K

    Marraskuun 2012 masuasukit <3 *elokuussa*

    Scalalle kaikkea hyvää jatkoon. Jos jaksat/muistat, niin tule ilmoittamaan kun Eikka on syntynyt. Vaikean taustanne takia olet jäänyt hyvin mieleen ja olisi kiva kuulla hyviä uutisia muutaman kuukauden kuluttua. =) Kivistyksiä ja kolotuksia on täälläkin töissä ollessa. Mulla on 14. päivä...
  18. K

    Marraskuun 2012 masuasukit <3 *heinäkuussa*

    fourth gift: tsemppiä, oli elämän tiellesi heittämät murheet mitä tahansa. :hug:
  19. K

    Marraskuun 2012 masuasukit <3 *heinäkuussa*

    Taasen yövuoroista kirjoittelen. Ärsyttää nyt oikein kunnolla, kun tänään töihin tullessa selvisi, että olen tod. näk. hoitanut sytomegalovirusta sairastavaa potilasta. Tuohan aiheuttaa sikiövaurioita, jos olen saanut tartunnan nyt raskausaikana. Onneksi enemmistö ihmisistä on sen sairastanut...
  20. K

    Marraskuun 2012 masuasukit <3 *heinäkuussa*

    Ja kaikkea ei kai pitäisi kirjoittaa mitä väsyneenä tulee mieleen. Scalan kuvaus siitä kuinka lantionpohjanlihakset voi etsiä yhdynnässä ja siten treenata niitä missä ja milloin vain hihityttää mahdottomasti. :D Oikeasti siis kyllä ymmärsin tekstisi ja olen samaa mieltä asian tärkeydestä...

Yhteistyössä