Hakutulokset

  1. A

    Parisuhde karikolla

    Nyt on sitten tilanne mennyt siihen, että olemme ainakin väliaikaisesti eri osoitteissa, minun päätöksestäni. Takaisin kotiin muuttaminen edellyttää miehen sitoutumista jonkinlaiseen terapiamuotoon ja asioiden todellista käsittelyä. Tähän mennessä emme ole päässeet samalle aaltopituudelle, eikä...
  2. A

    Parisuhde karikolla

    Kiitos tuesta, mies on nelikymppinen, mutta nuorekas.. =) Kyllä meillä halaillaan, mutta minä tunnen vetäytyneeni täysin kuoreeni nyt. Tarkoitus olisi yrittää järjestää kahdenkeskistä aikaa, se on jäänyt täysin retuperälle, ja tiedän itsekin olleeni aivan napanuorassa vauvaan ensimmäisen...
  3. A

    Parisuhde karikolla

    Hei kaikki, tämä menee vähän sivusta palstan aiheesta, mutta haluaisin kuulla vastaavassa tilanteessa olevien parisuhteista. Meillä tilanteena on mieheni kanssa viittä vaille avioero, esikoinen on reilu vuoden ikäinen. Ongelmia riittää joka lähtöön, osa juontaa juurensa jo aikaan ennen lasta. Se...
  4. A

    Vauva 9 kk ei syö mitään, mikä neuvoksi?

    Hei, onko teillä muilla ollut tällaista, että vauva ei kertakaikkiaan kelpuuta enää mitään kiinteitä, vain tissi kelpaa? Aloitettiin kiinteät 5 kk ikäisenä, ja vaihtelevalla menestyksellä niitä on mennyt parhaimmillaankin vain noin yksi pieni pilttipurkillinen päivässä. Nyt viime viikkoina...
  5. A

    G:Talviaika tuli, moneltako vauvasi "päivä" alkoi?

    Ihan normaalisti 7.30, helpotuksen huokaus! Meillä heräämisiä ei ole voinut millään sorvailla, heräsi ensimmäiset 4-5 kk aina kuudelta, nyt 8 kk ikäisenä vähän myöhemmin, mutta vastapainoksi herää yöllä kymmenen kertaa.. Iltanukkumisajoilla ei meillä ole minkäänlaista vaikutusta aamuheräämisiin.
  6. A

    Mikä avuksi kun kiinteät ei maistu

    Meillä tilanne ihan sama, tyttö 8 kk syö ehkä vajaan yhden purkillisen sosetta yhteensä päivässä kahdella tai kolmella syöttökerralla, hedelmämaut ei kelpaa, ja lämpimistä ruoista vain tietyt. Puurot ei kelpaa paria lusikallista enempää. Korviketta ei juo, nokkamukista juo kyllä vettä...
  7. A

    Tissitakiaisten äideille!

    Hei! Minulla on pieni tytär 8 kk, varsinainen tissitakiainen, ei ole syönyt tuttia eikä tuttipulloa, yritettiin kyllä kovasti, nokkamuki menee nyt, mutta vain veden kanssa, tuntuu vihaavan korvikkeen makuakin. Kiinteitä menee vähän, mutta ei paljoa. Minulla ja tytöllä on toimivat...

Yhteistyössä