Hakutulokset

  1. M

    Hilse <->sieni-ihottuma päänahassa?

    Hei :) ! Osaisko joku sanoo, et täytyykö olla hilsettä, vai voiko päänahassa silti olla jnkl sieniongelma? Oireena punotus ja kutina, jotka uusii vähän päästä -ärsyttävää. Hiuksiakin lähtee ajoittain paljon, ja ainakin tuntuu, et ne vähätkin on ohentunu. :o ?
  2. M

    Pilwi ?

    Hei :) ! Bongasin sun esittelys tosta ketjusta. Mulla on autistinen (8v) poika, ja olen kolmen lapsen äiti, kotona myös =) ! Välillä ois mukava vaihtaa ajatuksia/kokemuksia jonkun samassa tilanteessa olevan kanssa, usein jotensakin tuntee olevansa tän "autismin" kanssa niiin yksin :) !
  3. M

    Kelan kuntoutuskursseista kokemuksia?

    Heissan :) ! Onko kellään kokemusta kelan kustantamista vammaisten lasten kuntoutuskursseista? Bongailin yhden kiinnostavan Lehtimäen opistolta (koko perheelle), ja olis kiva kuulla jos joku olis käyny siellä, tai jollain muulla vastaavalla =) ?
  4. M

    Jännitysniska...

    Heissan! Taas uhkaa epätoivo iskee =s! Kertokaa pliis miten "hoidatte" jännitysniskaanne, niin, et se pysyy siedettävänä? Mä jumiuduin taas, ja on taas extra ärsyttävää ja super ahdistavaa. Jumppailen joka ilta, hammaskiskoo käytän, kipulääkettä ja "lihaksia rentouttavan" (puolikkaan tbl:n ku en...

Yhteistyössä