Hakutulokset

  1. I

    vaihdoin nimimerkin

    tästä tuli mieleen et saako tonne rohviiliin jotenki kuvan esim netistä
  2. I

    vaihdoin nimimerkin

    no ei haittaa jos kaivavat :D vahingossa kone jäi auki ja huomasivat...Tuskin ees käy näillä sivuilla,mut varalta vaihdoin
  3. I

    hiusmalli omalle kuvalle

    oliko helmi???
  4. I

    vaihdoin nimimerkin

    Tuli tuttujen tietoon :headwall: Sen aikaa ainakin tämä kun keksin paremman
  5. I

    onko lapsikauppaa jos vuokraa lastaan?

    tosi hyvä idea :) Anna mennä vaan nii sitte mäki uskallan :D
  6. I

    Miten teijän lapsilla onnistunu pinniksestä norm.sänkyyn siirtyminen

    voi ku kiltti lapsi sulla :) Meillä kiellot otetaan kehoituksena :laugh:
  7. I

    Miten teijän lapsilla onnistunu pinniksestä norm.sänkyyn siirtyminen

    päiväunille jäi sänkyyn ku oli niin väsy...En malttais ite mennä nukkuun vaikka väsyttää ihan älyttömästi
  8. I

    Miten teijän lapsilla onnistunu pinniksestä norm.sänkyyn siirtyminen

    joo mekin niin fiksuja oltiin et pinniksestä laita pois ja mies teki siihen reunan ku loppukuusta vasta tulee rahaa nii ei ollu muuta vaihtoehtoa...Näppärä konsti :)
  9. I

    Miten teijän lapsilla onnistunu pinniksestä norm.sänkyyn siirtyminen

    Poika tosiaan on aina nukkunu omassa huoneessa,joten oishan se kyl ihanaakin jos viereen tulisi. Ja hyvin suostui illalla jäämään sänkyyn
  10. I

    Miten teijän lapsilla onnistunu pinniksestä norm.sänkyyn siirtyminen

    Piti eilen siirtää poika pois pinniksestä kun alkoi kiipeämään laidan yli. Yleensä nukkuu aamulla ainakin 10 asti,mut tänään tuli huoneesta jo kuudelta eikä millään enää alannu nukkuun :headwall: Tunnin suostui sängyssä oleen ku silittelin selästä. Onko tämä nyt tästä lähtien aikaisia...
  11. I

    Käsi ylös, jos olit NKOTB-fani nuoruudessasi :)

    voe paska.olin ihan jordanin unohtanu...luv u (ja teini huuto perään)
  12. I

    Outo tilanne mun mesessä....

    miten toi mese toimii???yritin tunnin enkä pääse jotenki siihen osioon misä jutellaan livenä :ashamed:
  13. I

    onks hieno??

    juu on,ei liikaa mitään hörsseleitä :heart:
  14. I

    jälleen kerran ovulaatiosta,anteeksi

    juu vaan pakkaa paikat oleen arkana ku isännällä niin kova vauvakuume et pari viikkoa on jo harjoteltu :whistle:
  15. I

    jälleen kerran ovulaatiosta,anteeksi

    c´mon palstamammat! Te ootta niin fiksuja et auttakaa raukkaa mäessä :D
  16. I

    ostatteko mitään kotiin osamaksulla?

    yleensä tilaan niin paljo et ajattelen maksavani osissa,mut ku lasku tulee niin maksan kerralla ku se ahistaa ku joku lasku roikkuu seinällä.Tämä on tätä mun itsepetosta et saan tilata paljon hyvällä omallatunnolla :laugh:
  17. I

    jälleen kerran ovulaatiosta,anteeksi

    tiistaina ja keskiviikkona oli pos.ovistesti ja kovasti peittoja heiluteltiinkin. Nyt tänään juilii munasarjoja ja alaselkä on kipee,joten onko mulla ovis just nyt? testi nimittäin oli nega äsken josta päättelin et nyt ois. vieläkö kannattaa tänään pupuilla vai riittääkö eilinen?Luin nimittäin...
  18. I

    matot ja verhot netistä?

    ei löytyny mieluisia

Yhteistyössä