Hakutulokset

  1. N

    joko uggit käytössä tälle syksylle?? tai emut?? :D

    jokohan huomenna laittais töihin jalkaan....?? vai onko vielä pöljää?? :D
  2. N

    heippatirallaa kaikille pitkästä aikaa! =)

    täällähän on kaikki ihan muuttunut... =) mitäs tänne kuuluu??
  3. N

    onkos pankit konttorit miten auki??

    opn konttori, aukeeko jo ysiltä? =) en lööydä nyt näemmä netistä tietoa...
  4. N

    diesel lastenvaatteet??

    oisko jonkulla sanottavaa?? ovatko mimmosta mitotusta...?? :D yks mekko kiikarissa...
  5. N

    joulunjatkoja ja hyvää uutta vuotta tutuille!! =)

    en ole tainnut elokuun jälkeen täällä pyörähtää, kirjautuneena, joskus pikaisesti ohimennen lueskellut =) opiskeluja ja töitä on piisannut.. mutta nyt, hyvää joulua ja iloista uutta vuotta kaikille jotka vanhan nytkiksen muistavat :wave: =)
  6. N

    mä ostin esikolle tänään

    elämänsä ekan hups, karkas, :D todellisen teinijutun, nimittäin svea-pipon :D hassua, iso tyttö jo!
  7. N

    Meandit tuli :D

    jes, lappu tuli, pitää hakea heti ku esikoinen tulee koulusta :D :D
  8. N

    esikoinen kun lähestyy teini-ikää...

    niin en voinut vastustaa näitä alusvaatteita :laugh:
  9. N

    oih, olen iloinen :D

    esikoisen harrastuskuviot alkaa selkiytyä syksyksi ja mukaan saadaan kumminkin mahtumaan molemmat rakkaat: lentopallo ja joukkuevoimistelu.. pidin ehtona että max 4iltaa viikossa saa mennä harkkoihin, eikä mee ku kolme, koska harjoituksia on samana iltanakin, vaikka toista on kolme kertaa ja...
  10. N

    mukavaa

    äiti täyttää ennen joulua 60vee ja kerta kaikkiaan sanoi että ei mitään juhlia, vaan hän kieltää oikeen lehdessä... mutta mutta, kesä meni ja aika lähestyy, niin kyllä me kumminkin päästään juhlimaan :D ihanaa, näkee sukulaisia ja tuttavia, saa tanssia ja syödä ja juoda hyvin, mikäs sen kivempaa...
  11. N

    maatuska

    I :heart: maatuskat ja tänä syksynä joku muukin on hoksannut niiden ihanuuden :D kivaaaa, kun monissa vaatemallistoissa on nyt maatuskajuttuja, tyttö laittoi just phister&philinan mekon eka kertaa päälle ja on itekin ihan innoissaan :D
  12. N

    onko muita euroviisuhulluja lapsia??

    mein likat sadepäivinä tykkää katella vanhoja ja uusia euroviisulähetyksiä ja olkkarin lattia muuttuu tanssilattiaksi =) osaavat kaikki esiintyjät ja laulajat suunnilleen ulkoa :D
  13. N

    12v hääpäivä

    oli eilen.. La dolce vita!! :heart: :heart:
  14. N

    kaaduin sitten rapuissa...

    onneks ylöspäin mennessä, mutta kumminkin.. polvet mustelmilla oikean käden etusormi nivelestä aika kipee ja turvoksissa.. pitää aamulla kattoo jos pitäis soittaa terveysasemalle, jos vaikka th laittais siihen jonkun tukihomman.. eikä mun sairaanhoitaja-mieheni ole paikalla mua hoitamassa :(
  15. N

    kipis??

    et satu paikalla oleen?? :D millä kokoonpanolla tuutte huomenna?? :D
  16. N

    lingon&blåbär täysin uudistuneena

    norjan sivuilta näkee jo uuden syyskuvaston http://www.lingonblabar.no mitäs tykkäätte?? täysi suunnanmuutos, eikä huonompaan suuntaan =) nyt taas innolla odottaa syksyn kutsuja, kun kaveri järjestää =)
  17. N

    onko lihavalla ihmisellä oikeus elää?

    kun tuntuu,e ttä täällä palstalla vain ja ainoastaan nykyään päivitellään lihavuutta... rannalle ei saa mennä.. vaatteita ei voi löytää... pitäisi laihduttaa, sehän käy sormia napsauttamalla.. ja itsestään ei ainakaan voi pitää huolta, jos on lihava?
  18. N

    kenenkään lapsilla tai itsellä hasbeens puukkareita??

    mua himottais muksuille... toiselle keltaiset ja toiselle vaaleanpunaiset :heart: onko ne reilua kokoa??
  19. N

    joko ootte nähneet lindexin syysuusia??

    aivan ihana punainen ja vihreä velourtunika, jossa eläimiä edessä ja sitten ainakin semmoinen geisha-sarja kiinnitti huomioini, muistutti kovaasti eräänkin merkin viime talvista... :whistle: :D :D kivoja, joko sitä pitää syksyä alkaa miettiä??
  20. N

    syntymähäjyt..

    on kyl niiiiin paras tähkä-levy :heart:

Yhteistyössä