Hakutulokset

  1. K

    Säilyke tonnikala

    Tietäisikö joku että paljonkohan tuota säilyke tonnikalaa saa raskausaikana syödä? Mä tykkään siitä nyt hirveesti ja on himo siihen. Oon laittanu sitä leivän päälle ja syöny sitä niin. =)
  2. K

    Odotatko kevätvauvaa ja olet ystävää vailla?

    Täällä olisi yksi ihan tavallinen, verkkareissa kulkeva äiti jolla on 07/06 syntynyt tyttö. Pikku kakkosen laskettu aika on 13.3. Olisi mukava saada kaveri joka odottaisi myös kevät vauvaa niin voitais vaihtaa kuulumisia. Olen Varsinais-suomesta.
  3. K

    Odotatko kevätvauvaa ja olet ystävää vailla?

    Täällä olisi yksi ihan tavallinen, verkkareissa kulkeva äiti jolla on 07/06 syntynyt tyttö. Pikku kakkosen laskettu aika on 13.3. Olisi mukava saada kaveri joka odottaisi myös kevät vauvaa niin voitais vaihtaa kuulumisia. Olen Varsinais-suomesta.
  4. K

    1-vuotiaiden paino ja pituus?

    Minkä kokoisia muiden 1-vuotiaat ovat olleet? Meidän tyttö oli 10,1kg ja 77,7cm. :heart:
  5. K

    Miten lähettää ja lukea omat yv:t?????

    Miten ihmeessä pääsen lukemaan omat yv:t? Entä lähettämään niitä muille? Kirjoittajan kohdassa lukee vain: ilmoita asiaton viesti ja lainaa. Ei lue enään yv. En ymmärtänyt sipulin ohjetta. Auttakaa nyt joku!!!
  6. K

    Miten lukea yv:T?

    Nämä uudet sivut on ihan per... Miten ihmeessä pääsen lukemaan minulle aiemmin tulleet yksityisviestit?
  7. K

    Jogurtti?

    Voiko kohta 11kk lapselle antaa rasvatonta jogurttia jossa on makeutusaineita? Ensisijaisesti on saanut maustamatonta,mutta mietin jatkoa. Olen pari lusikallista joskus antanut kun oon itse syöny. Olisko parempi antaa sitten ihan tavallista sokeroitua ennemmin kuin rasvatonta?
  8. K

    Te joille tuli kaksplus lehti?

    Olisin kysynyt sellaista kun mulle tuli toi kaksplus lehti ja se oli nyt muovissa,mutta muovi oli revenny auki. Oliko lehden mukana jotain?
  9. K

    Ystäviä Salosta?

    Laitan tämän nyt tännekin eli hakusessa olis yksinäiselle,naimisissa olevalle 81 syntyneelle 07/06 tyttövauvan äidille ystäviä toisista äideistä lenkille,hiekkalaatikolle tai vaikka vaan kahville? Olis kiva jos olisit myös Salosta.
  10. K

    Koska kuukautiset?

    Milloin teillä on alkanut kuukautiset synnytyksen jälkeen? Sain esikoisen keisarinleikkauksella vajaa 2kk sitten.
  11. K

    Sektio vai perätilasynnytys???

    Mulla on nyt 37 viikkoa täynnä ja vauva on vielä perätilassa vaikka sitä yritettiinkin sairaalassa kääntää. Tämä on meidän ensimmäinen lapsi enkä tiedä kumpi olis parempi ja turvallisempi vaihtoehto sektio vai perätilasynnytys? Neuvolassa ne suositteli toista ja sairaalassa lääkäri toista. Onko...
  12. K

    ystäviä Salon seudulta

    Hei! Löytyiskö Salon seudulta ystäviä toisista odottajista tai äideistä? Olen kohta 25 vuotta täyttävä nainen. Olen naimisissa ja meidän ensimmäisen lapsen laskettuaika on 12.7. =)

Yhteistyössä