Hakutulokset

  1. J

    Pikkukakkosta toivovat VOL.2

    Larissalle :hug: .. Oltiin tiputtu jo toiselle sivulle, ni oli pakko tulla korjaamaa vahinko! Mies meni käymää naapurissa yhdellä kaljalla ja poju nukkuu jo toista tuntia ni päätin tulla vähän kurkkimaa tänne.. Änkkäpöö: Niin meidän poju on myöski oikea energiapakkaus.. On oppinu aika...
  2. J

    Pikkukakkosta toivovat VOL.2

    Pahoittelut Hilbertille tädin vuoksi.. Kyllä se tärppi vielä tulee! Odotatteko jo joulua? Mä odotan ihan kamalasti.. Must on niin ihana ku esikoinen saa vähän enemmän irti tästä joulusta ku viime joulusta ja nyt se ymmärtää ja on aina ilonen saadessaa jonku uuden lelun, ni oon vaa miettiny et...
  3. J

    Pikkukakkosta toivovat VOL.2

    Näitä juttuja kun rupesin lukemaa, niin tuntuu et vauva kuume on ihan kymmenkertaistunu! :D Tänää kävin apteekissa ostamassa vitamiineja ni osu kätee sellaset multitabs vitamiinit raskaana oleville tai suunnitteleville, ni tarttu sitte sellasetki mukaa ;) Esikon raskaus oli ihan täys...
  4. J

    Pikkukakkosta toivovat VOL.2

    Heippa! Päätin nyt minäkin ruveta kirjoittamaan tänne.. =) Olen teidän juttuja lukenut jo jonku aikaa, mutta nyt rekisteröidyin ja päätin alkaa aktiiviseksi, jos vaan joukkoonne huolitte?! Mulla on 06/06 syntynyt poika ja nyt ollaan miehen kanssa jo jonku aikaa lämmitelty ajatusta uudesta...

Yhteistyössä