Hakutulokset

  1. T

    Meillä on aivan mahtavat ex-vuokranantajat!

    Ollaan muuttamassa ja perjantaina pitäis viimeistään palauttaa avaimet. Vuokrasopimuksessa lukee, että vuokranantajalle pitää soittaa, mihin avaimet palautetaan. Mä oon 2 päivää putkeen yrittänyt useita kertoja soittaa ja arvatkaa mitä.. Puhelin on heillä kiinni!!!!!!!!! Onko ihan normaali...
  2. T

    Kertokaa nyt kaikki kokemuksenne pph:oista.

    Jotenkin mä oon aina aatellut että tytöt menee tarhaan, eikä pph:lle sitten kun se aika tulee, mutta näköjään käykin toisin päin. Eli kaikki mitä ootte ollut mieltä, risut ja ruusut :flower:
  3. T

    Ketäs täällä vielä on paikalla?

    Minääää :D
  4. T

    Milloin pitikään tehdä osoitteen vaihdos..

    Kun muuttaa? Mulla ku muutto 1.12, eli 2viikon päästä, niin millon mun pitikään ilmoittaa että pittää vaihtaa osote? Ku ei muista, nii ei muista :ashamed:
  5. T

    G: Kuinka monella täällä on huononäkö?

    Ja mitkä on lukemasi? Itselläni on huono kaukonäkö eli -2,0 ja -2,5. Ja kumpia käytätte yleensä silmälaseja vai piilolinssejä? Itse piilolinssejä. Tällä hetkellä ruskeita (oikeasti silmäni siniset). :)
  6. T

    Onko kukaan menossa Ouluun titi-nalle konserttiin?

    18.11, olisin itse menossa tuon neidin kanssa :)
  7. T

    Mä kuuntelen täällä joululauluja :O :D

    Aivan mahtava maisema kun katsoo pihalle, ihan valkoinen maa. Eilen tein pienen lumiukonkin :) Nyt lapset nukkuu, laitoin kynttilöitä palamaan ja kuuntelen joululauluja ja juon pari olusta tässä. Oispa pian joulu, muita faneja? :D
  8. T

    Oonko mie yssin tääl? :O

    Hiljastaaa?? Ketä paikal? :p
  9. T

    Oon muuttunut 2 viikossa aika paljon

    tai ainakin siltä tuntuu :) Viime viikolla aloin käydä ihan treeniohjelman kanssa kuntosalilla, tosin nostamassa vain kuntoa. Perjantaina värjäsin pitkästä aikaa hiukset vaaleista ihan tumman ruskeiksi. Maanantaina sain mun näön "takas" eli piilolinssit. On ollut aika sumeaa elämä...
  10. T

    Mistä voi ostaa niitä kypäriä vauvalle?

    Siis niitä jotka laitetaan jos vauva sattuu kaatumaan, en muista nyt nimeä :ashamed: Vauva 6kk ja maanantaina oppi nousemaan tukea vasten seisomaan ja täällä kirjoitinkin että välillä yrittää nousta keskellä lattiaa ilmanja huutaa ihan hirveesti kun ei pääse ylös ja kumahtaa päälleen...
  11. T

    Kauan menee että verokortti tulee?

    Jos tänään tilaan netin kautta palkalle verokortin, niin tuleeko jo ens viikoksi?
  12. T

    Pitäskö ostaa jo kävelytuoli?

    Neiti 6kk yrittää nousta vähän väliä seisomaan, ilman mitään tukea ja kauhea huuto kun ei siinä onnistu, mietin että siinä kävelytuolissahan sillä ois tuki ja vois siittä katsella, kerta mieli tekee jo niin paljon nousta?
  13. T

    Kenen lapset on tosi harvoin kipeänä?

    Tuli tuosta työ ketjusta mieleen.. Meillä esikoinen, kohta 3v on ollut 2krt lievässä kuumeessa ja 1kerran korvatulehduksessa. Vauva 6kk ei ole ollut vielä koskaan kipeä.
  14. T

    Kuinka monella on rakennekynnet tai on ollut?

    Itse ajattelin ens viikolla käydä laittamassa, kun saan halvalla. =) Kauan meni että totuitte niihin ja katkeiliko/lähtikö irti?
  15. T

    Kumpaan työpaikkaan menisitte?

    Nämä kumpikin on vain iltatöitä, koska mulla on pieni lapsi enkä sen takia voi mennä vielä kokopäivätöihin. 1. Siivous. 7.55e/h, muutamana iltana viikossa (työ ajat ei oo aina samat). Töihin matkaa 40km ja työ on iltaisin 8-01 välillä. Työt alkaa kuun lopussa. 2. Nuokkarille valvojaksi...
  16. T

    Kuinka monen lapsi käy seurakunnan kerhossa?

    Meillä neidillä alkais 2viikon päästä kerho ja on kerran viikossa. Ikää neidillä kohta 3vuotta. Minkä ikäisiä lapsenne on ja mitä ovat tykänneet olla? Ja mitä teillä on yleensä eväänä lapsilla siellä? =)
  17. T

    Miksi teiniäitien kohdalla aina yleistetään?

    Mutta jos vanhempana lapsensa saanut tekee jotain "kamalaa" on se vain anteeksi annettava virhe? Miksi teiniäidin pitää olla täydellinen ja osata ennalta kaikki, jos ei osaa on se nuoruuden vika, mutta vanhemmilla äideillä on oikeus kysyä neuvoja, onhan se ymmärrettävää? Miksi teininä...
  18. T

    Hei! Olen perustanut kerhon "Uusia ystäviä".

    Minulle yv:tä laittamalla saatte kerhoon salasanan. Jospa sitä kautta olisi ihmisiä samaltapaikkakunnalta jotka ovat samassa tilanteessa kuin te. :)
  19. T

    Olen perutanut kerhon "uusia ystäviä".

    Minulle yv:tä laittamalla saatte kerhoon salasanan. Jospa sitä kautta olisi ihmisiä samaltapaikkakunnalta jotka ovat samassa tilanteessa kuin te. :)

Yhteistyössä