Oon muuttunut 2 viikossa aika paljon

tai ainakin siltä tuntuu :)

Viime viikolla aloin käydä ihan treeniohjelman kanssa kuntosalilla, tosin nostamassa vain kuntoa.

Perjantaina värjäsin pitkästä aikaa hiukset vaaleista ihan tumman ruskeiksi.

Maanantaina sain mun näön "takas" eli piilolinssit. On ollut aika sumeaa elämä -2,5 ja -2,0 silmillä :D

Eilen kävin korjauttamassa hampaat (etuhampaat oli kuluneet ja lohjennut pala) niihin laitettiin muovipäällysteet ja hiottiin suoriksi, nyt on kauniit hampaat.

Ja kaikki 2 viikossa, tuntuu kuin ois ihan eri ihminen =)
 
Mitäs toi hampaiden laitto maksoi? Haaveilen että saisin kuoret etuhampaisiin mut en ole vielä uskaltanut katsoa hintoja!

Mullakin pitäisi värjätä tää vetyperoksidiblondihamppu tummemaksi. Jouduitko teettää esipigmentoinnin?

Piilaritkin pitäsi hankkia, viimeksi mulla on ollu 4 vuotta sitten.

Mäkin aloitin salilla käynnin piiiitkän tauon jälkeen 2 vkoa sitten.

Kukas tässä matkii ja ketä :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mulju:
Mitäs toi hampaiden laitto maksoi? Haaveilen että saisin kuoret etuhampaisiin mut en ole vielä uskaltanut katsoa hintoja!

Mullakin pitäisi värjätä tää vetyperoksidiblondihamppu tummemaksi. Jouduitko teettää esipigmentoinnin?

Piilaritkin pitäsi hankkia, viimeksi mulla on ollu 4 vuotta sitten.

Mäkin aloitin salilla käynnin piiiitkän tauon jälkeen 2 vkoa sitten.

Kukas tässä matkii ja ketä :LOL:
Vautsi, joku samanlainen :D

No nuo muovit makso hurjat..No en mä kehtaa sanoa.. 20euroa!!!!! :D :D

En teettänyt esipigmentointia, ihan hyvin jäi väri päähän, tosin muutamia vaaleita "raitoja" mutta ne ei haittaa näyttää oikeasti raidoilta.

Ne "laminaatit" ym on kyl tosi kalliita, mutta tuo suu on nyt ihan erinäköinen vaikka ne halvat muovit laitoinkin :)
 
Toihan on kun siitä telkkaohjelmasta, jossa tehdään ihmisille täys remontti. En nyt muista nimeä... Mutta onnea uudelle ulkomuodolle =) .
Mun tarvis kans tehdä itselleni jotakin. Tämän kotiäitiyden myöstä laahaan päivät tuulihousuissa ja mun aina ennen hyvässä mallissa pidetty tukka rehottaa... Ei hyvä :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja seawind:
Toihan on kun siitä telkkaohjelmasta, jossa tehdään ihmisille täys remontti. En nyt muista nimeä... Mutta onnea uudelle ulkomuodolle =) .
Mun tarvis kans tehdä itselleni jotakin. Tämän kotiäitiyden myöstä laahaan päivät tuulihousuissa ja mun aina ennen hyvässä mallissa pidetty tukka rehottaa... Ei hyvä :|
Niinpä kuulostaakin :D

Mulla nuo blondit oli sellaset kellertävät hamppukasat, ei nätit. Nyt on kiiltävät ja puoleenselkään pitkät tumman ruskeat, heti muuttui ilme :)
 
kuulostaa kivalta :flower: :)

mä kävin ostaan eilen uusia vaatteita ja värjäsin hiukset, sekin piristi kummasti :D nyt mokkapiirakka tuoksuu uunissa ja tuntuu taas ettei elämä paljon ihanampaa vois olla :heart: pienestä sitä aina piristyy :D :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
kuulostaa kivalta :flower: :)

mä kävin ostaan eilen uusia vaatteita ja värjäsin hiukset, sekin piristi kummasti :D nyt mokkapiirakka tuoksuu uunissa ja tuntuu taas ettei elämä paljon ihanampaa vois olla :heart: pienestä sitä aina piristyy :D :ashamed:
Niin piristyy ja varsinkin jos jotain on odottanut tosi paljon. Tuo mun "näön takas saanti" oli oikeesti tosi mahtavaa, en vieläkään ymmärrä että muut on nähny aina näin hyvin ja mä en oo nähnyt mitään :LOL: :LOL:

Tuos tännekki sitä piirakkaa :p :xmas: Minkäs väriset hiukset siulle tuli?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vau:
hei! mua kiinnostaa nuo kuoret,oikeesti vaan 20 eur? yksityinen/kunnallinen?
No ne ei oo ns. kuoret vaan sellasta muovi "laastia" jota laitetaan hampaan päälle/lohjenneeseen kohtaan. Laitetaan sitten sellainen valo ja kovetetaan se ja sen jälkeen hiotaan suoraksi.

Ihan kunnallisessa kävin, tosin ensin varasin hammaslääkäri ajan kun luulin että mulla on reikä, mutta ei ollutkaan. Kysyivät sitten että häiritseekö mulla nuo etuhampaat ja sanoin että tosi paljon, laittoivat sitten ne kuntoon, eikä sitä muovia ees näy, näyttää ihan omilta hampailta.

Sanoivat myös että sen pitäisi pysyä tosi hyvin, mutta eipä tuo ollut kallis jos lähtee, niin käyn laittaa uudelleen. :)
 
vielä jos vastaat
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja vau:
hei! mua kiinnostaa nuo kuoret,oikeesti vaan 20 eur? yksityinen/kunnallinen?
No ne ei oo ns. kuoret vaan sellasta muovi "laastia" jota laitetaan hampaan päälle/lohjenneeseen kohtaan. Laitetaan sitten sellainen valo ja kovetetaan se ja sen jälkeen hiotaan suoraksi.

Ihan kunnallisessa kävin, tosin ensin varasin hammaslääkäri ajan kun luulin että mulla on reikä, mutta ei ollutkaan. Kysyivät sitten että häiritseekö mulla nuo etuhampaat ja sanoin että tosi paljon, laittoivat sitten ne kuntoon, eikä sitä muovia ees näy, näyttää ihan omilta hampailta.

Sanoivat myös että sen pitäisi pysyä tosi hyvin, mutta eipä tuo ollut kallis jos lähtee, niin käyn laittaa uudelleen. :)
suostuuko ne laittamaan sitä siis ihan siitä syystä että haluaa valkoisemmat hampaat? :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
kuulostaa kivalta :flower: :)

mä kävin ostaan eilen uusia vaatteita ja värjäsin hiukset, sekin piristi kummasti :D nyt mokkapiirakka tuoksuu uunissa ja tuntuu taas ettei elämä paljon ihanampaa vois olla :heart: pienestä sitä aina piristyy :D :ashamed:
Niin piristyy ja varsinkin jos jotain on odottanut tosi paljon. Tuo mun "näön takas saanti" oli oikeesti tosi mahtavaa, en vieläkään ymmärrä että muut on nähny aina näin hyvin ja mä en oo nähnyt mitään :LOL: :LOL:

Tuos tännekki sitä piirakkaa :p :xmas: Minkäs väriset hiukset siulle tuli?
mun pitäis kans näkö tarkastuttaa :ashamed: tai siis hommata lasit/piilarit, kyllä mä ilman tarkastustakin tiedän että mun näkö on ihan surkee... jotenki vaan ei saa muka aikaseksi :ashamed:

mulle tuli kastanjan väriset hiukset, peitti komian juurikasvun :D meen lauantaina työhaastatteluun niin piti vähän päätä parannella ja ostaa vaatteet :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
mun pitäis kans näkö tarkastuttaa :ashamed: tai siis hommata lasit/piilarit, kyllä mä ilman tarkastustakin tiedän että mun näkö on ihan surkee... jotenki vaan ei saa muka aikaseksi :ashamed:

mulle tuli kastanjan väriset hiukset, peitti komian juurikasvun :D meen lauantaina työhaastatteluun niin piti vähän päätä parannella ja ostaa vaatteet :p
Mä ajattelin että se on ihan hirveen suuri homma ravata nuo silmälääkärit ja saada piilolinssit.

No perjantaina kävin näöntarkastuksessa, maanantaina piilarioptikolla ja heti sain piilarit oikeilla vahvuuksilla matkaan, eipä ollut kova homma :D

Oi, tsemppiä työhaastatteluun! =)

Niin ja näöntarkastuksien ja piilareiden hinnaksi tuli huimat 35e :p
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja vielä jos vastaat:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja vau:
hei! mua kiinnostaa nuo kuoret,oikeesti vaan 20 eur? yksityinen/kunnallinen?
No ne ei oo ns. kuoret vaan sellasta muovi "laastia" jota laitetaan hampaan päälle/lohjenneeseen kohtaan. Laitetaan sitten sellainen valo ja kovetetaan se ja sen jälkeen hiotaan suoraksi.

Ihan kunnallisessa kävin, tosin ensin varasin hammaslääkäri ajan kun luulin että mulla on reikä, mutta ei ollutkaan. Kysyivät sitten että häiritseekö mulla nuo etuhampaat ja sanoin että tosi paljon, laittoivat sitten ne kuntoon, eikä sitä muovia ees näy, näyttää ihan omilta hampailta.

Sanoivat myös että sen pitäisi pysyä tosi hyvin, mutta eipä tuo ollut kallis jos lähtee, niin käyn laittaa uudelleen. :)
suostuuko ne laittamaan sitä siis ihan siitä syystä että haluaa valkoisemmat hampaat? :)
Joo, laittavat. Mutta kunnallisessa on kauheet jonot! |O Ja yksityisellä tuo lysti maksaa reilut 100?!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vau:
hei! mua kiinnostaa nuo kuoret,oikeesti vaan 20 eur? yksityinen/kunnallinen?
Posliinilaminaatti yhteen hampaaseen kaikkine kuluineen maksaa n. 200 e kunnallisella puolella. Tosin näitä ei ihan pikkukummassa taideta kunnallisella hammaslääkärillä tehdä.
Yksityisellä huomattavasti kalliimpi.

:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Muuttuminen on kivaa :D

Miäkin värjäsin hiukset just sinimustaks, ostin mustia koruja ja sain vielä tollasen punasen his masters tattoon hupparin
Nyt on taas "rokkiolo", niinku ennen lasta oli
Kiva :) No nää munkin hiukset on melkeen mustat. Mä tilasin kans yhden tribaali hupparin EMP:ltä, sellasen pinkin :D
 

Yhteistyössä