Hakutulokset

  1. L

    Tuttipullon pesu lentokoneessa?

    Missä pesette tuttipullon lentokoneessa vai varaatteko matkaksi joka syöttökerralle uuden pullon?
  2. L

    Mitä tarkoittaa neuvolakortin nousee istumaan?

    ELi kyssäri jo otsikossa... tarkoittaako, että vauva istuu tuettuna tai itse vai kun itse pönkää istumaan esim. sylissä? Istuttaahan saa vasta 6 kk alkaen, mutta meillä on kyllä vauva yrittänyt istua sylissa jo 4 kk alkaen.
  3. L

    Mikä turvakaukalo on hankinnassa?

    Kirjoittelenpa tänne puolelle, koska täällä varmaan saan monen kaukaloa hankkivan mielipiteen. ELi minkä hankitte ja miksi? Mitä mieltä olette Brion uudesta kaukalosta (oliskohan ollut primo) jossa isofix-alusta mukana paketissa ja hinta kohtuullinen?
  4. L

    Apua raskausajan migreeniin

    Kauhea päänsärky ja pahoinvointi on vaivannut jo kaksi päivää. Viime yölläkin heräilin päänsärkyyn ja pahoinvointiin. Panadolia oon ottanu max. annoksen mitä saa. Eikä helppaa... oliskos vielä konsteja?
  5. L

    Apua raskausajan akneen?

    Oliskos teillä keinoja nujertaa raskausajan akne? Ei oo kiva olla taas "teini" :ashamed:
  6. L

    Raskaudesta kertominen

    Mitenkäs ootte kertoneet raskaudesta isovanhemmille ja sisaruksille? Kivoja tapoja kaivattais.... Ollaan kerrottu jo miehen äitille (tai siis jäätiin kiinni), kun tarjottiin viiniä ja siskolle sanottiin syntymäpäivillä, että oot tullu tädin ikään.
  7. L

    Clomien aloitus ilman lupaa

    Sain juuri clomireseptin ja ohjeistus oli 1 tbl 3-7 päivinä. Sattumalta oli juuri päivä 5 eli aattelin nyt ihan omatoimisesti lääkitä ekan kierron 5-9 päivinä. Käsittääkseni näin se on vaan laimeempi. En malttanut millään odottaa... :ashamed: Terot ja metut on ollu käytössä 3 kk ja...
  8. L

    Kuinka pitkä kierto teroilla?

    Niin mä söin teroja kp:t 15-24 ja kp 28 pitäis tädin tulla. Joo ei oo näkyny ja testikin näytti negaa. Ihan #&%?$!* tällä kertaa, kun edes täti ei tuu. Mitenkäs teidän kiertonne on asettuneet?
  9. L

    Hoitoon Mehiläiseen

    Vuoden ollaan yritetty nyt pienokaista ja ajatuksissa olis hoitoihin meno. Oon aatellu Turussa Mehiläistä.. Tiedän, että se on varmaan kalliimpi, mutta en halua olla töistä päivisin pois. Ollaan aateltu, et ihan perustutkimukset voitais tehdä ja ehkä hormonaaliset lääkitykset. Kertokaa...

Yhteistyössä