Kuinka pitkä kierto teroilla?

hilunen harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.03.2007 klo 17:00 Kia77 kirjoitti:
Niin mä söin teroja kp:t 15-24 ja kp 28 pitäis tädin tulla. Joo ei oo näkyny ja testikin näytti negaa. Ihan #&%?$!* tällä kertaa, kun edes täti ei tuu. Mitenkäs teidän kiertonne on asettuneet?
Itse käytän teroja samaten kp:t 15-24 ja tässä kierrossa kuukautiset alkoi viisi päivää viimeisen teron jälkeen eli kp 29. Tota luokkaa se on mulla yleensä ollut Aiemmin on kertaalleen käynyt kuitenkin niin, että kesti reilun viikon viimeisen teron jälkeen ennenkuin mitään tapahtui...
 
Mulla yleensä alkaa menkat 2 päivää terojen jälkeen. Nyt joulutauolla kun oltiin ja söin tero kuurin, niin tulivat vasta 9 pv lopetuksen jälkeen. Tässä kierrossa tulivat 5 pv lopetuksen jälkeen. Ihme kyllä nyt on vedellyt ihan omiaan, kun vuosia oli tuolla 2 pv lopetuksen jälkeen tahdilla. :(
 
Elisa
itse olen syönönyt teroja kahteen otteeseen, kesällä 3kk ja nyt taas 3kk...ja siis myös kp 15-24 Tässä miten kierrot on menny:
Kesä
eka kierto menkat alkoi kp 33
toka kierto menkat alkoi kp34
kolmas kierto menkat alkoi kp 39 eli jopa 14 eli 2viikkoa viim.tabletista että näin.. :/ ei kyllä kovin paljon säännöllistänyt kiertoa, muuten oli 1tab.päivässä.
Talvi
eka kierto menkat alkoi kp 26 eli aikas pian..
toka kierto menkat alkoi kp 32 taas venyi näissä kahdessa oli 2tab päivä!!!
kolmaskierto 1tab päivä ??? vaikutuksia odotellessa nyt kp 26 menkkamaisia tuntemuksia mahassa...

ei tämä varmaan paljon auta, mutta hieman ainakin säännöllistynyt kierto ennen 19-48 ja kesän ja tän vimpan kuurin jälkeen menkat suht normaalit.. Mutta, nyt taas vaivaa kuukautisten pituus jopa 3,5vko!!!
:ashamed:
 
Bintje
Pariin kolmeen otteeseen olen teroja syönyt ja ei tod ole pitänyt toi gynen "lupaama" 28 päivää kestävä kierto :LOL: Tainneet alkaa noin kp 30-32 ja tosiaan samallalailla kp 15-24 söin.
 

Yhteistyössä