Hakutulokset

  1. leviz

    Miten pitäisi tehdä?

    miehen kotoa poissa olosta.mut varmasti mun onni et voin luottaa täysillä,mua vaan vaivaa se yksinäisyys.niin ja ne ns.työt...mutta jos ajattelen viel et mun mies pitäis jotain salayhteyksiä niin "Hullux"tulisin,mäkin rakastan miestäni todella paljon,et ymmärrän kyl.onko se puhumisen vähyys mikä...
  2. leviz

    onnellinen ja onneton samaan aikaan..

    onko kukaan vastaavassa tilanteessa,että on onneton ja onnellinen samaan aikaan?mulla on kaikki mitä oon eniten halunnu elämääni,eli rakas ja rakastava mies ja kauan haluttu vauva.mutta mut tekee onnettomaksi kun tuntuu että olen aina niin yksin.vaikka tiedän että mieheni rakastaa meitä,niin hän...
  3. leviz

    ***SYYSVAUVAT 2007***

    poika 4220g ja 52,5cm :heart:
  4. leviz

    vauva ei rupea nukkumaan

    meidän vauva ei ole kuin 2vko:a ja yhden päivän,mutta heräilyrumba on täydessä vauhdissa ja äiti ihan väsy |O ..yöt jää tosi vähälle unelle kun tunnin parin välein herää tissille ja sit kans nukahtaa siihen viekkoon,mut sänkyyn kun siirtää niin herääminen on taattu..mut täytyypä koittaa tota...
  5. leviz

    kuinka paljon tuli painoa?

    :headwall: painoa tuli ainakin 21kg,näyttäis sairaalaan jääneen n.6kg vaan,vaik poika ja istukka jo painoi yht.5220..oma vaaka voi kyl näyttää mitä vaan :whistle: sairaalassa ei punnittu ja mul on nyt viikko synnytyksestä.lähtöpaino oli 63 ja viimesin punnitus näytti 84,5 :o

Yhteistyössä