Hakutulokset

  1. P

    olempas minä huono äiti...

    Tekisin ihan samoin! Se tuntuu niin juhlalta jos saa ihan rauhassa siivota ja häärätä ilman auttavia käsiä!
  2. P

    Kerrossänky, jossa sängyt saa myös erikseen?

    Missäpäin suomenmaata? =)
  3. P

    Kerrossänky, jossa sängyt saa myös erikseen?

    PahaMYY (ja muut), suositteletko?
  4. P

    Kerrossänky, jossa sängyt saa myös erikseen?

    Kuvittelenko vaan, vai onko tällainen olemassa? Eli siis saa kahdeksi "tavalliseksi" sängyksi mutta myös kerrossängyksi.
  5. P

    ihania A:lla alkavia tyttöjen nimiä?

    Aava :heart:
  6. P

    Kuka alkais mun kaveriks!?

    Määkimääki :wave: :laugh:
  7. P

    Mitä nää on...?

    Mun esikoinen on poika, ja häntä odottaessani maha "tärisi" välillä hassusti, ja joku sanoi sen johtuvan nimenomaan pojan pissaamisesta, kun pippelistä "tohottaa" kohdunseinämään tuo pissa :laugh: Kakkonen on tyttö, eikä häntä odottaessa tärissyt.
  8. P

    Nolo kysymys

    Ja jatkan vielä, ei ole olemassa noloja kysymyksiä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tyhmiä ja epäasiallisia vastauksia kyllä voi olla, mutta kaikki, mikä mieltä askarruttaa, pitää saada kysyä ilman nolouden tunnetta! Iso ja uusi juttuhan tuo synnytys on kaikille ensikertalaisille, ja myös usein...
  9. P

    Nolo kysymys

    Leikataan sitten ponnistusvaiheessa, jos tuntuu siltä että repeämät olisivat pahempi vaihtoehto. Jsa karvat ajetaan tarpeen mukaan, aina ei edes atrvi, ja aina ei ehdikään.
  10. P

    Ikuisuusaihe: Miten nämä 5.30 aamut jaksaa?!?!

    Hei Agapi, tuota päiväunien määrää on koitettu vähentää. Mutta tilanne on ihan sama, nukkui lapsi sitten kahdet 1,5h päiväunet tai yhdet 1,5h. Eli yksien päiväunien kanssa vain siis nukkuu vuorokaudessa vähemmän. No, ei kai tähän ongelmaan auta kuin aika. Olispa ihana huomenna herätä niin että...
  11. P

    Ikuisuusaihe: Miten nämä 5.30 aamut jaksaa?!?!

    Kiitos kannustuksista ja ystävällisistä sanoista :) Joku ehdotti että laittaisin lapsen aikaisemmin nukkumaan, mutta kyllä tuo 19.30-20.00 on aikaisinta, milloin lapsi edes osoittaa väsymyksen merkkejä. Tätä on jatkunut noin kolme kuukautta. Nukkuisi edes 6.30 asti niin sehän olisi ihanaa...
  12. P

    Ikuisuusaihe: Miten nämä 5.30 aamut jaksaa?!?!

    Siis rakas lapseni 1v herää joka aamu viimeistään 5.30, eikä todellakaan ole silloin vielä pirteä vaan itkee väsymystään, mutta ei vaan nukahda uudelleen, ei edes viereen. Ja kyllä, pimennysverhot on. Eihän se nyt ole maailman loppu, mutta kyllä tosi raskaalta aamuisin tuntuu, ja tulee rähistyä...
  13. P

    mitä parisuhdejuttuja isyyspakkaukseen?

    Yks mitä mä laitoin oli rakkauskirje. Kirjoitin ihan käsin (harvinaista..) pitkän kirjeen jossa kävin läpi suhdettamme, tunteitani häntä kohtaan ja kerroin miten paljon rakastan. Sit jossain seksiliikkeissä ainakin on myytävänä sellainen eroottinen lautapeli jonka laitoin kans :) Kovasti mies...

Yhteistyössä