Hakutulokset

  1. N

    <<< MAALISMASUJEN MAALISKUU >>>

    onnea vauvan jo saaneille :flower: täällä ollaan vielä kasassa ja maanantaihin asti toivottavasti kestetään..On niin paljon menoa viikonlopuksi ja olo raskauden kannalta vaan paranee kokoajan,allergia tosin pahentunut jo niin paljon,että ma on käynnistys.. Ja imetyksestä on tämän mamman turha...
  2. N

    Työnimiä?

    Iippa
  3. N

    <<< MAALISMASUJEN MAALISKUU >>>

    Täällä kans vielä odotellaan...Kontrolliaika on maanantaina ja jos mun allergia tästä pahenee,ni sitte käynnistetään samalla... Nita&Iippa 41+0
  4. N

    Pitääkö tämä paikkansa - np-ultra pitäisi tehdä rv 11-11+6 ?

    Mä olin rv 11+4 kun kävin np ultrassa,oliskohan se ollu jotain 11+0-13+0 kun se täällä tehdään...
  5. N

    <<< MAALISMASUJEN MAALISKUU >>>

    Hei vaan kaikille vielä kasassa oleville ja onnea kaikille nyyttinsä saaneille..Olen täällä paljon käynyt lukemassa,mutta en vaan saanut aikaiseksi kirjoittaa mitään..Huomenna olis neuvola ja samalla varataan aika kontrolliin...Hermot alkaa olla lopussa sukulaisten ja kavereiden kanssa,kun...
  6. N

    ***MAALISMASUT 2008***MARRASKUUSSA

    Hei vaan kaikille... Nyt olisi mullakin jo rakenneultra takana ja kaikki oli hyvin,karkuun vaan yritti,että kätilöllä oli täysi työ saada mitat otettua..Sukupuolta täällä ei kerrota eikä arvailla,joten joudun jännittämään maaliskuuhun asti,kaikki on kyllä sitä mieltä,että tyttö tulossa,mutta...
  7. N

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~LOKAKUUSSA

    Hei kaikille!! Neuvolassa tuli käytyä tänään ja kaikki onneksi oikein hyvin,painokin jopa kilon verran tippunu viime käynnistä.. =) Iipan sydänäänetkin löyty heti ja kuului oikein selvästi...Siltikin on vielä kauhean epätodellinen olo koko raskaudesta,vaikka muutamia liikkeitäkin on...
  8. N

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~LOKAKUUSSA

    Hei kaikille!! Just kotiuduin neuvolasta/lääkäriltä.Kaikki oli ihan hyvin ja painoa ei onneksi ollut tullu kun kilo lisää elokuulta. Ja taas meinasi tulla itku,kun kuuli pikkusen sydänäänet..Jotenkin on ollut vieläkin kauhean epätodellinen olo koko raskaudesta,että onko siellä varmasti joku...
  9. N

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~Syyskuussa

    Hei vaan kaikille maalismasuille!! Ajattelin ilmottautua joukkoon mukaan..Eli kotkasta olen ja esikoista odotan la 27.3.2008 ja synnäri on koks...Nyt koiran kanssa lenkille, kun vihdoinkin on väsymys sen verran hellittänyt, että jaksaa kunnolla lenkkeillä..
  10. N

    mikä Rv ja paikkakunta menossa?

    rv 14+3 Kotka
  11. N

    -82 syntyneet äidit!!

    Kotkasta ilmottautuu yksi -82 tuleva äiti..La 27.3.2008 ja esikoista odotan.. =)

Yhteistyössä