Hakutulokset

  1. E

    ***Kesävauvat 2008***

    Hei mitä ootte mieltä; oon mennossa ens ma työhaastatteluun ja oon siitä tosi innoissani, mutta mietityttää pitäisikö raskaus mainita siellä??Se on määräaikainen, mut kuitenkin.Mutta työnä varmaan mulle sopivaa vaatemyyjän työtä. Olen nyt nelivuorotyössä ja tunnin ajomatka suuntaansa, eli...
  2. E

    Turkulaisia odottajia?

    Kiitos vinkistä Sanna-78! Soitin heti sinne Medisonariin ja huomenna mennään ultraan! Oisin tänäänkin saanut jo ajan, mutta mieskin haluaa tietty mukaan niin huomiseen pitää jaksaa odottaa ;)
  3. E

    ***Kesävauvat 2008***

    Mä oksensin eilen kolme kertaa ja kokoajan päässäpyörii, ihan kun olis ollut rankemminkin juhlimassa :x . Olen ennestään jo sairaslomalla, mutta olisin jokatapausessa joutunut jäämään tän olon takia saikulle. Itse ajattelen ainakin niin, jos joku tulee puolkuntosena töihin, et miks ei jäänyt...
  4. E

    Turkulaisia odottajia?

    Mistähän kannattas tota ultraa varailla? Millasta hintahaitaria? Aurinkoista päivää kaikille B) ! Täytyy lähteä ulkoilemaan, kun viellä ei ainakaan yökötä.
  5. E

    Turkulaisia odottajia?

    Mistähän kannattas tota ultraa varailla? Millasta hintahaitaria? Aurinkoista päivää kaikille B) ! Täytyy lähteä ulkoilemaan, kun viellä ei ainakaan yökötä.
  6. E

    Turkulaisia odottajia?

    Hei onko täällä ketään touko-kesäkuussa synnyttäviä turkulaisia? :wave: Itsellä laskettu aika 7.5.-08, mikä varmasti muuttuu, kun pääsen ens viikolla ekalle neuvolakäynnille. Tehdäänköhän siellä mitään ultraa, mistä selviää sikiön ikä? Vähän vaikea kommentoida näin pitkälle edenneelle...
  7. E

    ***Kesävauvat 2008***

    jopas tänne on tullut paljon uusia odottajia :) . Onnea minunkin puolesta uusille tulijoille :flower: Kotirokki; mulla vähän sama tilanne, vakkarityö on, mutta tosi raskas eikä työnä mitenkään mua inspiroiva, joten uusityöpaikka haussa. Mutta kun tilanne on tämä, et vatta alkaa kasvaa, niin...
  8. E

    ***Kesävauvat 2008***

    Mun tietoja tohon listaan; esikoinen, 23v, TYKS La on viel epäselvä, kun viimiset menkat oli elokuun 1. päivä. Sen jälkee en syönnyt enään e-pillereitä eikä myöskään vuotoja ole ollut. Eli olisko se la jo mahdollisesti 7.5.-08(?) :o :) Todennäköisesti kierto on mennyt siinä vaiheessa...
  9. E

    ***Kesävauvat 2008***

    Onnea Kylli :flower: Mulla on myös ollut päänsärkyä alusta saakka. Hajuaisti on myös terävöitynyt; naapurin mamma kun käy tupakilla parvekkeella, haistan sen vaikka ikkunatkin olis kiinni. Kahvin tuoksukaan ei enää miellytä, mikä on ihmeellistä, sillä oon ollut aina "kahvi-ihminen".
  10. E

    ***Kesävauvat 2008***

    Me kerrottiin myös tänään miehen vanhemmille ja muutamalle ystävälle! tuleva mummi purskahti kyyneliin välittömäski ja hyppi takajalkaa :D ! Omille vanhemmille viel kertomatta, kun asuvat kauempana. Soittaa pitäis kyllä, jännittää ihan hirmusti!! Alakelmi sanoit hyvin, että on mahtavaa kun saa...
  11. E

    ***Kesävauvat 2008***

    Hei täällä myös uusi odottaja! Laskettu aika kesäkuun alussa. Onko muilla ollut jo pahoinvointeja?Olen 4rv ja olo ollut eilen ja tänään aikas heikko :/ .Toivottavasti ei jatku jouluun saakka. Raskaus oli toivottu ja miehen kanssa ollaan tosi onnellisia!
  12. E

    UUSIA ODOTTAJIA TURUSTA?

    HEI! :wave: Olen 23 ja odotan esikoistani. Lakettu aika on vasta kesäkuussa, eli raskaus viellä hyvin alussa. Asustelen avoliitossa Turussa jokirannan tuntumassa. Etsin juttukaveria/uusia ystäviä kahvitteluun ja lenkki seuraksi samanikäisistä kohtalotovereista. Olen asunut Turussa...

Yhteistyössä