Hakutulokset

  1. H

    Uusavuttomat opettajat?

    PAKKO KOMMENTOIDA!! Hei, kuka ajattelee niin että me opettajat vaan juoruillaan välitunnilla jolloin emme valvo ulkona? Emme ole joka välitunnilla koska me monistamme, soitamme vanhemmille ja terapeuteille, selvitämme riitoja, valmistelemme tunteja, juttelemme kollegan kanssa yhteisistä...
  2. H

    ADHD kouluikäinen lapsi

    Hei, ymmärrän huolesi. Minä opetan ADHD-lapsia, niitä on luokka täynnä. Päivä on täynnä erittäin vilkasta toimintaa, ei keskittymiskykyä tehtäviin, tappeluja muiden kanssa jne. Minun kokemukseni mukaan ADHD-lapset ovat älykkäitä kunhan saavat suunnata tarkkaavaisuutensa oikein. Tämä ei kaikkien...
  3. H

    Tyttö potkaisi opettajaa!

    Hei, tunnen tuon tunteen opettajana kun lapsi kiukustuu. Mutta minä olisin hoitanut asian niin että olisin sen jälkeen soittanut vanhemmille ja neuvotellut mitä tehdään. Jos opettaja tietää että lapsella on ongelmia ja niitä käsitellään esim. perheneuvolassa, kuraattorilla, psykologin luona tms...
  4. H

    Kurinpito yläkoulussa - keinoja opelle

    Unohdin kirjoittaa rangaistuksista. Jos sääntöjä rikotaan (tullaan kotiin liian myöhään tai ei osata käyttäytyä asiallisesti) joutuu aiemmin sänkyyn. Jos on saanut valvoa muuten vaikka kymmeneen sitten mennään omaan huoneeseen yhdeksältä. Mesekielto on jo kova juttu koska ainakin meilläpäin...
  5. H

    Kurinpito yläkoulussa - keinoja opelle

    Hei, minulla on 12 ja 14 vuotiaat tytöt yläasteella. Itse olen erityisopettajana ala-asteella. Olemme tyttöjen, varsinkin 8.luokkalaisen kanssa vääntäneet kotiintuloajoista tosi paljon. Nyt näkyy jo ilmiötä että tunneilla puhutaan liikaa(väliarvioinnista näkyy) ja joistakin kokeista tulee...

Yhteistyössä