Hakutulokset

  1. J

    kuukautiset vaikka raskaana?

    mul o sama kysymys päässä.. menkat on hyvi oudot. ekana päivänä limasta verta ja ollu tosi vähäset ku ennen on joutunu sidettä koko ajan vaihtaa ny pärjää yhelläkin. ja vaikka menkat on silti pahoinvointisuus ja ala vatsan alueella outo pistely jatkuu. menkat oli muutenkin 4päivää yöhäs ja...
  2. J

    Muita jotka luulevat/ toivovat olevansa NYT raskaana?

    Saankohan kirjottaa tänne viel :laugh: ne menkat alko.. mutta outoja nipistyksiä on mahassa vielkin (ei siis normaaleja) ja koko ajan huono olo. mandariini on hyvää kun oksettaa sil menee hetkeks pois. normaalia vatsatautia se ei kyllä ole.. outoa :/
  3. J

    myöhäinen plussa

    ei se testi huijannu mua :/ menkat alko :ashamed: no uutta yritystä vain kehiin kunnes vuodoista pääsee..
  4. J

    Muita jotka luulevat/ toivovat olevansa NYT raskaana?

    ny tuli täti kylää.. :/ pitää alkaa tarkkaileen että onko huono olo pms oire mulla :x
  5. J

    Muita jotka luulevat/ toivovat olevansa NYT raskaana?

    ny pakko sepittää lisää :D menkka oireet ollu jo pahat, eli sattuu alavatsaan ja lonkkiin vietävästi mutta vuoto puuttuu.. ja tänää oli pakko lähtiä koulusta poijes ku sai ravata vessassa että tuleeko oksennus vai ei.. keksin että hedelmä auttaa pahaan oloon ;) testin tein kylläkin päivällä ja...
  6. J

    myöhäinen plussa

    te palautitte mun toivon, että testit oi olla vääräs :) menkat kolmepäivää myöhäs, niitten alkamispäivänä tein testin ja nega oli :/ ny kovat menkkakivut päällä mutta vuotoa ei ole.. ja muitakin (ehkä kuviteltuja) raskausoireita on. :) loppuviikosta testailen jos menkat ei oo sillon veil alkanu..
  7. J

    Itsensätutkijat..k.nipukasta..

    ittellä täti on hukassa jo kolmatta päivää ja testi nega kun tein toissapäivänä. menkkakivut on mutta vuoto puuttuu.. valkovuotoa senkin edestä.. muitaki oireita löytyy. nipukka on takana, justiinsa sormella yltää. kova mutta hiukan auki.. ainakin luulen nii.. ja se on arka kun koskee. saa nähä...
  8. J

    Muita jotka luulevat/ toivovat olevansa NYT raskaana?

    taas täällä.. menkat päivän kaks myöhäs, tosin joskus eli tosi harvoin sekasi kierto. Rinnat kipeämmät kuin koskaan, alavatsaan pistelee ihan niinkuin menkat alkais, vessassa saa olla koko aika, pahaa oloa välillä ja väsyttää.. oon koittanu tän kierron ajan pysytellä poijes täältä etten...
  9. J

    Muita jotka luulevat/ toivovat olevansa NYT raskaana?

    testin tein ja nega tuli.. ja ny alko menkatki :( uutta yritystä kehiin..
  10. J

    Muita jotka luulevat/ toivovat olevansa NYT raskaana?

    no kallishan ei tuo ole.. =) ihmetyttää tää kuumeilu.. että onkohan se sittenkää oikeeta kuumetta.. :/ ;) tajusin et ihtekki tuon oon tehny sillonku halusin karkottaa alussa kaikki oireet :laugh: kallis ei ollu sen takia sen ostin :D
  11. J

    Muita jotka luulevat/ toivovat olevansa NYT raskaana?

    kerros sitten tännekki paljos ne maksaa.. eihän täs kauhisti mun tarttis odotella.. muttei malttas :ashamed:
  12. J

    Muita jotka luulevat/ toivovat olevansa NYT raskaana?

    no mä oon oikeen luulosairas :laugh: kerran kuvittelin olevani raskaana ja oksennuskin sillon lensi ja oikeastaan sillon ei ollu raskauden mahollisuutta.. mutta nytten asia on toisin =) pe-la teen testin.. siihen asti jännäilen.. nuhaa on, voi olla joku virus päällä.. kun lämpökin seilaa...
  13. J

    Itsensätutkijat..k.nipukasta..

    En oo tätä tullu koskaan ajateltua.. piti käydä heti kokeilemas ku luin et muutki testailee :laugh: ittellä se ei ollu kaukana, mutta kovahan se oli.. en sitä useesti kokeile mut ennen ollu pehmoonen ja "muljunu" sormella kokeillessa :D ja pikkaanen kolo siin oli.. saapi nähä mitä...
  14. J

    raskausoireketju(mahd.)

    kaikki raskaus oireet oli jo viikkoja si, tein testin ja tuli negaa koska tein sen liian aikaisin (että sain oireet karkotettua).. :$ tosin rinnat ei pienentyny, nänneist kipu ei lähteny ja maha vielkin turvoksissa. :) nytten oireena on: rinnat turvoksissa, nännit arat, lämpöä iltaisin 37...
  15. J

    plussaa odotellessa

    onko muita ketka plussaa odottelee? :) mieheni kanssa odotellaan innoissaan... raskausoireita oli, tein testin ja negaa tuli.. testin tein aivan liian ajoissa.. nytten vain rinnat turpoo ja nännit kipeet.. menkat pitäs alkaa pe :) onko muita nuoria? :)

Yhteistyössä