Muita jotka luulevat/ toivovat olevansa NYT raskaana?

Olen aina vähän naureskellut hysteerisille " voi ei, olenko mä nyt raskaana kun vasenta pikkurilliä pakottaa"- tyyppisille viesteille mut nyt täytyy sit itsekin semmoinen kirjoittaa :D

Alavatsaa on nipistellyt reilun viikon, outoa vihlontaa tuolla munasarjoissa, iltaisin palelee aivan järkyttävästi ja viime yönä heräsin aamuyöstä oksettavaan oloon et täytyi ihan sankko käydä sängyn viereen.

Jep, klassisia raskausoireita MUTTA kun menkkojen pitäs alkaa about viikon päästä niin eikait vielä voi tommosia oireita olla....eihän :whistle:
 
no mä oon oikeen luulosairas :LOL: kerran kuvittelin olevani raskaana ja oksennuskin sillon lensi ja oikeastaan sillon ei ollu raskauden mahollisuutta..
mutta nytten asia on toisin =) pe-la teen testin.. siihen asti jännäilen..
nuhaa on, voi olla joku virus päällä.. kun lämpökin seilaa 36,5-37.5välillä.. korkeemmaks ei oo noussu joka on outoa kun yleensä kun olen sairas se on 38 ja risat. mieliala vaihtuu 5min välein. rinnat on kuohkeat :LOL: nänneihin ei voi edes koskea, kipeät on..
saapi nähä mitä on tulosa.. :) toivottavasti en vain kuvittele
 
Täälläkin vielä viikon verran pitäisi odotella testiin, harkistin jo hakevani apteekista sellaisen herkän testin joka näyttäisi tuloksen jo ennen kuin kuukautisten pitäisi alkaa mutta taitaa olla aika tyyris + siitäkin jäisi varmaan epävarma olo.. :)
Heräsin viime yönä kun kramppas oikealla alavatsalla, ja on muutenkin vihlonut ja nippassut.. siinäpäs ne kaikki oireet sitten on.. :whistle:
Aamulla kyllä oli kuumotusta että mittasin kuumeenkin, ei ollut. Viimeksi kyllä paleli, mutta silloin taisin jo olla viikolla 4. :D
Ja nyt kun 1-vuotias tyttäreni on taputellut mahaani toistuvasti mitä ei ole ennen tehnyt, niin olen varma että hän vaistoaa pikkusiskon tai -veljen olevan siellä.. :D :ashamed: ;)
 
En siis ole ainut "luulosairas" :LOL:

Kakkonen olis niin toivottu, mullakin mensujen alkuun viikko vielä, päivän tarkat aina...
Nyt vaa häirittee kun on ihan hirvee nuha ja nenä tukossa ja kuumeinen olo mut lämpö ei vaan mee yli 36,7....
Tiedän juu, voi olla ihan tavallista flunssaa mutta kun se vauvakuume :kieh:

Sit valkovuoto on lisääntyny tosi paljon, tänään kun laitoin puhtaat alkkarit jalkaan aamulla nii muutaman tunnin päästä piti vaihtaa alkkarit ja päällyhousut kun valkovuotoo tuli yhtäkkiä ihan sikana...
Kauhea "lätäkkö" housuissa... Aivan samaa oli esikostakin...
Niin ja valkovuoto jatkuu niin runsaana että pakko pikkuhousunsuojia käyttää koko ajan....

Noh, jos sitä uskaltas ees vähä toivoa,
Plussatuulia kaikille ja ilmotellaan sit n. viikon päästä miten kävi :wave:
 
Minullakin alavatsakipuilua on ollut jo muutama päivä ja lisäksi molemmin puolin munasarjojen kohdalla ajoittain kummaa vihlontaa. On ollut myös sellainen olo, että nyt on varmasti kuumetta...mutta ei. Välillä lämmöt ehkä 0.1-0.2 koholla, paitsi nyt 0.4 ja nenän tukkoisuutta on myös. Menossa nyt kp 22/26.

Ja ja...ilmavaivoja ja päänsärkyä ja... :ashamed: :| Eikä minun pitänyt alkaa tälleen touhottamaan taas!!!!!
 
Kiva huomata että muitakin löytyy :wave:
Paljonkohan tommonen herkkä raskaustesti maksaa...ja kuinka paljon ennen menkkojen alkua se mahdollisen plussan näyttää? Täytyykin siirtyä tonne yliopistonapteekin sivuille..
 
no kallishan ei tuo ole.. =)
ihmetyttää tää kuumeilu.. että onkohan se sittenkää oikeeta kuumetta.. :/ ;)

tajusin et ihtekki tuon oon tehny sillonku halusin karkottaa alussa kaikki oireet :LOL: kallis ei ollu sen takia sen ostin :D
 
Ei ollut meidän lähiapteekissa moista tuotetta, löytyi ainoastaan sellainen joka näyttää 3 päivää ennen kuin kuukautisten pitäisi alkaa ja hinta oli 11 ?. Jätettiin ottamatta. Pakko kai se on malttaa tai käydä huomenna eri apteekissa.. ;)
Nyt kun luin ketjua niin huomasin että onhan lisäksi yksi oire, lisääntynyt valkovuoto. On tämä jännityksessä eläminen kauhiaa.. :kieh:
 
Voivoi! Toivoisin niiiiin kovasti olevani raskaana! Oikeastaan ei ole ollut vielä muita oireita kun välillä on aika etova olo ja vessassakin saa juosta, mutta olen kyllä juonut aika paljon... Saas nähä. Edellisessä raskaudessa tissit olivat niin kipeät ettei voinut mahallaan olla. Tosin vasta pari päivää ennen ku menkkojen piti alkaa... Nyt siihen on vielä viikko aikaa... Innolla odotellaan...

Vai pitäisköhän käydä niitä herkkiä ostamassa.... :D
 
Eilen yritin kirjoitella tänne mutta palsta tökki niin että hermot meni!

Eli eilen oli aikalailla "oireeton" päivä ja olin varma että mielikuvitus on tehnyt mulle tepposet kun muka noita raskausoireita oli aikaisemmin. Kaupungilla ollessani kävelin monen apteekin ohi, mutta pysyin lujana enkä käynyt niitä aconin testejä ostamassa.

Yöllä kuitenkin päätin että tänään käyn sellaisen ostamassa ja testaan la aamulla. Jospa sitten sais jonkinlaista mielenrauhaa. Mulla on yksi testi jäljellä esikoisen plussaamisesta ja se menee näköjään vanhaksi 10/07! Sillä sitten testaan tiistaina jos sitä ennen ei menkkoja kuuluu.

Ärsyttävän samankaltaiset on noi oireet jotka enteilee menkkojen alkua ja sit alkuraskauden oireet, ainakin mulla :headwall:

Miksei vois semmonen punanen lamppu syttyä hedelmöityshetkellä otsaan ta jotain vastaavaa niin ei tarvis pähkäillä :D

Ei kukaan ole nyt viimeaikoina testaillu tai kärsiny uusista oudoista oireista?
 
Testasin eilen haamun. Oireet oli lähes samat kun tädin tulosta. Alavatsasäryt, rintojen turvotus ja kipeytyminen, ei kuitenkaan niin paha kuin esikosta. Pissalla saa ravata vähän tiuhemmin kuin nortsisti. Mielialat vaihtelee laidasta laitaan. Pientä vuotoakin oli pari päivää, mutta loppui onneksi. Sitä tädin tuomaa siivousvimmaa ei tullut, eikä selkä ja jalkasärkyjä.

Onnea testaukseen. Meinaan itse myös testata huomenna uudestaan, jos viiva olis jo vahvempi :heart:
 
Heips!

Mulla ei oikeastaan oo ollu ihmeempiä oireita. Oviksen jälkeen vaan tuli semmonen olo että nyt se onnistu. Menossa yk 14. Tavallisesti kierto on ollu 28-30 päivää ja nyt kp on jo 32. Aamulla testasin negan, mutta toivo on menny vasta kun täti saapuu paikalle. Kova nälkä on vaivannu koko viikon, samoin makeanhimo. Suurin oire on se että menkkaoireet puuttuu. Nipukkaakin oon yrittäny tarkkailla ja kovin ylhäällä tuo tuntuu olevan ja suhteellisen kovana. saas nyt siis nähä

Millä testillä yleensä testaatte? Aamulla testasin mammaksi-testillä. Ovatkohan kuinka luotettavia?
 
Piti tilata tosiaan ne Aconin testit.. :kieh:
tulivat tänään ja huomenna aamulla testaan vaikkakin voi olla liian aikaista.. =)
Onhan noita oireita enemmänkin kun oikein mietin.. :whistle:
Alkuviikon oli aivan kauhea ruokahalu, mutta tänään ruokahalu kadoksissa, välillä palelee, väliilä tosin kuumottaa.
Lisäksi on alaselkäsärkyä jota ei ole ollut aikoihin ja aamulla kun heräsin olin aivan varma kuukautiset ovat alkaneet. Tuosta alaselkäsärystä en vain ole varma onko huono merkki.. mutta huomenna viisaampi tai sitten ei.. :LOL:
 
täällä on yks, hlauisin olla nyt heti raskaana =)

Mutta oon nyt eläny elämääni ihan normisti, lopetin menkkojen aikana stressaamisen...ja nyt on ihanan levollinen olo...ja sanoin että ne kaikki oireet mitä mulla oli viime kierros ni jos ne samat on nyt ni ok, mutta jos ne oireet muuttuu, ni sit täytyy miettiä uudelleen...

plussatuulia kaikille...
 
No äitiäitiäiti, miten kävi? Mulla oli tarkoitus testata tänä aamuna kans mutta heräsin jo klo 5 kauheeseen k*usihätään enkä kehdannut siinä silmät ristissä sitten alkaa sitä testiä tekemään.

Jospa huomenna heräisi vähän inhimillisempään aikaan.
 
No ei olla viisaampia.. ;)
Eli taisi olla liian aikaista testata, negaa siis näytti. Minulla on vaan jotenkin niin voimakas tunne että tuolla olisi jotain elämää.. testaan maanantaina aamulla uudelleen.
Taitaa vaan vauvakuume olla niin kova että kaikki pienet tuntemukset ovat raskausoireita. :whistle:
No, ensi viikolla se ainakin varmistuu. Nyt vasta 22/23-28. :)
Luin tekstini uudelleen ja kauhea tulee olemaan pettymys jos kk:t alkaa, niin varma tässä näkyy olevan.. :headwall:
 
Täällä yritetään sinnitellä reilu viikko kun tarkkaan katoin kalenteria, reilu viikon päästä mensut ois hyvin jo myöhässä, niin pirusti sitä vaan toivos pienen elämän masussa olevan :hug:

Mulla on ollu jotai vatsaoireita, välillä esim ripeän kävelyn jälkeen alkaa masua vihloa alhaalta, onko jollai muullakin ollu tämmöstä vihlontaa ja missä kohti (esim.kävely) ilmenny?
Ja välillä polttelee ihmeellisesti mahaa...

Kun vaan jaksais oottaa ton viikon ettei liian aikaseen testais :D
 
Ööh... :wave:
Ja meillä ei edes yritellä, vaan innostutaan välillä "vahingossa" ilman ehkäisyä.. :whistle: Mulla kyllä kalvaa kunnon kuume! Vielä tarttis noin viikko odotella, oireena se, että rinnat tihkuu maitoa!! Imetyksen lopettanu edellisen kerran yli kaks vuotta sitten..
 
Hei naiset, liityn porukkaan jännäämään! Voi kun vois mennä tänään nukkumaan ja herätä viikon päästä (kun kuukautisten ptäis alkaa).. Ei mitenkään malta odottaa VIIKKOA että pääsee testaamaan! Tuntuu että on PAKKO olla raskaana tällä kertaa. Yritystä takana 4 ja puoli vuotta ja hormonihoidot päällä. Jotain oireita on, toivottavasti ei kuviteltuja.. Odottaminen on niin vaikeaa eikä kestäis enää pettyä.
 
Testasin eilen Acon herkällä testillä, testi oli negatiivinen. Se muuttui "roskishaamuksi" kun jätin sen lavuaarin reunalle ja katsoin sitä parin tunnin päästä uudelleen.

Tänä aamuna jäi vessareissulla paperiin tosi vaaleeta verta, joten taitaapi olla että menkat alkaa. Noh, onnea ja menestystä teille muille plussien ja viivojen muodossa :hug:
 

Yhteistyössä