Hakutulokset

  1. N

    Manduca vs Ergo kantoreppu

    ..piti vielä lisäämäni että Manducaa en myöskään onnistunut saamaan yksin päälle selkäpuolelle, tarvitsin siihen apua. Ergon sain helposti, ehkä johtuu siitä että tosiaan tuo Manducan kangas on niin ohutta ja on sellainen lerpumpi (toistan ehkä itseäni, anteeksi :ashamed: )
  2. N

    Manduca vs Ergo kantoreppu

    Meillä kokemusta molemmista. Eskoisellakäytettiin Ergoa tosi paljon ja aina toimi hyvin. Takalenksu oli helppo itse laittaa, reppu on kestänyt (2 vuoden jälkeen kuin uusi) hienosti, myös taakse oli helppoa laittaa lapsi yksin. No, hankimme sitten Manducan kuopukselle koska sitä niin "ylistetään"...
  3. N

    Phil & Teds Vibe rattaat + Emmaljungan duolift kantokoppa

    Meillä oli Vibeissa Emmaljungan Duolift pehmeä kantokassi, mahtui hyvin. Meinasin sahata puulevyä 5 cm lyhyemmäksi jotta vielä paremmin menisi mutten kuitenkaan niin tehnyt... siis duolift mahtuu mainiosti mutta siinä kohtaa missä kohoaa jalkopää vähän, niin toki kova pohja menee sitten...
  4. N

    Ultran painoarviot?

    Painoarviot voivat heitellä runsaastikin. Esikoista odottaessa painoarvio oli synnytystä edeltävänä päivänä naistenklinikalla 2800g ja 10 tunnin päästä syntyessään oli 3500. Että aika nopea oli tuo kasvupyrähdys :)
  5. N

    Kuinka nopeasti Naistenklinikalta on tullut np-ultraan aika?

    No ihan samahan se taitaa olla koska kutsu tulee, koska npultra tehdään aina vkolla 12. Ei voi tapahtua sellaista että joku saisi ajan myöhässä, koska np-ultra on tehtävä tietyllä viikolla. Eli ei sitä ultra-aikaa voi saada kuitenkaan kuin sille yhdelle viikolle. Np-ultran haarukka on siis n...
  6. N

    Kestovaipoista

    Hei minä olen tehnyt itse monenlaisia ja parhaimmiksi itse todennut taitettavat.Ne kuivuvat nopeasti ja peseytyvät hyvin. Eli leikkaa haluamastasi kankaasta neliö, esim 34X37cm. Taittele kolmeen kerrokseen. Päiväkäyttöön tuollainen riittää, pidemmällä vaipanvaihtovälillä voi lisätä kangasta...
  7. N

    diane novan lopetus + näpyt

    Hei itselläni oli aikoinaan diane novat ihan akneknkin takia. Kun lopetin, alkoi näpyt taas vaivata. Ihotautilääkärin mukaan kyseessä oli aikuisen (24v) hormonaalinen akne ja söin siis roaccutan-kuurin. Lääkäri sanoi, että koska roaccutan muuttaa ihon rakennetta pysyvästi ja parantaa aknen...

Yhteistyössä