diane novan lopetus + näpyt

Terppa! Kertokaapa kanssasisaret omat kokemuksenne Diane Novan lopetuksen jälkeen tulevista näppylöistä; kuinka pian naama on alkanut kukkimaan? Olet syönyt niitä 6,5 vuotta ja nyt oli pakko lopettaa kun tahtoisimme kovasti kolmatta lasta. Taukoa oli viimeksi pillereistä v. 2003 parin kuukauden verran, mutta silloin naama meni niin kamalaan kuntoon jo viikko lopetuksen jälkeen, että ei enää uusi Diane-kuurikaan auttanu vaan piti hakea Roaccutan kuuri... :( Ja arvatkaa vaan pelkäänkö pahinta.. Gyne määräsi Terolut-kuurin jonka aloitan viikon päästä, pitäis kuulemma helpottaa sit mahdollisia iho-oireita... :/
 
Hei!

Mulla myskin Diane Nova-pilleri auttoi monta vuotta pitmn aknen kurissa. Toivottiin kuitenkin kolmatta lasta, joten jtin pillerit pois ja iho huononi melko pian. Nyt olen raskaana ja akne on varsin paha varsinkin leuassa. Tyttyy vaan krsi tm raskausaika ja yritt meikill peitt, ett kehtaa menn tihin. Sitten kun vauva on syntynyt, niin joku kunnon hoito plle.
 
ainakin yliopiston apteekista saa neutrogena-merkkisiä ihonhoitotuotteita, jotka sopii myös raskauden ja imetyksen aikaan käytettäviks. oon nyt pari viikkoa käyttäny (ennen lasta diane novalla eteenpäin rykinyt) sellaista näppyjen täsmähoitoainetta ja sitten puhdistusainetta ja tuntuu että akne pysyy edes jotenkin aisoissa... apteekintäti suositteli mulle sitä sarjaa ja voin kyllä lämpimästi eteenpäin suositella!!
 
Hei itselläni oli aikoinaan diane novat ihan akneknkin takia. Kun lopetin, alkoi näpyt taas vaivata. Ihotautilääkärin mukaan kyseessä oli aikuisen (24v) hormonaalinen akne ja söin siis roaccutan-kuurin. Lääkäri sanoi, että koska roaccutan muuttaa ihon rakennetta pysyvästi ja parantaa aknen pysyvästi, sen jälkeen ei enää tulisi käyttää hormonivalmisteita jotka olisi tarkoitettu aknen hoitoon, koska se kumoaa roaccutanin hoidon. Perustui kai siihen, että esim Diane Nova herättäisi hormoniaknen uudelleen.. En sitten tiedä pitääkö paikkansa mutta näin väitti. Ja eipä ole akne tullut takaisin ollenkaan, mutta en ole Diane Novaa sitten sen jälkeen syönytkään...
 

Yhteistyössä