Hakutulokset

1. H

***TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 kesäkuussa***

heipparallaa, pitää välillä käydä jotain kirjoittamassakin (lukenut olen ahkerasti). Tuosta imetyksestä ja raivareista tuli mieleen, että mulla on pari kertaa auttanut se että olen puolittain kapaloinut pojan. eli käärinyt harsolla tms. kädet ja jalat sen verran pakettiin että ei pääse...
  2. H

<3 <3 <3 <3 <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT TOUKOKUUSSA <3 <3 <3< 3 <3

Poika tuli taloon Tiistai iltana 27.5 klo. 17.35 näki päivän valon 4135g ja 52cm pitkä jehveli. Menin maanantai aamun oussiin yliaikaiskontrolliin 41+4(supistukset alkoi sinä aamuna klo6) ottivat osastolle käynnistykseen (ei kylläkään käynnistetty kun oli omia supistuksia) Yöllä meni...
  3. H

<3 <3 <3 <3 <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT TOUKOKUUSSA <3 <3 <3< 3 <3

Nyt ollaan menossa oussiin, 9 on aika yliaikais kontrolliin, saa nähdä mitä sanovat pääseekö sisälle vai pitääkö vielä tulla kotia. Eilen oli kokopäivän housuissa jotenkin "kosteampaa" ja tänä aamuna hitunen verta. nyt on supistellut noin tunnin ajan (ei kylläkään kipeästi) enenpi vähempi...
  4. H

*** TOUKOKUUN TOIVOTUT HUHTIKUUSSA***

Itkuhälyttimestä Onko kellään ollut sellaista tavallita walkie talkie radiopuhelin systeemiä itkuhälyttimenä, jos on niin kuinka paljon niillä on eroa itkuhälyttimen nimellä myytäviin puhelimiin?' Hituel 34+3
  5. H

***TOUKOKUUN TOIVOTUT MAALISKUUSSA***

APUA! Onko mitää muuta flunssa lääkkeitä kuin panadol hot mitä voi käytää raskauden aikana? mulla on kurkku aivan h...tin kipeä ja yskittää kovasti. kaikki oloa helpottavat konstit otetaan nyt toiveikkaana vastaan. Hituel 32+6
  6. H

Heips, Asiasta kymmenenteen onko kellään kokemusta vauvan kylvetys ammeista? Niitä kun tuntuu olevan kaupoissa jos kymmenlaista ja mallista ym. Eili onko järkeä hankkia sellainen muotoillulla pohjalla oleva malli jossa vauva ei pääse niin helposti luiskahtamaan ammeen pohjalle, vai ihan...
  7. H

Carmen Jos kehtaat niin korjaa mulle la 15.5. on näköjään jossain välissä muuttunut päivää aikaisemmaksi. Niin ja poikaa ollaan todennäköisesti tekemässä... :) Huomenna pitäisi taas 2 vk poissa olon jälkeen töihin mennä. ei kyllä kauheesti innosta on ollu niin paljon parempi olo kun on...
  8. H

TOUKOKUUN TOIVOTUT tammikuussa

Repa saako udella mistä sinulla on tarkoitus tilata? Itse kävin katsomassa ja tarkoitus on tilata sellaisesta kuin www.vaunula.fi Niillä on varasto seinäjoella missä voi käydä katsomassa paikanpäälläkin jos haluaa. Äippälomalle jään 9.4 (ainakin kelan laskujen mukaan) Synnytykstä en ole...
  9. H

TOUKOKUUN TOIVOTUT marraskuussa

Heips, Nyt on np ultra ja lääkärineuvola käyty ja kaikki hyvin :) Neuvolatäti (tyttö) ja lääkärit oli meikäläisen kohdalla tosi kivoja. Päivällä muuttui la eli uusi LA on nyt 15.5
  10. H

TOUKOKUUN TOIVOTUT marraskuussa

Itkuja, Mä olen ainakin huomannut, että heti yli 3 tunnin syömättömyyden jälkeen ihan mikä tahansa voi aiheuttaa itkun ja surkean olon, eli kannattaa kokeilla syömistä ensiavuksi jos vaikka työpaikalla on suru puserossa. toimii mulla :)
  11. H

TOUKOKUUN TOIVOTUT lokakuussa

katoilevat viestit, jos jollakin on kovasti ongelmana tuo viestin yhtä-äkkinen häviäminen niin kannattaa varmaan naputella viesti vaikka wordiin ja sitten Copy/Paste se tänne kaksplussaan. niin ei mee jo kirjoitettu teksti hukkaan jos vaikka nettiyhteys pätkii tms.
  12. H

Nyt on sitten päästy ekaa kertaa neuvolassa käymään, kyllähän se jännitti aika kovasti, kun ei tiennyt mitä tuleman pitää ja pelotti, että onko kaikki kunnossa. neuvolan täti oli tosi kiva ja heti aluksi yritettiin kuunnella doplerilla sydänääniä ja kun niitä ei kohtuudella (tässä vaiheessa jo...
  13. H

Heissuli vei, Mua on väsyttänyt niin kamalasti että en ole töissä hereillä tahtonut pysyä ja eilen sitten oli koko iltapäivän semmoinen kuvotus ja öklötys että oli pakko lähteä tunkkaisesta toimistoilmasta ulos ja kotia ennen aikojaan. Kävin sitten tänään lääkärissä ja tämän viikon kirjoitti...
  14. H

TOUKOKUUN TOIVOTUT

Annastiina Mulle voi lisätä listaan esikoisen ja Oys Pienitytöntylleröinen laskuri löytyy täältä: http://lilypie.com/index.html Valitset sieltä mieluiset vaihtoehdot ja laitat la:n Sitten Kopioi se toisena olevan koodi (pseudoHTML... ja se suoraan pastella viestin loppuun ei...
  15. H

TOUKOKUUN TOIVOTUT

Hei, toi lilypie onnistuu sillä lailla että kopiotte Lilypien nettisivulta sen toisena olevan koodin (pseudoHTML... ja se suoraan pastella viestin loppuun ei tarvi mitään muuta.
  16. H

TOUKOKUUN TOIVOTUT

Väsyttää... En tiedä miten selviän töissä olosta, kun tuntuu että ei silmät pysy auki yhtään. Ihan kunnon yöunet olen nukkunut, mutta silti väsyttää niin kamamalasti että joka työpaivä tuntuu aivan kidutukselta, vielä kun on päätetyö niin ei pääse juuri ollenkaan liikkumaan päivän aikana mikä...
  17. H

TOUKOKUUN TOIVOTUT

uus yritys
  18. H

TOUKOKUUN TOIVOTUT

Auts, mä oon juonu ihan hirveesti kahvia kokoajan, en todellakaan tiennyt että sen juontia pitäisi rajoittaa :o Kiitos Annastiinalle hyvästä linkistä tuolla näytti olevan paljon muutakin hyödyllistä tietoa ja aika selkeässä muodossa :) Mistä muuten saa hankituua tuollaisen hienon laskurin?
  19. H

TOUKOKUUN TOIVOTUT

Hemuli79 Tuosta varhaisultran mahdollisuudesta en edes tiennyt ennen kuin rupesin lukemaan näitä palstoja(tällä viikolla), joten asiaa ei paljon ole tullut pohdittua. Sitä tosin ihmettelin, kun varasin neuvola-aikaa se annettiin vasta rv 10:lle (22.10.), että miksi sen pitää ensikertalaisilla...
  20. H

TOUKOKUUN TOIVOTUT

Onpa kiva saada heti "kohtalotoveri" tuossa edellisten kuukautisten aikaan tultiin siihen tulokseen mieheni kanssa että nyt vois ruveta kokeilemaan tuleeko sitä vauvaa vai miten käy. En ois ikinä uskonu, että heti ensimmäisestä ovulaatiosta nasahtaa. Luulin vielä kaikenlisäksi viimeviikolla...

Yhteistyössä