Hakutulokset

  1. S

    Heili karjalasta

    sulle ois yytä. :D
  2. S

    Sää galluppia....

    Millainen sää ja missä päin suomea?täällä jyväskylässä sataa lunta ja nollassa mittari. =)
  3. S

    Kait mä vuodan kohta kuiviin....

    tai ainakin siltä tuntuu. :ashamed: Eilen siis alkoi menkat ja ihan hirveet alkoikin.Viime yönä vuodin 3kpl lastenvaipallista verta.Aina kun liikahdin niin holahti niin paljon että tuntui kun kuset olis housuun tullut.Illalla kun oli pää viel kipee niin menin ja otin aspiriinin kun buranat...
  4. S

    Iltoja!Mimmonen olotila sinulla on tällä hetkellä?

    Minulla armoton väsymys ja päänsärky alkoi jo eilen ja arvasin kun oli niin ärripurri olo että menkat alkaa ja niinhän ne aamulla alkoi. :ashamed: Olis vasta ens perjantaina pitäny alkaa. :/ Ja tää päänsärky on toispuoleista ja ei lähe ei sitten millään. :kieh: Mä odotan että saan lapset...
  5. S

    Ei häviä toi sammas tytön suusta,tarviko siihen daktariiniin reseptin?

    Olen kokeillut kaikkea konsteja ja nyt se on tarttunut minun rintoihin ja sattuu ihanasti kun imettää.Miten noin isolla 10kk voi olla sammas?eikös se ole yleensä ihan vauvoilla?
  6. S

    Mä tein päätöksen.

    Tänään on ihan paska fiilis ja mikään ei huvita. :ashamed: Päätä särkee ja väsyttää,en siivoa tänään.Aamutakki päällä vielä vaeltelen ja lapset hoidan mutta muuta en. :/ Eihän aina tarvi jaksaa touhuta täysillä? :headwall:
  7. S

    Miks aina aamulla palelee?

    Nytkin vaikka on pitkät sepot jalassa,sukat.toppi,aamutakki.fleecepusakka ja silti palelee. :o Mä tykkään talvesta mutta en aamuista kun on ihan hemmetin jäässä aina. :kieh:
  8. S

    Illan jatkoja!

    Mä lähden ilta askareiden pariin jne... :) Muistakaa olla kiltisti. :D :wave:
  9. S

    Aristaako muilla rintoja ennen menkkoja?

    vai missä vaiheessa kiertoa?ihana imettää kun rinnat on valmiiksi arat. |O
  10. S

    Apua!Mä olen hukannut auton luovarin ja auto on menossa myyntiin...

    Olen kolme päivää etsinyt kaikkialta ja ei löydy. :ashamed: Onkohan mahdollista saada uutta luovaria tehtyä?onko tietoa kellään.
  11. S

    Pitäsköhän toi vauvali viedä öiksikin ulos nukkumaan...

    kun nukkuu niin hyvin vaan ulkona.Kohta kolme tuntia vetänyt hirsiä rattaissa. :D Ikinä ei sisällä nuku ½tuntia pitempiä unia. :whistle:
  12. S

    Unipupu

    sulle olis postia. :D
  13. S

    Kehtaako teidän miehet ostaa emätinpuikkoa apteekista?

    Mulla on hiivatulehdus ja en pääse apteekkiin ja miehen pitäs töistä tullessa käydä apteekissa. :whistle: Kauhea jupina vaan että en minä mitään hiivatin puikkoja kehtaa ostaa jne... :ashamed: Kait se kuitenkin tuo kun ei ole vaihtoehtoja. :/
  14. S

    Paljonkohan maksaa kun käy silmälääkärillä?

    Eli mulla on ollut lapsena lasit ja silmää kahdesti leikattu.Näkö on todella huono toisessa silmässä ja pitäs mennä näöntarkastukseen. :/ Tavallinen optikko ei voi kuulemma tehdä sitä koska mulla on ollut lapsena lasit jne...niin pitää oikealle silmälääkärille varata aika.Onko hajuakaan että...
  15. S

    Jos on silmätulehdus niin voiko mennä ulkoilemaan?

    Meillä on kaikilla tenavilla silmätulehdus ja osalla myös kuumetta. :/ Mietin että voiko kuumeettomat lapset laittaa ulos vähäks aikaa päivällä? :ashamed: Mulla kun ei ole kokemusta silmätulehduksista,ei ole ennen ollut lapsilla. :whistle: Pikkasen on muuten tarttuvaa sorttia,aivan kauheaa.Ja...
  16. S

    Voi rähmä,mikähän tuota pyykkikonetta nyt riivaa?

    Temppuillut koko päivän ja kaikki konstit olen jo kokeillut.Sihdit putsannu jne...Kesken pesun alkaa kaikki valot palaa ja ohjelma keskeytyy. |O |O |O
  17. S

    Jee jee,meillä nyt silmätulehdus pienillä....

    Alkuviikosta eppulainen sai tipat ja voiteen silmiin ja nyt tänä aamuna oli kaikilla neljällä pienellä silmät muurautuneet yön aikana lähes umpeen. :/ Onneksi on noita pipettejä jäljellä,saa nähä miten pitkälle riittävät.
  18. S

    Mua jännittää ihan kauheesti ja en oikein osaa alkaa millekkään....

    siskolta tuli aamusella viesti että nyt tuli lähtö laitokselle. :D Mä täällä pidän peukkuja että kaikki menee hyvin. =) :heart:
  19. S

    Huomenta!

    Pitihän se nousta tähänkin päivään.( |O )haukotus jos toinenkin.... :/ Neiti päätti sitten huutaa niin kauan että sai tahtonsa läpi ja pääsi viereen. :ashamed: No,senhän tietää mitä ähinää ja puhinaa se on ja nyt mulla on sitten jo valmiiksi päänsärky tälle päivälle.Aamupalaksi kuppi kahvia ja...
  20. S

    Heissan!Mitäs tänne?

    Eipä ole tullut roikuttua joka päivä palstalla kun on ollut muita kiireitä. =) Mulla oli välillä kovaa väsymystä nukkumisesta huolimatta ja en paljoa ulkoillut. :ashamed: Nyt otin itteeni niskasta kiinni ja joka päivä olen lasten kanssa 2-3 tuntia ollut ulkona.Välillä käydään metsässä...

Yhteistyössä