Hakutulokset

1. P

Mikä lattiamateriaali?

Suosittelisin teille laminaattia ja kivilaattaa! Meillä on nyt olkkarissa parkettia, joka on saanut naarmuja pintaansa koiranpennun kynsistä. Me aletaan rakentaa loppukesällä ja nyt ei laiteta minnekkään parkettia vaan laminaattia + kiveä. Laminaatteja on nykyään aika kivan näköisiä ja...
  2. P

hoitaisitko?

Hoitaisin! Ota vaan hoitoon jos vähänkin siltä tuntuu. Hoitoaikakin on noin lyhyt, pari kk. Kyllä sen jaksaa =)
  3. P

Kertokaas ajatuksia/mielipiteitä

Laita ihmeessä vaan. Antaahan ne korot aina naisellisen fiiliksen =)
  4. P

Synkkä aihe, pelkäätkö kuolemaa?

Mutta mitä on kuoleman jälkeen? Muutummeko mullaksi? Meneekö sielu johonkin paikkaan (taivaaseen/helvettiin)? Kertokaa mielipiteitä!!
  5. P

Ulooos!!!! =)

Mä oon tänään ollut aika aktiivinen. Aamulla kävin kuntosalilla. Sen jälkeen hiihtämässä ja iltapäivällä teen kävelylenkin koiran kanssa. =)
  6. P

uuden vuoden lupaus- suunnitelmat

Karkkilakon aloitin heti joulun jälkeen. Popsin hedelmiä aina kun tekee mieli suklaata :p .
  7. P

ekaluokkalainen ja hien haju

Itselläni on tokaluokkalainen poika. Joskus hiki hieman haiskahtaa, mutta olen vaan patistanut suihkuun ja pesemään kainalot huolellisesti. En aio vielä deodoranttia hänelle hankkia. Olen sitä mieltä, että noi dödötkin sisältää niin vahvoja aineita, että en lapsen iholle halua niitä laittaa...
  8. P

Kirja jota et voinut laskea käsistä

Nykyään tulee luettua tosi vähän ja harvoin, mutta yks mielenkiintoinen kirja oli tositapahtumiin perustuva tarina. Kirjoittaja Corinne Hofmann; Valkoinen masai. Kertoi sveitsiläisestä naisesta, joka rakastui afrikkalaiseen soturimieheen...
  9. P

Onko kenelläkään leivontablogien tms. osoitteita?

"Ruokaohjeita ja herkkuja a la Marie" on ainakin herkullinen sivusto. Sen kautta pääset monelle muullekkin leivonta/ruoka-sivustolle.
  10. P

Suosikki ripsivärisi ja luomiväri?

Ripsivärinä ollut jo kauan Lumenen star effect...tykkään pienestä harjasta ja sopii mun herkille simmuille. Luomiväriä en juurikaan käytä...about kerran vuodessa saatan sipaista ;) .
  11. P

Mitä shampoota&hoitoainetta käytät,entäpä muotoilutuotteet?

Vaihtelen näitä hiustuotteita ahkerasti. Mutta kiinne ylitse muiden on "OSIS". Shampoot ja hoitoaineet ymt tuotteet ostelen systerin putiikista, siis kampaajalta.
  12. P

Mitä ihonhoitotuotteita käytät,ja mitä merkkiä,esim.kasvovesi,pudistusmaito...ym

Vaihtelen tuotteita aika ahkerasti...tällä hetkellä käytössä shiseidon tuotteita (puhdistusvaahto, kasvovesi, kost.voide)...silmänymp.voide on ihan muuta sarjaa; "natural being". Kuorinta-aine on...ootas kurkin...No7. Naamioita ei tällä hetkellä käytössä.
  13. P

Meikkivoiteesi/meikkipuuteri&poskipuna&puuterisi?

Meikkivoiteena on Helena Rubinstein (spectacular). Puuteria en jaksa käyttää, vaikka naaman kiiltelystä päätellen kyllä ehdottomasti pitäis käyttää...sen verran oon laiska! Poskipunaakaan en käytä. En taida osata.
  14. P

Koiraihmiset PINO!

Meillä on 4 kk:n ikäinen cairnterrieri typy...ihastuttava energiapakkaus!!
  15. P

vesirokko aikuisiällä

Voi olla tosi vakava aikuisiällä sairastettuna. Olen kuullut jopa kuolemisesta ja tehohoitoon joutumisesta ko. rokon vuoksi. Ehdottomasti kannattaa ottaa rokote! Onhan tietty mahdollista, että tää kaveri olis sairastanut taudin esim. vauvana tosi lievänä...mutta asian voi tutkia testaamalla...
  16. P

Lahja 8-vuotiaalle pojalle

Meillä 8-v. poika lukee ahmimalla kaikkea mahdollista, mutta suosikkeja ovat Akun taskukirjat ja Risto Räppääjät!!
  17. P

Alle esikouluikäisten harrastukset?

Mun tyttö (4-v.) on arkipäivät hoidossa päiväkodissa. Käy yhtenä iltana liikuntakerhossa. Mun mielestä hän ei tarvi enempää harrastuksia, koska päiväkodissa on jo niin paljon muita lapsia ja touhua! Enkä kyllä töitten jälkeen ole kovin innokas kiikuttamaan lasta harrastusten pariin...pitäis...
  18. P

Kainuusta ketään?

Täällä vilkuttelee :wave: myöskin kainuulainen äitihenkilö. Ikää vähän alle 40-v. Lapsia kaksi. Mukava olis saada lisää ystäviä =) !
  19. P

8 v kaverisynttärit - ideoita!!

Onko teillä omaa pihaa? Miten olis ulkosalla synttärit kera nuotion ja makkaranpaiston? Ulkona yhtenä ohjelmanumerona vois olla vaikkapa suunnistusta.
  20. P

Paras pieni/keskikokoinen koirarotu lapsiperheeseen? Kokemuksia!

Meidän perheessä (vanhemmat + lapset 8-v. ja 4-v. ) on 12 vkoinen cairnterrieri. Melkoisen vauhdikas tapaus! Vauhtia piisaa varmasti vielä aikuisenakin, tarvii tosi paljon lenkkiä ja virikkeitä.

Yhteistyössä