Meikkivoiteesi/meikkipuuteri&poskipuna&puuterisi?

=) no, jatketaan vaan

meikkivoide tällä hetkellä loreal true match, mut en nyt tiiä onko mitenkään huippuhyvä?! Oottelen sen loppumista kun alekorista oon jo ostanu jonkun max factorin... taitaa mulla olla suuntausta tonnepäin =)

puuterissa ei vielä suosikkia, tällä hetkellä rimmel stay matte

orflamelta mulla käytössä bronzing pearls, mitä tupsuttelen sit viimoseks

Meikkivoiteena on Helena Rubinstein (spectacular). Puuteria en jaksa käyttää, vaikka naaman kiiltelystä päätellen kyllä ehdottomasti pitäis käyttää...sen verran oon laiska! Poskipunaakaan en käytä. En taida osata.

En ole käyttänyt meikkivoidetta moneen vuoteen :ashamed: Aiemmin käytin Lumenen Hydra drops (?) kosteuttavaa meikkivoidetta. En voi käyttää ollenkaan mattoja enkä puuteria, iho on niin pintakuiva. Nykyisin käytän vain jotain peitevoidetta peittämään silmänaluset ja näppylät. En edes tiedä onko tuota Lumenea enää markkinoilla... onko kellään vinkkiä hyvästä kosteuttavasta meikkivoiteesta? :wave:

Meikkivoide minullakin käyttämättä pitkään aikaan. Paras oli Max Factorin sellainen vaahtomainen, jota sormella levitettiin, piti mattana ihon koko päivän. Palaan siihen jos tarvis. Puuteria sit käytän sen sijaan, nyt on ihan Niveaa ja Nivean poskipuna, ruskehtava sävy chestnut, korvaa aurinkopuuteria. Tulee ostettua kauheesti meikkejä, pitäisi nyt kuluttaa jo ostetut, ennen kuin ostan taas jotain kivaa..

Alkuperäinen kirjoittaja rentunruusu:
=) no, jatketaan vaan

meikkivoide tällä hetkellä loreal true match, mut en nyt tiiä onko mitenkään huippuhyvä?! Oottelen sen loppumista kun alekorista oon jo ostanu jonkun max factorin... taitaa mulla olla suuntausta tonnepäin =)

puuterissa ei vielä suosikkia, tällä hetkellä rimmel stay matte

orflamelta mulla käytössä bronzing pearls, mitä tupsuttelen sit viimoseks
no, nyt vihdoin pääsin ton max factorin kimppuun, on sellanen kahden voiteen puteli, flawless perfection näyttä kyljessä lukevan... ja kylläpä tuntuu iholla hyvältä, pehmeältä ja näyttää heleältä =)

Joe blascon meikkivoide, poskipunaa en käytä. Puuteri on joku ikivanha Anytime, pitäs kai ostaa uusi. tosin käytän sitä harvoin. Toi blasco ajaa kyllä puuterinkin virkaa.
Mulla on kasvoilla ruusufinni joten peittoa pitää olla ettei ole nenä punaisena koko ajan. Muutoinkin pitää olla tarkka ihonhoitotuotteiden kanssa kun on muutenkin niin herkkä iho.
Koko ajan jotain kokeilus, nyt on putsauksee Bionin tuotteet. Kosteusvoiteena Laveran kasvovoide, on niitä harvoja jossa ei ole alkoholia.

Miulla on joku Lumenen meikkivoide. Peittää mukavan heleästi ja saa ihon näyttämään niiiiiiiiin hyvältä! =) Puuteri on kyllä jäänyt ihan toisarvoiseen asemaan.... Siis tää meikkivoide on joku matta-versio. En kyllä nyt tähän hätään muista edes mikä se on. ( Miekö huonomuistinen?? )

Santeli
Mulla on Kanebon meikkipuuteri, poskipunaa en ole ikinä tuntenut omakseni... Tummien silmänalusten vaalentamiseen käytän Yves Saint Laurentin valokynää (tai siis sivellintä). Ja ihon puhdistuksessa Cliniquen nestesaippua on IHAN ehdoton ykkönen ainakin mulla. Kanebolla on muuten tosi hyvä ripsiväri, joka liukenee 38 asteisessa vedessä, eli "vedenkestävää" jollei satu olemaan kuumetta... =)

Everyday Minerals -mineraalimeikkisarja, voin suositella lämpimästi. Tilaan ko. meikit Yhdysvalloista internetin kautta, helppoa jos omistaa luottokortin. Alle 50 euron ostoksista ei mene tullimaksua. Meikit tulevat todella paljon halvemmiksi kuin Suomesta ostetut ja sopivat ainakin minulle paremmin kuin mitkään aiemmin kokeilemani.

Meikit ovat jauhemaisia, mineraalimeikkejä, ja vaikka ajatuksena tuntuisi, että jauhemainen meikki ei peitä tarpeeksi on totuus toisenlainen: meikit peittävät ihanasti mutta eivät tee pakkelimaista lopputulosta :)

Harvoin käytän meikkivoidetta, nyt on Oriflamen. samoin puuteri (irtopuuteri on Yves Rocherin) ja peitepuikko (mun must tuote) on Lumenen (ollut jo 20 v.) ja sit poskipunana tällä hetkellä se Oriflamen Sun Glow

Alkuperäinen kirjoittaja sibirica:
Everyday Minerals -mineraalimeikkisarja, voin suositella lämpimästi. Tilaan ko. meikit Yhdysvalloista internetin kautta, helppoa jos omistaa luottokortin. Alle 50 euron ostoksista ei mene tullimaksua. Meikit tulevat todella paljon halvemmiksi kuin Suomesta ostetut ja sopivat ainakin minulle paremmin kuin mitkään aiemmin kokeilemani.

Meikit ovat jauhemaisia, mineraalimeikkejä, ja vaikka ajatuksena tuntuisi, että jauhemainen meikki ei peitä tarpeeksi on totuus toisenlainen: meikit peittävät ihanasti mutta eivät tee pakkelimaista lopputulosta :)
Mary Kay on samantyylinen mineraalisarja.

Alkuperäinen kirjoittaja SariK:
Avonin puuterimeikkivoidetta ilman muuta, peittävä ja kaikille ihotyypeille sopiva.
Erityisen suosittu seka/rasvaselle ihotyypille. Löytyy 5 eri sävyä.
Millasta toi puuterimeikkivoide on? Onko samantyylistä kun Lumenen meikkipuuteri? Mä sain just viikolla Avonin Perfect Wear meikkivoiteen ja se ainakin äkkiseltään tuntuu tosi hyvälle.

Alkuperäinen kirjoittaja TaikaMetsä:
Alkuperäinen kirjoittaja SariK:
Avonin puuterimeikkivoidetta ilman muuta, peittävä ja kaikille ihotyypeille sopiva.
Erityisen suosittu seka/rasvaselle ihotyypille. Löytyy 5 eri sävyä.
Millasta toi puuterimeikkivoide on? Onko samantyylistä kun Lumenen meikkipuuteri? Mä sain just viikolla Avonin Perfect Wear meikkivoiteen ja se ainakin äkkiseltään tuntuu tosi hyvälle.
hmm.. en osaa kuvailöla mut tosi hyvä sellainen voidemainen, levittyy hyvin ja tekee puuterimaiseksi ihon mut ei näytä siltä niinkuin jotkut tekee et näkee jos puuteria on käytetty. Melkein parhain näistä Avonin tuotteista. PW onkin kestävälle menolle esim. juhliin tms. ja hyvä sekin hintaansa nähen

Mulla nyt käytössä/kokeilussa MSCHIC- mineraalimeikit. Kaikkee pitää koettaa. Aikasemmin käytin Elisabeth Ardenin meikkivoidetta, joka on aika hyvin peittävää, samettimaista, mutta mun iho kiiltelee aivan vietävästi tän kanssa!

Yhteistyössä