Hakutulokset

1. J

***LOKAVAUVAT 2007 KOLMAS PAINOS***

Minä myös :wave:
  2. J

Blääh...Ei tuo meidän remontti oikeen nopeesti etene.Samperi ku ton isännän täytyy kulkea töissä niin ei saada huonetta valmiiksi :kieh: Nytkin on iltavuorossa ja hommat seisoo. Noh,ehkä se pikku hiljaa valmistuu se prinsessahuone. MaMa tais kysellä eilen menkoista. Täällä siis täysimetys ja...
  3. J

Katjanna Meillä on kans menossa ns. tiheän imun kausi. Alkuyön nukkuu tyytyväisenä noin 4-5 h. ja sitten aamuyöstä alkaa hengailemaan tissillä tiuhempaan. En sit tiedä syökö nälkäänsä vai kutittaako noita ikeniä ja haluaa siksi olla tissillä. Täällä mennään myös vielä täysimetyksellä ja...
  4. J

Huh huh... Me alettiin sitten eilen tekemään remppaa. Vanhin tyttö saa oman huoneen :) Prinsessa sellaisen! Kaikki täytyy olla vaaleanpunaista ja prinsessa kuvioista. Eli meijän isukki pääsi maalaus ja tapetti hommiin. Täytyy sanoa,että ei se niin nopeesti käy mitä kuvittelee. Melkoinen homma...
  5. J

Mites teillä muilla, onko hiustenlähtö ongelmaa? Mulla meinaa lähtä hiukset kokonaan päästä. Ens viikolla ois kampaajalle aika ja aattelin leikata hiukset ja vetästä värin päähän, mut saa nähä jääkö mun haiveneet siihen pesupaikalle. Odotusaikana mulla tummu hiukset aivan älyttömästi ja nyt...
  6. J

Meillä viihdytään kans lattialla jumppamaton päällä. Siskot käy siinä vieressä sit leikkimässä ja juttelemassa. Kovasti pyörähdellään ympäri ja nyt olen huomannut, että yrittää jo ottaa ryömimis liikkeitä. Kädet ei vielä toimi ihan suunnitelman mukaan, mut jalat potkivat kovasti vauhtia. Kivan...
  7. J

Kävin muutamia kertoja silloin masupuolella kirjoittelemassa.Lask.aika oli 14.10 mutta tyttö syntyi jo 30.09. Nellalla tuntui noita nystyröitä vielä pari viikkoa sitten ja nyt tosiaan oli jo ien puhki. Meillä noilla vanhemmilla tytöillä puhkes ensimmäiset hampaat vasta 9 kk:n iässä. En siis...
  8. J

MaMa meillä kans syödään lähes taukoamatta sormia/nyrkkejä. Tutti ei kelpaa ollenkaan. Nyt sitten sain pongattua hampaan alkuja. Alhaalle näyttää tulevan purukalustoa :) Olen kyllä huomannut, että tyttö on kiukkusempikin ja viime yönä nukkui katkonaista unta. Yleensä nukkuu tyytyväisenä...
  9. J

****LOKAMASUT LOKAKUUSSA*******

Ihana pikkuinen tyttö vauva parkaisi ensimmäisenkerran 30.09 rv 38. Synnytys eteni nopeesti ja hätäsektio jouduttiin tekemään, koska vauvelihan oli perätilassa. Neidin mitat 3555g ja 50 cm. Nyt sitten vihdoin kotona, paluu arkeen, IHANAA =)
  10. J

***LOKAMASSUJEN SYYSKUU***

TIN: Minulta otettiin eilen sitä supistuskäyrää, kun olin synnärillä käännösyrityksessä. Mulla tuli noita voimakkaita supistuksia aika tasaisin väliajoin,näkyi siinä monitorissa yli 130 lukemia ja käyrässä näkyi niitä piikkejä. Sitten ne suppailut heikkenivät ja onneksi pääsin kotiin.Ei...
  11. J

Yksäiti84 elä sinä hättäile, kyllä asioilla on tapana järjestyä. Jos vauveli on vielä mahtunut kääntymään, niin se voi vielä hyvinkin kääntyä takaisin pää alaspäin. Minullahan on myös vauva perätilassa. Pää tuntuu kovana pallona tuossa vasemmalla ylhäällä ja jalat vispaa oikealla ylhäällä. Hän...
  12. J

Mulla on myös tuon turvotuksen kanssa ongelmia. Sormet muistuttaa prinssinakkeja ja jalat on kuin norsulla. Ananas ja mansikka kuulemma poistaa turvotusta, mutta eipä ole tepsinyt ainakaan minulla. Vettäkin tulee juotua ankarasti ja sit vessareissuilla ei tule ku muutama onneton tippa pönttöön...
  13. J

Paljon Onnea VILMA-ONNI :heart: Nyt niitä vauvauutisia alkaa putkahtelemaan =) Kukas on seuraava???
  14. J

Olipas se virkistävää vetästä päikkärit tuossa sohvalla.Toinen tyttö kylässä ja toinen katsoi kiltisti elokuvaa, mieskin lähti töihin niin rauha maassa ( ainakin vähän aikaa ) :laugh: Mites teillä muilla, joko alkaa mammavaatteet puristaa? Mulla alkaa jo kaikki mammakuteet puristaa tuosta...
  15. J

Vieläkö mahtuu joukkoon suureen? :wave: Täällä olisi myös yksi mamma,jolla laskettuaika 14.10. Kolmas raskaus menossa.Tyttäret ovat 3- ja 5-vuotiaita, melkoisia rasavillejä. Oys:n olis tarkoitus ehtiä synnyttämään. Molemmat tytöt ovat syntyneet ennen laskettuaikaa, ensimmäinen rv 35 ja toinen...

Yhteistyössä