Hakutulokset

  1. T

    Kolmatta lasta "yrittävät"

    Tervetuloa uudet! Mulletuli täti kylään perjantaina. Nyyh! Eli uutta kiertoo elellään jo kolmatta päivää. Masentaa kyllä ja kovasti. Varmaan hormoonitkin vaikuttaa mutta ilman kyyneleitä en ole selvinnyt. Nyt alkaa jo helpottaa. Täti kyllä aina muistaa ilmoittaa tulostaan kun mullaalkaa...
  2. T

    Kolmatta lasta "yrittävät"

    Heissan! Joopa joo, lääkärissä kävin ja yllätyksekseni musta ei löytynyt sittenkään mitään vikaa!!! Eli yrityksessä ollaan kovasti mukana! Nesteet munasarjoissa olivat kai jotain ovulaation aiheuttamaa verenvuotoa. Nyt siellä ei näkynyt mitään omituista. JES!!! Nyt lääkäri suositteli...
  3. T

    Kolmatta lasta "yrittävät"

    Heissan! Onnea plussanneille, ja tervetuloa kaikki uudet tulijat. Mä täällä jännään perjantaista lääkäriaikaa. Oviskin tuli ja meni ja olihan meillä tietenkin yritystä. Mietityttää, että jos nyt oliskin tärpännyt, näkyisikö alkio jo ultrassa ja haittaisiko se koepalan ottoa. Luulisin, ettei...
  4. T

    Kolmatta lasta "yrittävät"

    Ooooonneeeaaaa! Stoppis ja nasu79 !!! Mulle tuli muuten täti kylään keskiviikkona! Eli kp 3 nyt menossa. Jospa ne paikat nyt puhdistuisi. Mulla on kyllä varmaan jokin hormonihäiriö koska kiertoni oli ennätys lyhyt! Tässä nyt vaan odottelen sinne lääkäriin menoa, että ei mulle kummempia kuulu...
  5. T

    Kolmatta lasta "yrittävät"

    Heissan vaan pitkästä aikaa! Mä nyt kävin tiistaina yksityisellä gynellä elämäni ensimmäistä kertaa ja huonoa kuuluu. Lääkäri ultrasi mun kohdun ja munasarjat; oikeassa munasarjassa oli nestettä, mikä ei ole normaalia. Kohdun limakalvo näytti jotenkin oudolle. Lääkäri ei ruvennut arvailemaan...
  6. T

    Kolmatta lasta "yrittävät"

    Pahoittelut kaikille tädin riivaamille! Mulla tuli jo viikonloppuna aikainen ovulaatio ja tulihan sitä vähän peuhattuakin vällyjen alla. Nyt siis menossa tämä inhottava odotus. Testiä en ole ostanut, koska olen saanut pettyä niiiiin monta kertaa. Nyt siis vain odotellaan. Olen miettinyt...
  7. T

    Kolmatta lasta "yrittävät"

    Meilläkin molemmat pojat ovat saaneet alkunsa eka yrityksestä. Nyt kun kolmatta ollaan puuhailtu jo 9kk niin välillä tuntuu, ettei varmaan luomuna onnistuta. Varasin ajan gynelle, että tekis perusteellisen tutkimuksen onko mussa jokin vikana. Välillä kiukuttelen miehelleni hänen tupakoinnistaan...
  8. T

    Kolmatta lasta "yrittävät"

    Hei! Pitkään olen keskusteluja lukenut, mut tää paikka taitaa olla mulle. Kolmatta ollaan "tehty" jo tammikuusta asti, eli kohta yhdeksäs yritys. Kp 8 (29-35). Jospa sitä nyt pian plussaisi kun tänne tulin. Lapset -98 ja -03 ja kasvavat vaan isommaksi koko ajan...

Yhteistyössä