Hakutulokset

  1. M

    Neuvoja kaipaillen

    Osaisko joku neuvoa kun täällä paniikki iskenyt pintaan, eli menkat myöhässä ja rinnat kipeät, eli Ei arista niinkuin on raskauksissa aristanut. Tein raskaustestin joka negatiivinen..En tiedä siirränkö itse menkkoja kun olen niin stressaantunut Tilanteesta ! Lapsiluku ns täynnä,joten kauhulla...
  2. M

    JOULUVAUVAT 2007

    Täälläkään ei sivu näy.. Vähän meidänkin kuulumisia..Eli pikku-eemelillä oli se ilmarinta,jonka vuoksi oli reilu viikon sairaalassa. Oli tosi rankkaa päästä kotiin kun vauva jäi sairaalaan..Sairaalassa sitten oltiin aamu kahdeksasta ilta kymmeneen ja haikein mielin kotiin. Onneksi kaikki...
  3. M

    Vastasyntyneellä ilmarinta, muita saman kokeneita?

    Moi, Meillä todettiin vastasyntyneellä ilmarinta ja on nyt sen vuoksi lastenosastolla hoidossa. Onko muita saman kokeneita ?
  4. M

    Joulun odottajat TAMMIKUUSSA

    Heips, Meille syntyi poika 29.12 klo 18,20. Pituutta 51cm painoa 3660g. Synnytys käynnistettiin ja kesti vain 3 tuntia. Pienellä peikko pojalla ilmarinta,joten itse pääsin tänään kotiin, mutta vaavi jäi vielä lastenosastolle hoitoon. Hyvää uutta vuotta !
  5. M

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Täällä PKL käynti takana. Viikkoja huomenna 42..Näin sitä luuli,että syntyy hyvissä ajoin ennen Joulua ja tässä ollaan :laugh: Lauantaina uudelleen,jos ei mitään ennen sitä.. Painoarvio oli 3700g.
  6. M

    Kun vauva laskeutuu uomiinsa..

    Moi, Itsellä kolmas raskaus menossa ja vauva laskeutu tosi aikaisin lähtöuomiin. Itse en sitä tuntenut, mutta lääkäri näin kertoi. Samaten kohdunsuu on ollut auki,lyhyt ja pehmeä jo viitisen viikkoa. Kovasti vakuuteltiin, että syntyy hyvissä ajoin ennen laskettua tai viim laskettuna aikana...
  7. M

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Moikka,Onnea kaikille nyytin saaneille ! Täällä mennään viikolla 41+0. Alkaa kyllästyttämään... Muita yliaikaisia ?
  8. M

    ***JOULUN ODOTTAJAT*** Lokakuu

    Täällä olisi yksi Jorviin menossa oleva..Pelolla seuraan kun nyt HUS katsoo 100-150 km säteellä paikkoja, jonne synnyttäjät voi ohjata. Matkaa siis tulisi.. Toivotaan, että irtisanomiset peruuntuu...
  9. M

    ***JOULUN ODOTTAJAT*** Lokakuu

    Neuvola kuulumisia; viikkoja 30+0 RR 125/72 pissa ok Hb 117 pysyttelee samalla tasolla kun rautaa en pysty syömään kohdunpohjan korkeus 25 sykkeet 130 Painoa tullut 380 g /vko yhteensä 2,4 kg koko raskauden aikana Mulla viimonen lääkäri vasta viikolla 37. Menee aika myöhäselle minusta...
  10. M

    ***JOULUN ODOTTAJAT*** Lokakuu

    Heti täältä aamutuimaan kysymystä pukkaa ;) eli onko kellään ollut vatsakipuja täyttyneen rakon takia ? Juon itse paljon vettä ja viime yönä heräsin kamalaan vatsakipuun. No rakko oli ihan täynnä ja kipu helpotti vessakäynnin jälkeen. Muita ?
  11. M

    ***JOULUN ODOTTAJAT*** Syyskuu

    Sokerirasituksesta selvitty. Tulokset saa myöhemmin, mutta ei se niin kamalaa ollut kun luulin. Kamalaa litkua, mutta alas sen sai kuitenkin. Pi pa relle; Ikää on kertyny 30 v ja Jorviin menossa synnyttämään. poikaa odotellaan. Päivän jatkoja kaikille !
  12. M

    ***JOULUN ODOTTAJAT*** Syyskuu

    Täällä yksi uskaultautuu mukaan. LA 14.12 ja kolmas muksu tulossa. Huomenna sokerirasitukseen, apuva :( Kertoisitteko kokeneet mitä se litku on mitä juodaan ja kuinka paljon.. Päivän jatkoja kaikille =)

Yhteistyössä