Hakutulokset

  1. M

    Kertokaa mulle, mitä tehdä rikkinäisille alus- ja pussilakanoille?

    Enkä heitä! *heristää sormeaan* Mä tarvin vielä vittuani!! Mut mene sinä ulos hengittelee rauhassa ja löysää sitä pipoa jo!! :hug:
  2. M

    Onko voittanut TANKOKUNINGAS ROMANI?

    Sit vois olla vielä kuninkas :D Sori :ashamed:
  3. M

    Miten kuivaatte pyykit sisällä?

    Meillä myös rumpu on, mutten käytä. Toooodella harvoin jonkun vaatteen pyöräytän, jos on pakko saada pian kuivaksi. (Mies osti kuivausrummun keväällä, vaikken mä sitä halunnut.) Meillä on viisi siivekkeellistä telinettä ja niillä kuivailen 8hengen pyykit sisällä. Hyvällä säällä nostan...
  4. M

    Kertokaa mulle, mitä tehdä rikkinäisille alus- ja pussilakanoille?

    Täällä kirppari ei huoli rikkinäisiä, ottavat vain ehjää ja puhdasta vaatetta ja tavaraa lahjoituksena myyntiin.. Pitää sit kysellä onko täällä jonkunlaista martta-toimintaa, jos sinne kelpaisi.
  5. M

    Kertokaa mulle, mitä tehdä rikkinäisille alus- ja pussilakanoille?

    Siivosin kaappeja ja kasa olisi lakanoita, joita enää petiin laiteta. Mitä niille tekisi? Kelpaisko ne jollekin, mihin? Itsellä ei aikaa ja ideaa, mitä niillä tekisi.. Ja roskista en viitsisi turhaan niillä kuormittaa..
  6. M

    Kyllä sinkkuäidillekin paras ratkaisu on perhepeti :)

    Niinpä. Pääasia, että lapsi nukkuu sekä äiti/isä myös.
  7. M

    Uskaltaako kukaan myöntää painavansa enemmän kuin 100 kiloa?

    Niinpä :saint: Mutta niitäkin on jotka huijaavat jopa itseään :whistle: "Enhän MINÄ nyt voi niin paljoa painaa.." Tunnen muutaman..
  8. M

    Uskaltaako kukaan myöntää painavansa enemmän kuin 100 kiloa?

    Minä uskallan :attn: Painoa 100,3kg. :'( Rv31 menossa..
  9. M

    Pääseekö muut kirjautuun normaalisti?

    Pääsin kirjautuu, mut yv:t ei pelitä :headwall:
  10. M

    Mun pieneni liimattiin ehjäksi :/

    Meillä on kakkosen otsa joskus liimattu, parin sentin pituinen syvähkö haava. Suihkussa ja saunassa ei saanut muutamaan päivään käydä. Että varmaan kolmisen päivää jos kuivana pysyisi..
  11. M

    Mua hävettää kun asutaan niin ahtaasti

    Mä varmaan jätän kertomatta millaisissa tiloissa me asutaan tilapäisesti(=tällä hetkellä 6kk menty näin) :whistle: Niin ja perheessä isän ja äidin lisäksi kuusi lasta sekä seitsemäs tulossa ;)
  12. M

    Vitsi miten ihanat bodyt!

    Kiitos linkistä :whistle:
  13. M

    onko spermassa kaloreita??

    Eli miehelle sitten ilmoa ennen laukeamista, että tarvii mitata tuo lastin määrä ennenkuin nielaisen.. Juuh :saint:
  14. M

    rv 32 ja raajat puutuu koko ajan (varsinkin yöllä)

    Mulla tuota esiintynyt raskauksissa myös. Käsivarret puutuu todella helposti ja jalatkin välillä. Joutuu ihan nousta pois sängystä kävelemään ja hieromaan käsivarsia. Väsyneenä todella inhottava vaiva |O
  15. M

    Sisarusten ikäero 2v 4kk. Sisarusrattaiden hyöty?

    Meillä pojilla 2v3kk ikäeroa. Isompi tahtoi jo itse kävellä ja ajella pyörällä lenkkeilyn aikana. Että meillä ei paljon tullut noilla sisarusrattaita käytettyä. Joskus väsyneenä suostui hetkeksi kyytiin. Ekalla ja tokalla reilu 1v ikäeroa ja heillä tuli sitten parin vuoden verran käytettyä tuplia.
  16. M

    mikä vi**u tää miramequiq on???

    Huomattu :D Ja sit poistelee viestejään. Ikää luultavasti 8-12vuoden väliltä :laugh:
  17. M

    jos lapsen synttärit on alkuviikosta, ja niitä pitäisi juhlia vkloppuna, niin

    Black Dahlia peesailisin.. Meillä pojalla alkuviikosta(tiistaina) synttärit ja juhlitaan jo sunnuntaina, koska viikolla isi ja kutsutut eivät pääsisi paikalle.
  18. M

    Miä' tää uus juttu on naamakirjassa??

    Voit vaihtaa oman nimen seinälläsi, vaikka Pirjoliisaksi :D Antaa muutaman nimivaihtoehdon mitä voit käyttää, tulee omasta etu- ja sukunimestä. Tai sitten laitat ihan jonkun itsehaluamasi nimen.
  19. M

    puoli tuntia niin tulee kosteusmittaaja (kävi ja meni)

    Kurkkaa profiiliin :whistle: :D

Yhteistyössä