Hakutulokset

1. L

Äitiyspäivärahasta kysyttävää...

ok,kiitos sulle.:) :hug:
  2. L

itse olin vuoden 2005 perustyöntekijänä,ja vuoden 2006 elokuusta olen ollut esimiehenä,eli tulot ovat nousseet huomattavasti.Eli jos meille tulisi lapsi ensi vuonna,2008,niin silti katsottaisiin vuoden 2006 tuloja joista puolet vuodesta olen tienannut aika surkeasti verrattuna tähän hetkeen.Outo...
  3. L

töissä olen nyt ihan normaalisti,nuorin lapsi on 5v
  4. L

Kiitos ,se sitten siitä miettimisestä :/
  5. L

kuinka vähän kehtaat lahjoittaa nälkäpäiväkeräykseen

En laittanut mitään :ashamed: Mulla menee joka kk 20 ? Spr:n tilille,joten saa riittää :x
  6. L

Mitenkäs se nyt meni se mammarahan lasku?Siis jos nyt tulisin raskaaki ja lapsi syntyisi joskun ensi kesänä...Tuleeko äippäraha silloin minkä vuoden tulojen mukaan?Vai laskettiinko se jotenkin perus kk-palkasta? Ihan pihalla olen :/ Siis en ole tällä hetkellä raskaana,mutta pohdin vain jos...
  7. L

minkä kauneusleikkauksen voisitte tehdä?

rintojen kohotus / suurennus nyt ainakin pitäsisi tehdä ja jos olisi oikein paljon ylimääräistä rahaa niin tekisin myös rasvaimuja ;)
  8. L

Klo 12 pino?*tervehdys kaikille*samalla terkkuja rappupoliisilta...

Moikka taas.Meillä on esikoinen sairaana joten hyvin ehdin taas plussailla tämän päivän B) Ainiin ja ne ketkä muistavat meidän "rappupoliisin" niin sainpahan taas rouvan kiukkuiselle päälle.Kävin jo eilen illalla tekemässä pesutupaan varauksen koko täksi päiväksi ,ja tänään tuli poliisi...
  9. L

Törmäsin rappupoliisiin *auts*

niinpä,meinasin sanoa että rouvalla taitaa maksaa sossu,mutta mulle aivan sama miten maksaa ja kuka maksaa..Toi asenne vaan koko eukolla oli niin idioottimainen :kieh:
  10. L

niinpä,meinasin sanoa että rouvalla taitaa maksaa sossu,mutta mulle aivan sama miten maksaa ja kuka maksaa..Toi asenne vaan koko eukolla oli niin idioottimainen :kieh:
  11. L

laittakaa ihmeessä vinkkejä,mutta varautukaa että poliisi valittaa seuraavaksi mun toilailuista jossain Hesarin mielipide sivuilla :laugh:
  12. L

terveisiä,kaikki oli ok,mutta oveen oli tullut lappu missä toivotaan että Pesutupa varataan aina vrk ennen käyttämistä.Allekirjoitus kohdassa oli TALOYHTIÖN HALLITUS Siis ei kai kaupunginvuokrakämpissä nyt mitään taloyhtiön hallitusta ole???En mä ainakaan ole kutsua saanut mihinkään...
  13. L

täytyy varoittaa miestäkin tuosta kyttääjästä |O Lähdenkin tässä viemään seuraavaa koneellista kuiv.huoneeseen,saa nähdä törmäänkö tuohon ihanuuteen taas :D
  14. L

yleisesti ottaen teitittelenkin vanhepia ihmisiä,mutta tässä tapauksessa paloi hihat. :attn:
  15. L

siis pk-seudulla asun.Onneksi tämä vaan väliaikaista :/ Mä en sitä paitsi tajua tota sähkötolppa juttua en sitten millään.Tolppa sisältyy perusvuokraan,samoin toi kuivaushuone.Ilmeisesti se rouva kyttää kokoajan mitä rapussa tapahtuu :attn:
  16. L

Voiko elämä olla jollakin noin helxxxxx vaikeaa??? Kävin viemässä pyykkejä kuivaushuoneeseen,kun tulin pois törmäsin rapussa n.60 v rouvaan.Tässä lyhennelmä keskustelusta Rouva:Veitkö sinä pyykit kuivumaan? Minä: vein R: siitä olisi pitänyt laittaa vihkoon merkintä eilen M:jaa-a...
  17. L

G:onko ikävä m/s Cinderellaa?

tekeekö silja europa 20 t miniristeilyjä?Ihan mahtavaa jos tekee *pomppii siljan sivuille* =)
  18. L

G:onko ikävä m/s Cinderellaa?

Minulla on. Oli aivan mahtava paikka mennä kaveriporukalla kyseiselle laivalle.Ensiksi syötiin ja juotiin hyvin,sen jälkeen biletystä ja aamulla sai nukkua pitkään =) Kenenkään ei tarvinnut miettiä että herättää lapset kun menee keskellä yötä kotiin,ei tarvinnut pohtia koska lähtee...
  19. L

palstan jumitus ottaa päähän

kurja homma kun vastaa viesteihin vähänkään pidemmällä tekstillä niin näytölle tulee "sivua ei voi näyttää" ja eikun taas uudestaan kirjoittamaan :kieh: :o

Yhteistyössä