Sain lähetteen ylävatsan ultraan,hitto mä olen ihan varma että sieltä löytyy jotain kauheata..

kiva odotella kaksi viikkoa sitä.pah.

On ollut siis vasen kylki kipeä,tuosta ihan pallean kohdalta,aristi jonkin verran kun lääkäri sieltä paineli.Välillä selkä särkee ja säteilee kyljen kautta jalkaan asti..

:snotty:

vieras
Minulla löytyi endometrioosi noilla vaivoilla, paitsi että lisäksi minulla oli alavatsakipua. Kyljen alla tuntui kipua niin että joutui istumaankin vinossa ja lisäksi minulla oli kovat iskias tyyliset kivut selässä joka säteili jalkaan. Käytin jatkuvasti vahvoja kipulääkkeitä, mutta kun endo leikattiin pois niin kaikki vaivat lähtivät.
Voi olla siis oikeastaan mitä vaan, en minäkään olisi uskonut että tuo endometrioosikipu voi säteillä kylkeen asti niin kovana

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minulla löytyi endometrioosi noilla vaivoilla, paitsi että lisäksi minulla oli alavatsakipua. Kyljen alla tuntui kipua niin että joutui istumaankin vinossa ja lisäksi minulla oli kovat iskias tyyliset kivut selässä joka säteili jalkaan. Käytin jatkuvasti vahvoja kipulääkkeitä, mutta kun endo leikattiin pois niin kaikki vaivat lähtivät.
Voi olla siis oikeastaan mitä vaan, en minäkään olisi uskonut että tuo endometrioosikipu voi säteillä kylkeen asti niin kovana

mulla onihan samat vaivat!!!alavatsa on kanssa toisinaan tosi kenkku.iskiasta olen kanssa miettinyt...kerro miten se selvisi?menen kohta googlettamaan....

vieras
Menin gynelle hakemaan ihan vaan pillereitä ja valitin samalla myös alavatsakivuista. Katsoi ultralla, mutta endohan ei sillä näy niin laittoi laparoskopiaan. Kyseli että mitä muita vaivoja on ollut, siis ihan mitä vaan....ja kerroin että ylävatsakipua ja selkä on tosi kipeä ja on kuin iskias. Gyne oli sitä mieltä että voivat hyvinkin olla endometrioosia

Yhteistyössä