Hakutulokset

  1. K

    Imatra!

    Aina on tilaa uusille ystäville Imatralta! Jos on alta kouluikäisiä lapsia, niin seurakunnan (kukaan ei kysele uskonasioista) avoin kerho, esim. Olavinkulmassa on hyvä paikka tutustua muihin äiteihin. Ja minuun voi ottaa aina yhteyttä (molemmille pojilleni kelpaisi kyllä leikkiseura). Jos...
  2. K

    Imatralaisia äitejä?

    *tiedottaa*
  3. K

    Imatra ja lähialueiden äidit

    Mistä päin Imatraa olet? Laita yksityisviestiä jos tahdot. Voi olla, että tiedetään entuudestaankin toisemme, tai sitten ei, mutta selviäähän se ajastaan ;)
  4. K

    Mikä tuota kissaa vaivaa???

    Nyt 16- vuotias leikattu herra on mourunnut lähes koko ikänsä. Dementoitunut?! ehkä joo. Tylsistynyt?! Okei sitäkin, mutta eniten veikkaan, että kissan mielestä vaan olisi kiva jos SINÄ pitäisit hänelle seuraa öisin ja nukkuisit sitten päivällä niinkuin hänkin tekee. Huomannut, että saa palvelua...
  5. K

    Akvaarion omistajat ( kotiloista )

    pienemmässä akvassa, ostettiin myrkkyäkin. Ostettiin 250l akvaan 4 harlekiininuoliaista, ei ole ollut sen jälkeen kotiloita kovin montaa näkyvillä. Muita ongelmia kylläkin riittää ;) Nuoliaiset syö kotilloita, valitse niistä akvaarioosi parhaiten sopiva parvi. Isommassa akvaariossa on...
  6. K

    Kotka-Hamina

    Mullakin on sun numero jo kännykässä... Sen enempään en ole kyennyt :)
  7. K

    Luppakorvauros tarvitsisi uuden, hyvän kodin

    Vieläkö kani on sinulla vai löytyikö uusi koti?
  8. K

    ASUINPAIKKAGALLUB

    :wave:
  9. K

    Kotka-Hamina

    Pahoitteluni, että vastaukseni kestävät. Tulen kyllä sinnekin päin suomea, joskus. Nyt on vaan IRL niin kiireistä ettei ehdi koneella istuskella.
  10. K

    Kaakonkulman vauvat 2008

    En nyt niin useasti täällä hengaile, mutta hengessä olen mukana. Pojat 12/02 ja 01/08.
  11. K

    Kotka-Hamina

    Valpuri, sulle on yv postia. Laittakaa muutkin Kotka- Hamina seutulaiset postia. Tahtoisin saada kyläily/kahvitteluseuraa sieltäpäin Suomea.
  12. K

    Kotka-Hamina

    ja kaipailisin sieltäkin päin äitikavereita, joiden luona voisin lapsieni kanssa vierailla vaikka kahvittelemassa. Laittakaa yv:tä, luen satunnaisesti, mutta vastaan kaikille ihan varmasti kunhan vaan ehdin.
  13. K

    Pelkosektio!?

    Ja toipunut olen 100x paremmin kuin alatiesynnytyksestä. Tämä vaan ihan tsemppaukseksi niille, jotka miettivät asiaa. Ei järjettömän pelon kanssa ole kiva elää ja jokainen tietää kroppansa ja voimavaransa parhaiten ihan itse. Hyvin suunniteltu on jo puoliksi tehty, eikö se niin ole?! Ja jos...
  14. K

    Tammikuu2008*LOKAKUU*

    Onneksi Pötkylä selvisi säikähdyksellä. Ja suosittelisin kyllä vierailua uudelleen sen lääkärin luona ja sairaslomaa. Raskaus tuntuu menevän ihan huomaamatta. Vaivoja on vaikka muille jakaa, mutta johtuvat aika paljon edellisestä raskaudesta ja synnytyksestä ja hyvin olen toistaiseksi...
  15. K

    mikä Rv ja paikkakunta menossa?

    juu, en ole kyllä varma noista viikoista ;)
  16. K

    jos saisit valita itse niin alatiesynnytys/sektio

    Kun kahdesta pahasta oli pakko valita se vähemmän pahempi. Yksi alatiesynnytys takana.
  17. K

    Onko Imatralaisia tai lähiseudulta ketään?

    Koetan vastata mahdollisimman nopeasti kaikille. Meni vähän aikaa ennenkuin löysin viestit.
  18. K

    lappeenranta/joutseno ja imatra

    Poika kohta 5-vuotias, Autokin on. Toinen lapsi tulossa tammikuussa jos kaikki vaan menee hyvin. Kahvittelu- ja leikkiseura kyllä kelpaisi.
  19. K

    Miksi ero mielessä

    Mun parisuhdeongelmat on ihan henkisellä tasolla. Olen pohtinut hirveästi eroa, enemmän tai vähemmän kesästä 2005. Välillä menee parisuhteessa paremmin, mutta jossain vaiheessa mies taas vetää maton jalkojen alta. En koe voivani olla oma itseni miehen kanssa.
  20. K

    Miksi naisille pitää höpöttää tunteista, niinkuin oikeesti miksi?

    Kyse on toisen arvostamisesta. Teot puhuvat kyllä puolestaan, mutta täytyyhän ihmisen tietää mitä mieltä toinen on. Miltä siis mikäkin asia tuntuu ja millä mielellä asiaa ajattelee ja mitä ajattelee. Ei sitä "rakastan rakastan- höpötystä" kukaan halua jossei siinä ole oikeasti tunnetta...

Yhteistyössä