Hakutulokset

  1. juliuksen äiti

    vitsit mikä aamu, nyt on äidillä itku kurkussa :(

    juliuksella alkoi nyt 3. tarha viikko, ja ette arvaa miten hysteerinen oli... heti aamusta huusi vaan yhtä lausetta "äiti mä en haluu tarhaan!!" eikä mitään muuta... mikään ei saanut sitä rauhoittumaan. vein sen tarhaan itse vaikka isi viel yleensä, koska oli pakko keskustella et mikä ihme siin...
  2. juliuksen äiti

    AUTTAKAAS NYT! MITEN SAAN LISÄTTYÄ HUUTIKSEEN NIIT KUVIA SINNE ALAS??

    SIIS NIIKU SEN PÄÄKUVAN OSAAN LAITTAA MUTKUN PITÄSI LAITTAA SYÖTTÖTUOLISTA MILJOONA MUUTAKI KUVAA NII MITES SE ONNISTUU, OSAISKO JOKU AUTTAA?
  3. juliuksen äiti

    kaalimaan tenavat/kakarat!!

    olisko kellään joutavana hyväkuntoisia tenavia? olisin kiinnostunut ostamaan... :)
  4. juliuksen äiti

    tallinnaan menossa!! missä kannattais käydä halpoja vaatteita yms...

    ajatellen, kenkiä, laukkuja yms yms. vaatetta lapsille, aikuisille... entäs meikkejä yms, hiusjuttui... kaikkee sälää :) ja silleen että on vaan päivä aikaa siinä kierrellä, eli ei kovin kaukaa satamasta :)
  5. juliuksen äiti

    kellään myydä koon 62 neuletakkia typylle

    vaaleanpunasen mekon päälle häihin... :wave:
  6. juliuksen äiti

    tarvitseeko kukaan aventin sähköstä rintapumppua?

    takuuta viel 2v. jäljel... hintana 80e oma imetys jäi sairatumisen takia, kovat lääkkeet... harmittaa kun maaliskuun alussa ostin kyseisen koneen ja nyt vaan lojuu tuolla :(
  7. juliuksen äiti

    diabetes alle 2 vuotiaalla?

    meidän perheen isillä on nuoruusiän diabeetes. siis ei tämä ylipainon aiheuttama. insuliinit lääkkeenä. 5x päivässä. senpä takia pojaltamme otettiin heti synnytys laitoksella nämä testit(olin trigr tutkimuksessa) ja tulos oli negatiivinen. nyt poikani on kokoajan kinuamassa vettä ja juo yhden...

Yhteistyössä