Hakutulokset

1. M

Ikävät ajatukset

Kiitokset vastanneille. Niinkai se on, että paras on olla vaan ajattelematta. Varsinaista masennusta en itsessäni tunnista, mutta olen aika taitava tuossa kauhuskenaarioiden maalailussa. Ihan hyvä on kuulla, että on muitakin. Ei auta, kuin ajatella mukavia ja tuoksutella silkkistä vauvantukkaa...
  2. M

Ikävät ajatukset

Eilisestä lähtien mielessä pyörinyt, en ole vielä voinut edes miehelle tai kenellekkään muulle tätä murhetta kertoa, omassa mielessä vaan pyörittelen: Meillä kolmas lapsi, kahden kuukauden ikäinen poika. Helppo, rakas, ihana hyväntuulinen vauva. Koko perheen lellikki ja kertakaikkiaan onnen...
  3. M

Onko olemassa pastoroituun maitoon tehtyä parmesanjuustoa???

Ukko paistoi pihvejä, jotka oli TOSI medium, ja huomautin siitä kyllä, mutta söin kuitenkin. Nyt istun tässä, ja oon tietty ihan varma, että mulla on toksoplasmoosi. Raskaanaolemiseen liittyy kyllä tää vankka luulosairauden oire myöskin... :/
  4. M

Ihana plussaus tänään!

Ultrassa tänään kaikki ihanasti!! Kaveri on huikean urhoollisen hienot 8 mm, vastaa juuri aikaansa 6+6, sydän läpätti upeasti ja kaikki oli hyvin!! Kyllä helpotti ja itkettikin toki!!
  5. M

Ihana plussaus tänään!

Harmitukset! Mutta uutta yritystä kehiin vaan, eikähän se yrittäminen niin vastenmielistä onneksi ole :) Mulla huomenna ultra, jännittä oikein kovasti. Oikein todella kovasti. Toivottavasti kaikki hyvin...
  6. M

Ihana plussaus tänään!

Raskaustesti tehty viikko sitten, nyt siis n. viikko 6, laskettu aika vappupäivänä -08. Edelliset lapset 10v. ja 8v., luulin että lapsluku olisi tuossa, mutta tälläinen yllätys nyt sitten. =)

Yhteistyössä