Hakutulokset

  1. M

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~Syyskuussa

    Ultrassa käytiin maanantaina, nt 0.8 pääperämitta oli 62,5, pää 22mm ja reisi 8mm. Samoin ku Papagenalla eli pääperämitta oli yli 6cm ja LA ois pitäny laskea päämitasta ja silloin se ois kai vähän siirtynyt mutta kun reisi oli luutunut vasta noin vähän niin kaikki vastasi viikkoja eli LA pysyi...
  2. M

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    Jep :) Tänks suvitus! Piti vastata tuohon että milloin aikoo nukuttaa vauvan omaan sänkyyn niin mä olen ajatellut toimia samoin kuin esikoisen kanssa eli ekat viikot mun vieressä mutta ensisänky mun sängyn vieressä eli voin tarvittaessa laittaa vauvan siihen, jotta nukun itse...
  3. M

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    Jaa nyt mäkin tajusin että tuolla toisaalla on ihan oma "salakerho". Kun painan hae jäsenyyttä kysytään vain salasanaa, auttakee; miten pääsen mukaan? Mä oon miettinyt ihan samaa ku Iiiris tuosta tunnistettavuudesta...
  4. M

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    Unohdin kommentoida että mun täytyy myös mennä ostamaan mammahousut. Vatsa on sen verran pullahtanut. Turvotusta oli aiemmin, varsinkin iltaisin mutta noin rv10 kohdalla turvotus katosi. Pari viikkoa olin tyytyväinen ku kukaan ei voinut huomata että oon raskaana, mutta nyt on masu tullut esiin...
  5. M

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    Kiitos tervetulotoivotuksista. Hexodus - mitä d-tippoja oot syönyt? Me annettiin esikoiselle Jekovitiä ja maistoin sitä niin se on ihan karseen makusta. Syön multitabsin raskausvitamiiniä niin onkohan siinä d-vitamiiniä myös vai pitääkö talvella syödä vielä lisäksi? Amalian runo sai mut...
  6. M

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    Vähän lueskelin tätä elokuun ketjua. Ikävää kun monella on mennyt kesken :'( Laura Naistenklinikalla on kuulemma uppouudet ultrat ja ne on tosi tarkat. Kuulemma jopa maallikkokin näkee rakenneultrasta kumpi on tulossa. Eli ilmeisesti siellä ainakin kerrotaan halutessa kumpi on tulossa...
  7. M

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    Asun pk-seudulla ja odotan toista lasta. LA 16.3. Np-ultra on ensi viikolla. Onko teillä jokin suljettu yhteisö myös?

Yhteistyössä